Amroth & Chev (1)

voor je ORPGs
xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 10 jun 2013, 17:02

als verstijft bleef ik zitten.. waar sloeg dit op?
ik beet even op mn tanden toen de dolk in mn huid sneed en ik het bloed er uit voelde stromen. even keek ik angstig naar amroth. wat zou er gaan gebeuren?
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 10 jun 2013, 17:10

Meneer D mompelde enkele ceremoniële worden uit waarbij hij een slok van het gemengde bloed nam en vervolgens de graal aan zijn vrouw gaf die het laatste op dronk.
"Vanaf nu zijn jullie onze slaven" "Nee, dat kan niet dit is onzin u bent gek!" ik stond op en wou hem een mep verkopen zo dat we konden weg rennen, maar ik voelde een onverdraaglijke pijn door mijn hele lichaam gaan en viel neer voor de voeten van mevrouw D "Brave slaaf hihi"
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 10 jun 2013, 17:12

ik deed mijn best neit oven mn nek te gaan toen ze het bloed dronken.
toen ik een arm uit stak naar amroth om dat ik hen wou helpen voelde ook ik verschrikkelijke pijn door mijn hele lichaam en krom kreunend in een. wat voor gekken waren deze mensen?
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 10 jun 2013, 17:22

"aaah, hou op" "Wat zei je?" en ik kreeg weer een schok "Hou op alsjeblieft" "Bijna goed, ik ben je meester en zij is je meesteres dus wat zeg je als je met 2 woorden spreekt?" "Hou alsjeblieft op M-m-meester" "Braaf"
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 10 jun 2013, 17:31

"Jullie gaan slapen, morgen hebben jullie flink wat werk te doen, ingerukt!"
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 10 jun 2013, 17:36

kreunend stond ik op. "ja... ja meester" verbeterde ik snel. en ik liep naqar boven. ik voelde en pijn nog steeds in mn maag.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 10 jun 2013, 18:32

"Ja meester" ik ging gauw naar boven, ik wou hier weg, dat elfde gebod moest verzonnen zijn "Ik weet niet wat jij gaat doen maar ik ga hier weg" fluisterde ik naar Chevanne en ik sloop naar het raam dat ik heel voorzichtig openschoof.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 10 jun 2013, 18:34

"are you sure?" vroeg ik zacht. "ze voelde wat ze net deden niet?"
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 10 jun 2013, 18:39

"Wie niet waagt wie niet wint" ik sprong uit het raam en kwam zacht en correct op de grond terecht (zullen we erg ver komen en dat Meneer D enzo t allemaal toe laten om vervolgens ernstig te straffen?)
ik keek naar boven in de afwachting of ze ook mee zou gaan.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 10 jun 2013, 18:40

(ja hoor ;D xD)

ik twijfelde even en sprong toen soepel uit het raam en veerde door mn benen toen ik op de grond neer kwam. "en toen?" fluisterde ik toen ik weer recht op stond.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Plaats reactie