life melody [kuro&chev]

voor je ORPGs
Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 15 jun 2013, 21:00

Lyle
"ehm... je bent bekend..." Chevanne leek verbaasd en hij keek op. Hij haalde zijn schouders op.
"Jab. Ik werk al een tijdje bij Parlophone en heb er al een tour opzitten. Ben bekend van YouTube, denk ik. Althans.. op die manier ben ik ontdekt." Hij had geen zin om er uitgebreid over te praten. Als Chevanne hem niet kende, kende ze hem niet en had hij zeker geen zin om er al te veel over uit te wijden. Het was ook wel eens prettig om gewoon met iemand te praten zonder dat je het gevoel had dat al je talent eraf werd gestaard.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 15 jun 2013, 21:34

chevanne

"Jab. Ik werk al een tijdje bij Parlophone en heb er al een tour opzitten. Ben bekend van YouTube, denk ik. Althans.. op die manier ben ik ontdekt." antwoordde hij. "aha..." zei ze en toen hoorde ze een pling, en de lift deuren openden. ze stapte de lift uit en keek nieuwsgierig rond. t was allemaal so awesome.. ze was nog nooit ergens geweest waar zoveel mensen die met muziek werkten bij elkaar waren.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 15 jun 2013, 22:25

Lyle
Op de afdeling liep hij vrijwel direct naar de balie toe.
"Hier werkt Lynn, zij onthoud alle afspraken en dat soort spul. Onmisbaar. Voor vragen kun je altijd bij haar zijn. Vanuit hier lopen we door naar de muziekruimte." Hij liep de hal door en opende een deur. Daar zat hij het liefst te spelen omdat daar vrijwel alle instrumenten stonden en heerlijke meubels voor als je klaar was met het spelen. Daar kon je heerlijk in wegzakken. Afgeleid door de gitaar die er stond, nam hij hem op, ging op een krukje zitten en begon het intro van Give Me Love te spelen.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 15 jun 2013, 22:30

chevanne

toen ze in de studio was keek ze enthousiast rond. "awesome!!" piepte ze.
hij pakte een gitaar en begon een liedje te spelen. ze herkende het wel ergens van maar wist niet meer waar van, maar het klonk mooi. ze glimlachte maar zei niets omdat ze hem niet wou storen. ze liep even rond en onderdrukte haar, aaaahhh en ooohhh geluiden. er stond zelfs een prachtige piano. het leek haar altijd al cool om een piano te kunnen spelen maar ze heeft het nooit echt proberen te leren...
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 15 jun 2013, 22:33

Lyle
In gedachten verzonken, opgenomen door de muziek, begon hij mee te zingen met zijn akkoorden. Begon mee te zingen met 'Give Me Love.'
"And that I fight my corner
Maybe tonight I'll call you
After my blood, turns into alcohol
No, I just wanna hold you

Give a little time to me
We'll burn this out
We'll play hide and seek
To turn this around
And all I want is the taste
That your lips allow"

Het rauwe van zijn stem, het bekende van het nummer, maar hij wou het refrein niet zingen dus stopte hij ineens en keek naar Chevanne die nu bij de piano stond.
"Kun je spelen?" vroeg hij.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 15 jun 2013, 22:37

chevanne


toen hij begon te zingen schommelde haar lichaam automatisch mee met het rustige ritme van de muziek.
toen hij stopte met zingen vroeg hij "kun je spelen?"
"no, i wish..." antwoordde ze en ze keek om naar hem.
"piano spelen lijkt me so cool..."
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 15 jun 2013, 23:03

Lyle
"Da's balen. Wat kan je wel? Speel je überhaupt instrument?' Hij wou niet lullig klinken maar hij was wel nieuwsgierig geworden waarom het meisje in hemelsnaam naar Parlaphone was gekomen. Als ze namelijk geen instrument kon spelen was ze een zanger. Althans, daar ging hij nu ook al vanuit. Er was een reden dat mensen hiernaartoe kwamen. Tenzij ze hen probeerde te koppelen, wat ook een mogelijkheid was omdat de platenmaatschappij alles onder controle wouden houden. Al leek het hem vrij sterk dat hij gekoppeld probeerde te worden.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 15 jun 2013, 23:07

chevanne

"Da's balen. Wat kan je wel? Speel je überhaupt instrument?"
"nouw... nee... ik zing... maar ik speel geen instrumenten..." zei ze. het leek haar wel leuk maar ze had het nooit geleerd.. en zingen vond ze toch het leukste.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 17 jun 2013, 09:14

Lyle
"Okay, cool." Hij keek Chevanne even aarzelend aan. Ze moest dan wel rete-getalenteerd zijn, of wat dan ook. Was eigenlijik niet aan hem om zich daar mee te bemoeien. HIj stond op, zette de gitaar terug op zijn plek en deed de deur open.
"Kom je? Dan gaan we verder. Ik heb nog een paar dingen te laten zien."
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 17 jun 2013, 10:19

Chevanne

"eeh, oke" zei ze en liet nog even haar hand over de glimmende piano glijde. Tien liep ze vrolijk chter hem aan "waar gaan we nu heen?"
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Plaats reactie