Not what he seems (VB en NRP)

voor je ORPGs
Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 19 jun 2013, 12:57

???

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 19 jun 2013, 13:51

had het ff druk. Post verschijnt wel. Question marks are pointless

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 01 jul 2013, 14:21

Violet Bloom schreef:Meghan

Eindelijk! Mijn vriendinnen gaan mee zwemmen. Rustig kijk ik weer naar de jongen terwijl we naar het water lopen, en ik bijt onzeker op mijn lip. Dan zucht ik, en laat ik het maar. Het eindigt toch nooit positief. Ik loop rustig het water weer in.
Louis

Het meisje was ook het water ingegaan. Louis aarzelde, wetend dat hij hier spijt van ging krijgen. Toch zwom hij haar kant op. Na enkele slagen voelde hij zand onder zijn voeten en hij liep verder tot hij voor haar stond. Hij grijnsde, ietwat onbeholpen doordat hij zich realiseerde dat dit toch een vrij knullige manier was om je te introduceren.
"Hey," groette hij haar. Hij veegde zijn natte haar naar achteren nadat wat water over zijn gezicht liep; hij moest nodig een stuk af laten knippen.
Hij nam het meisje op en onderdrukte tegen beter weten in het gevoel dat het slimmer was haar gewoon te laten voor wat ze was.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 01 jul 2013, 17:04

Meghan

Ik kijk op en glimlach bijna automatisch. 'Hey,' zeg ik en ik blijf staan. Mijn vriendinnen kijken om, joelen en lachen, waardoor ik rood word, en naar de grond kijk, en dan lopen hun door. Ze gaan zwemmen, en laten me gelukkig met rust.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 01 jul 2013, 17:07

Louis

Door de reacties van de vriendinnen van het meisje fronste hij even licht, maar hij keek niet weg en hij keek ook niet naar die vriendinnen; als hij iets al genant vond liet hij het zelden merken, puur omdat hij dat door schade en schande geleerd had.
"Dus eh.. stoor ik?" vroeg hij vervolgens maar, omdat hij zich niet aan haar op wilde dringen, al kon hij niet ontkennen dat hij zeker graag haar beter zou willen leren kennen.
Hij keek even op toen hij een paar meeuwen hoorde krijsen, maar vestigde zijn aandacht toen opnieuw op het meisje.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 01 jul 2013, 17:14

Meghan

Ik kijk hem weer aan. 'Nee, helemaal niet,' zeg ik en ik glimlach. Er lopen kinderen om me heen, en ik kijk ze vrolijk na. Ik zou het heel leuk vinden om zelf een kleintje te hebben, maar ik wil het niet met behulp van het lab doen enzo. Ik kijk weer op naar de jongen, en probeer niet te kwijlen van zijn uiterlijk. Natuurlijk, ik vind het leuk dat hij met me praat, maar ik zet er geen hoop op, omdat het me meestal teleurstelt.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 01 jul 2013, 18:31

Louis

Hij grijnsde. "Ah, dat scheelt weer," zei hij, meer op zijn gemak nu, al schreeuwde het stemmetje in zijn achterhoofd dat hij moest kappen met waar hij mee bezig was. Emotie had het roer nu van verstand overgenomen, dus het haalde weinig uit, behalve dan dat hij zich niet honderd procent op zijn gemak voelde, al liet hij dat niet merken.
Hij keek een paar kinderen na en was even jaloers op hun zorgeloosheid. Daarna richtte hij zijn aandacht weer op het meisje en stak hij zijn hand naar haar uit.
"'k ben Louis, trouwens," stelde hij zich vervolgens voor. Hij kon het niet helpen, ze had iets wat hem aantrok, ookal wist hij zoveel beter dan daaraan toe te geven.
Hij wist dat als hij echt voor een meisje zou vallen en het tot een relatie zou leiden er meer obstakels zouden zijn dan op de gemiddelde stormbaan. Dat het verleden hem in zou halen en aan het licht zou komen wie hij was. Of wat hij was, want hij zag in zichzelf al lang geen waardig mens meer, al verborg hij dat zorgvuldig achter een masker van charme en een goed humeur.
En toch was hij naar dit meisje toegegaan. Toch nam hij het risico.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 01 jul 2013, 19:23

Meghan

Ik kijk hem vrolijk aan en ik ontspan meer. Oke, misschien zal het een teleurstelling worden, maar dan nog wil ik het proberen.. Ik pak zijn hand vast, en glimlach weer. 'Ik ben Meghan. Leuk je te ontmoeten,' zeg ik en ik neem heel even de tijd om hem te bekijken. Ik probeer het een beetje te doen, zonder dat hij het merkt, maar ik ben er nooit zo goed in. Hij ziet er echt heel knap uit.. En die lippen.. Ze zijn zo vol! Hoe zou hij zoenen? Ik herstel me meteen. Dat gebeurt vast niet eens.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 01 jul 2013, 22:18

Louis

Meghan.. die hoorde je niet vaak. Hij niet in ieder geval. Hoe dat statistisch zat wist hij niet.
"Aangenaam Meghan," zei hij. De manier waarop ze hem bekeek maakte hem even iets ongemakkelijk, maar echt last had hij er niet van.
"Ook op vakantie hier?" vroeg hij haar vervolgens. Hij vermoedde van wel, maar ach, je kon nooit weten. Zijn verblijf hier was technisch gezien een vakantie, maar zelf kon hij het amper zo ervaren.
Twee kinderen renden voorbij, een huilend en de ander vermoedelijk doodsbang dat hij aan mamma verlinkt zou worden. Louis grijnsde even.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 02 jul 2013, 15:41

Meghan

Ik knik. 'Ja, een van mijn beste vriendinnen gaat trouwen na deze vakantie,' zeg ik en ik wijs met een knikje met mijn hoofd naar mijn vriendinnen. 'We blijven hier drie weken, voor ze hier gaan trouwen, maar ze is nu al heel nerveus. Dan kijk ik naar de twee kinderen en ook ik grijns. Ik lach zacht, en ga rustig op het zand zitten. Dat staan is ook zo ongemakkelijk.

Plaats reactie