Amroth & Chev (1)

voor je ORPGs
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 12 jun 2013, 14:21

"We moeten hier weg, die mensen bezitten kennis over hoe je elfen kunt vast beheersen".
Ik sloop naar voren, voelde een zware schok door mijn lichaam gaan en viel bewusteloos neer op de koude grond.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 12 jun 2013, 16:05

toen amroth neer viel bleef ik stok stijf staan. mn hard klopte in mn keel en ik hield, te bang om te ademen, mn adem ik. oh help..
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 12 jun 2013, 16:11

Meneer D kwam glimlachend naar buiten "Stoute elfjes toch, jullie mogen niet ontsnappen héhé" hij kwam steeds dichter bij.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 12 jun 2013, 18:05

Meneer D
"Wat sta je daar elfje? kom hier onmiddelijk!" ik genoot er van als die opscheppende wezentjes bang voor me waren, ze mochten misschien wel elementen beheersen maar ik heerste nu over hun.

Amroth
Ik werd wakker en voelde me zwak ik hoorde Meneer D schreeuwen "Oh kijk die andere is ook wakker, hier komen elfjes als de bliksem" ik stond wankelend op en liep naar Meneer D.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 12 jun 2013, 18:06

ik slikte even en draaide me om en liep langzaam naar hem toe terwijl ik naar de grond keek.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 12 jun 2013, 18:13

"Luister slaafjes, het is uit met de pret vanaf nu gehoorzamen jullie mij en mijn vrouw, is dat duidelijk" Met een kille blik keek ik hem aan en mompelde ik een ja, Dit beantwoorde mijn Meester met een onverdraaglijke pijnscheut, ik kromp in een van de pijn "Ik ben nu de baas over jullie miezerige lichaampjes, Chevanne jij kan naar boven met deze rebel heb ik nog een appeltje te schillen".
Damn ik was echt screwed.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 12 jun 2013, 18:17

ik knikkte trillend. "j..j..ja m..m.. meester" stotterde ik en ik liep naar binnen. het voelde neit goed om amroth achter te laten, maar hij zou het wel over leven, toch?
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 12 jun 2013, 18:30

"Zo mannetje" Meneer D greep me in mijn kraag en tilde me op "Welk gedeelte van het woord gehoorzaam begrijp jij niet?" ik zweeg "Ik zei Welk gedeelte" hij smeet me neer op de grond waardoor ik onder de schrammen kwam te zitten "Van het woord gehoorzaam begrijp jij niet?" "Het spijt me Meneer D" Hij maakte een vuist en weer voelde ik een afschuwelijke pijn "Bijna goed" "H-het spijt me Meester" "Goed, en de volgende keer overnacht je in de kerker, ga slapen jij en je lotgenoot hebben morgen veel werk te doen"
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 12 jun 2013, 18:33

ik plofte sprake loos op mn bed neer. en heel even was mn hoofd compleet leeg, blanco. ik hoorde buiten nog wat geschreeuw maar het ging eigenlijk geheel langs me heen.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 12 jun 2013, 18:46

Waarom had ik nog nooit van het elfde gebod gehoord? Nou ja het kwam me bekend voor maar goed, ik ging naar boven en liet me verslagen op mijn bed vallen
Vaarwel vrijheid ik was verdoemd tot mijn dood
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Plaats reactie