I have to kill you. I guess. Ik en killerGirl1425

voor je ORPGs
Plaats reactie
Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

I have to kill you. I guess. Ik en killerGirl1425

Bericht door Violet Bloom » 07 jun 2013, 19:34

Wij weten..

Naam:
Leeftijd:
Pic.:
Extra:

Ik doe meestal geen of weinig innerlijk, omdat ik me daar niet altijd aan houdt, omdat ik zoveel verschillende verhalen met verschillende personage's doe..

Naam: Serena
Leeftijd: 17/79
Pic.: http://weheartit.com/entry/19929975
Extra:
Serena is een zeemeermin, maar nog een hele jonge. De zeemeerminnen zijn onsterfelijk, maar kunnen wel gedood worden. Verder hebben ze geen ziektes, of ze gaan er niet aan dood. Ze zijn door wat ze zijn, altijd heel mooi, hoewel Serena niet is zoals de andere zeemeerminnen. De zeemeerminnen zijn gewend de mannen te vermoorden, maar Serena vind dat heel moeilijk. Ze voelt gauw mee met de mensen en blijft liever weg bij de mensen.

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 07 jun 2013, 19:45

Naam : Andrew
Leeftijd: 19
Pic:
Afbeelding
Extra : In tegenstelling tot andere 'mensen' vermoord hij niemand echt, en hij haat het om mensen pijn te doen, want hij weet hoe het voelt.

So, lets start :D
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 07 jun 2013, 19:57

Okee :).

Serena

Ik hap naar adem, en word weer opzij geslagen. Het stormt niet normaal meer, en ik ben de andere kwijt. Wanhopig kijk ik rond, en onverwachts word ik weer opzij gegooid. Ik glij langs de scherpe rotsen, en vecht tegen de golven en de wind. Dan duik ik weer onder water, tot ik onverwachts een klap krijg van iets. Ik kan niet kijken wat het is, want het word zwart voor mijn ogen, en ik raak buiten bewustzijn.

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 07 jun 2013, 21:35

hij liep zijn dagelijkse ronde over het strand. Hij speurde rustig de zee af. hij zag iemand op het strand liggen, en hij liep erop af. het was een zeemeermin. hij pakte zijn dolk, om haar te vermoorden, maar hij kon het niet over zijn hart verkrijgen. hij tilde haar over zijn rug, en nam haar mee naar zijn hutje aan het strand.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 07 jun 2013, 21:50

Serena

Langzaam open ik mijn ogen, en verward kijk ik rond. Waar ben ik. Zodra ik de jongen zie, sis ik, en kruip ik in elkaar. Bang kijk ik rond, naar een manier om te ontsnappen. Wat is hij met me van plan? Wat is er gebeurd..?

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 08 jun 2013, 09:46

Andrew

Ik rol geïrriteerd met mijn ogen. "Luister, ik had ook net zo goed je keel door kunnen snijden, dus wees blij dat je nog leeft." snauwde hij tegen haar. Hij haalde de bebloede doek van haar staart, en hechte de wond kalm.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 08 jun 2013, 10:41

Serena

Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Waarom doe je dit,' vraag ik dan zacht.

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 08 jun 2013, 10:50

Andrew

Ik haalde me schouders op. "Weet ik veel..." zeg ik zacht. Hij liep de kamer uit, Pakte een glas water, en gaf het aan haar.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 08 jun 2013, 10:55

Serena

Ik kijk hem bang aan, en pak voorzichtig het glas vast. Rustig neem ik een slok, maar ik blijf hem in de gaten houden.
'Waarom heb je me niet gelijk vermoord,' vraag ik dan. Ik kijk naar mijn staart, hij is bijna helemaal droog, dus mijn benen zullen zo wel verschijnen.

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 08 jun 2013, 11:01

Andrew

"Omdat ik het gewoon niet kan, ok?! Ik kan niemand pijn doen!" zegt hij. "Ik was altijd de zwakke in mijn familie!" hij trok zijn mouw op, en liet een diep litteken zien ." Omdat ik ooit eentje van jullie niet kon vermoorden, ben ik mijn broer kwijt! Ik snap gewoon niet waarom ik het niet kan..."
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Plaats reactie