Not what he seems (VB en NRP)

voor je ORPGs
Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 13 aug 2013, 18:14

Meghan

'Ik weet het niet,' zeg ik langzaam en ik staar vooruit. Eventjes laat ik een stilte vallen. 'Misschien als ik de juiste persoon vind.. Ik ben al een tijdje alleen,' zeg ik en ik kijk naar mijn handen, die door het zand heen gaan. Dan slik ik moeilijk. 'Het gaat mijn vriendinnen zo makkelijk af. Iemand vinden, verlieft worden.. Trouwen,' zeg ik zacht. Ik bijt op mijn lip en blijf naar beneden kijken. 'Ik weet niet wat ik verkeerd doen, misschien ben ik gewoon een loner,' zeg ik en ik lach lichtjes nerveus.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 13 aug 2013, 18:19

Louis

Hij glimlachte meelevend. "Niet zo negatief denken; dat werkt je juist tegen. Zelfvertrouwen is veel leuker om te zien en een lach is het mooiste wat een vrouw kan dragen."
Hoor jezelf eens Louis, dacht hij bitter. Mooie gevleugelde woorden alsof je met haar flirt.
Hij nam haar op. Ja, die onzekerheid nekte haar. Zelfvertrouwen was sexy, daar vielen mannen voor. Aan haar uiterlijk schortte het namelijk niet.
Het viel hem ook op dat ze er wel heel zwaar aan trok; ze kwam over alsof ze ieder moment kon gaan huilen. Zo'n ramp was het nou toch ook weer niet?

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 13 aug 2013, 19:40

Meghan

Ik kijk hem kort en verlegen aan, voor ik weer naar mijn handen kijk. Deze stilte is ongemakkelijk.. Maar ik kan niks tegen mijn onzekerheid doen. Dat ligt aan vroeger.. En ik doe echt wel mijn best, maar het praten met mannen, en helemaal met knappe mannen.. Dat ben ik gewoon niet gewend. Dan kijk ik even naar het water. 'Ik ga nog even zwemmen. Ga je mee,' vraag ik dan en ik doe mijn best om ontspannen te glimlachen.

Plaats reactie