Amroth & Chev (1)

voor je ORPGs
Plaats reactie
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Amroth & Chev (1)

Bericht door Amroth » 07 jun 2013, 21:44

je weet t wel.

-

Naam: Amroth Yevital
Leeftijd: 16
Info: Middelbare scholier die inwoont bij het stel.
Uiterlijk: zoals gewoonlijk
Extra: zoals gewoonlijk
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 07 jun 2013, 21:50

naam: chevanne shilmar
leeftijd: 16
info: middelbare scholier, komt bij het stel wonene
de rest weetje wel xD
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 07 jun 2013, 22:41

"Ik ben thuis meneer D" "Oké kom je? dan kun je de muur op nieuw maken, ik heb hem al gesloopt" "Tuurlijk meneer D maar waarom moest dit ook al weer?" "Er komt te veel kou door de muren, jij gaat de eerste laag opbouwen en dan vullen met isolatie materiaal en dan sluit je het af met de 2e laag oké?" ik smeet mijn tas in de gang en liep naar de woonkamer waar de muur stond die de woonkamer en de studeer kamer van Meneer D scheidde om te beginnen.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 07 jun 2013, 22:45

ik liep met de zware tas over mn schouder door de straat op zoek naar het huis waar ik zou gaan wonen.
ik bleef stil staan voor een groot huis en keek van het briefje waar ik de locatie had op geschreven naar het nummer van het huis. ik glimlachte en belde aan.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 07 jun 2013, 22:48

"Amroth, kijk even wie er aan de deur is?" "tuurlijk meneer " Ik deed mijn handschoenen uit en liep naar de voordeur om die te openen.
"Euh waarmee kan ik je van dienst zijn?"
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 07 jun 2013, 22:52

een jongen met zwart haar en bruine ogen opende de deur.
"Euh waarmee kan ik je van dienst zijn?" vroeg hij
ik glimlachte. "ik zag het artikel in de krant van dat je hier kan wonen.." zei ik ik zocht even in een vakje van mn tas en haalde daar het artikel uit. "deze" zei ik vrolijk glimlachend.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 07 jun 2013, 22:56

"Dat kan kloppen, euh kom binnen zou ik zeggen en let niet op de rommel we zijn aan het verbouwen, Meneer D er is iemand die voor uw advertentie" "Oh ik kom er al aan ga jij door met de muur" "Ja Meneer D"
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 07 jun 2013, 23:03

ik stapte naar binnen. "u heeft een mooi huis meneer" zei ik glimlachend toen de man aan kwam lopen. ik merkte dat hij me even bekeek en ik bleef glimlachend staan. "dus, je kwam voor de advertentie?" zei hij vervolgens.
"ehm, ja meneer"
"kom maar even mee" zei hij en hij liep weg. ik liep achter hem aan.
eenmaal boven bij een kamer opende hij de deur. "zet je spullen hier maar vast neer en zorg dat je er kan leven, je mag je eigen interieur maken zolang je maar niks sloopt of verft.."
"oke bedankt meneer" zei ik en ik liep de kamer binnen.
"ik laat amroth je straks alles wel uit leggen" zei hij en hij liep weer weg.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 07 jun 2013, 23:19

"Amroth kun je dat meisje even uitleggen hoe het hier werkt?" "Ja meneer" ik trok mijn handschoenen weer uit, deze keer met verborgen frustratie.
Ik liep naar het kamertje toe dat voor de nieuweling zou moeten zijn "Welkom, ik ben Amroth en jij bent" ik concentreerde me even kort en met een glimlach op mijn gezicht sprak ik haar naam uit "Chevanne, je kunt hier inwoning krijgen als je voor Meneer en Mevrouw D werkt, je hebt aardig wat vrijheid, luxe en privacy hier, als je je even voorstelt aan meneer en mevrouw D kunnen ze je je opdrachten geven"
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 07 jun 2013, 23:35

"ehm...." ik knipperde even met mn ogen. "oke... En hoe weet je hoe ik heet?!?"
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Plaats reactie