ORPG- We are.. [amnam,chev en kat]

voor je ORPGs
Plaats reactie
xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

ORPG- We are.. [amnam,chev en kat]

Bericht door xchevjex » 12 jun 2013, 17:51

we know ;D

normale lijstje:

naam:
leeftijd:
uiterlijk: (een pic plz)
karakter:
extra:
_____________

naam: chevanne shilmar
leeftijd: 15
uiterlijk:
Afbeelding
karakter: ehm.. dat weten jullie wel en zien jullie wel xD
extra; is een ijs elf
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 12 jun 2013, 17:54

naam: Fleur
leeftijd: 15
uiterlijk: komt later
karakter: Happy, hypractief
extra: i dunnoow

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 12 jun 2013, 18:01

Amroth Yevital
16
Afbeelding
Karakter: jullie kennen me wel
Extra: Half ijs half vuur elf, beheerst alleen de vuurkunsten
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 12 jun 2013, 18:07

aaaaaaaahw that pic is cute :)

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 12 jun 2013, 18:08

thats what i said!
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 12 jun 2013, 18:22

Ik keek even op de gang of de kust veilig was en ging weer terug naar mijn kamer, ik keek nog even gauw de spreuk over en pakte een stok die ik vanmiddag uit het bos had gepakt en bewerkt had om vervolgens aan een lange serie ingewikkelde woorden te beginnen waar mee ik de stok een nieuwe functie gaf: toverstok, terwijl ik aan het mompelen was vloeiden mijn magische krachten in de stok.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 12 jun 2013, 18:30

mijn ogen gleden over de woorden. ik lag op mn rug op mn bed en hield mijn boek boven me. niets bijzonders gewoon een leuk boek.
ik keek even naar mijn klok, pas 7 uur. ik zuchtte even en legde mijn boek op mn schoot terwijl ik recht op ging zitten en deed de boeken leggen tussen de pagina's. de avond klok zou pas over twee en een half gaan en de klok wanneer we niet meer onze kamers uit mochten pas over twee uur. ik stond op en besloot even te kijken bij amnam. toen ik voor de spiegel langs liep stond ik even stik en deed snel mn haar goed, t zat voor geen meter meer na dat ik gelegen had. toen ik klaar was liep ik mn kamer uit opweg naar het jongens gedeelte.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 12 jun 2013, 18:57

Ik was net klaar toen ik stappen hoorde, met een vingerknip borg ik alles op en haalde ik een Geschiedenis boek te voorschijn, althans dat was een illusie in werkelijkheid lagen mijn spullen nog op tafel.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 12 jun 2013, 18:58

ik klopte op zijn deur en opende hem. "heej" ik en ik glimlachte. ik zag hem zitten met een boek. "ammie, je hoeft je spul niet op te ruimen voor mij hoor" zei ik lachend
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 12 jun 2013, 19:09

"Weet ik maar hoe kon ik het nou weten?" ik sprak een illusie spreuk uit over de staf en stopte het ding in mijn broek zak.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Plaats reactie