Can you keep a secret? - Ammie en Kat

voor je ORPGs
Plaats reactie
Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Can you keep a secret? - Ammie en Kat

Bericht door Kat » 10 jun 2013, 16:17

we know

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 10 jun 2013, 16:23

Pasfoto
Afbeelding
Naam: Andrew Cooper.
Leeftijd: 16
Extra: verlegen en slecht in vrienden maken maar kan wel altijd goed met al gemaakte vrienden opschieten, is stiekem een vuurelf.
_______________________________________________________________
Wat was ik blij dat de les voorbij was nu kon ik eindelijk pauze vieren, ik liep eerst naar mijn kluisje om mijn spullen in te dumpen en vervolgens naar de boom op het plein waar ik Kath en nog een paar figuren altijd te vinden waren.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 10 jun 2013, 16:33

naaaam: Kath
leeeeeeftijd: 15.9943684284 ;P
soooooort: Human
piiiiiiic: te lui om te zoeke
extra: -


Ik had een tussenuur dus ik had al een uur op het bankje om onze boom liggen zonnen. het was weer heerlijk weer! Ik keek om de 5 minuten op mijn mobieltje. Waar bleef iedereen?? ik was lonely! ik wilde niet lonely zijn. lonely zijn is niet leuk. ik doe mijn ogen dicht en genit nog wat van de zon.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 10 jun 2013, 16:36

Ik pakte een takje van de grond en wierp die tegen Kath aan, Glimlachend nam ik plaats bij de boom en pakte ik mijn pakje sigaretten.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 10 jun 2013, 16:38

hoe krijg ik het voor elkaar om mn hele hand weer eens onder het bloed te laten zitte?


ik schiet overeind. "Wie deed dat?!" dan zie ik am (ik hou het gwn op amnam!) met zijn pakje sigaretten zitte. "Hate you." ik pak een ander stokje en gooi die naar hem toe.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 10 jun 2013, 16:41

lachend ontweek ik de stok "Ik hou ook van jou Kath" en ik stak mijn sigaretje aan, ik was niet echt verslaafd maar tsja je moest iets doen om niet op te vallen tussen de mensen en naast dat het is mijn element.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 10 jun 2013, 16:43

ik steek mijn hand uit. "Inleveren die handel." ik wist heus wel dat het slecht voor je was, maar hoe vaker ze dat tegen je zeggen hoe groter d drang is om het toch te doen.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 10 jun 2013, 16:45

Ik gaf haar een sigaretje en een aansteker "tut tut tut Kath heeft niemand je ooit verteld dat roken slecht voor je is"
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 10 jun 2013, 16:49

ik grijns en pak de sigaret en de aansteker uit zijn handen voor hij zich bedenkt. "tuurlijk wel. en als ik gesnat wordt ga ik dood. maar dat maakt het juist alleen maar leuker." ik steek hm aan

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 10 jun 2013, 17:02

Rustig blies ik enkele rookwolkjes uit, plots hoorde ik een pistool schot en gegil, ik rende op het geluid af en zag daar het slachtoffer liggen, hij was nog in leven, ik mompelde wat en liep weer weg, het zou wel goed komen met hem, ik rende naar de rector "Razor is neergeschoten meneer" "wat? Aan de kant jij!" hij duwde me aan de kant en tevreden liep ik terug naar de boom "Hoihoi"
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Plaats reactie