Locked up.

voor je ORPGs
Plaats reactie
Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Locked up.

Bericht door Violet Bloom » 14 jun 2013, 20:57

Wij weten..

Naam:
Leeftijd:
Pic.:
Extra:


Naam: Dawn
Leeftijd: 17
Pic.: Afbeelding
Extra:
Ze zit hier al een paar jaren lang, en heeft de hoop helemaal op gegeven. Haar hele lichaam zit onder littekens, en ze word om de zoveel tijd verkracht. Ze krijgt veel te weinig te eten, waardoor ze te mager is, en ze heeft heel weinig energie over.

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 14 jun 2013, 21:10

Meh, Gracie gooit Daniel erin ^^

Naam: Daniel
Leeftijd: 18
Pic.:
Afbeelding
Extra: Hij is nieuw, en wordt nog ingewerkt, omdat zijn ziel (zoals ze zeggen) 'puur' is. Hij snapt er nog geen bal van, maar heeft gauw medelijden.

You start ^^
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 14 jun 2013, 21:21

Dawn

Ik gil het uit, als de stok mijn rug raakt. 'Alsjeblieft.. Hou op,'smeek ik terwijl de tranen over mijn wangen lopen. Het doet zoveel pijn, en ik kan er niks aan doen. Dit gebeurd al jaren, sinds ik een keer vertelde dat ik geesten zag, aan mijn beste vriendin. Ze verraadde me.. Wat heb ik daar spijt van. Weer gil ik het uit, bij de volgende klap. Dan word ik achtergelaten. Ik weet nu al zeker dat Dwain zal komen. Elke keer dat dit gebeurd, komt hij het afmaken, door me te verkrachten. En de andere mensen laten het toe. Ze vinden het wel best.. Vermoeid blijf ik liggen.

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 15 jun 2013, 07:43

Daniel

"Ah, Goede morgen Daniel." Zegt Sir Antony. (hij is de baas xD) "Goede morgen Meneer, Wat kan ik voor u doen?" Zeg ik kalm. "Nou, omdat je hier nieuw bent, zal ik Dwain, Mijn beste man, Je in laten leiden." Zegt Hij. Ik buig rustig. "Ja meneer, Als u dat wilt meneer." Sir Antony Glimlacht. "Ik ben blij dat te horen Daniel, je bent een goede aanwinst, en je weet waarvoor we het doen." Ik schudde ja, ookal wist ik het nog niet precies. "U jaagt de duivel uit jongeren, Niet waar Meneer?" Sir Antony knikte. "Dwain, My boy, Kom eens" schreeuwde Sir Antony. "Ja meneer? U weet dat ik nu mijn taak moet gaan volbrengen bij You Know Who?" Zegt hij, onschuldig klinkend. "Jij leid Daniel in, Dwain." Dwain knikte. "Nou veel succes. Daniel rust jij nog effe uit, vanminddag begint je les." ik loop naar mijn kamer, en teken gewoon iets.



Good enough?
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 17 jun 2013, 10:24

Prima

Dawn

Ik probeer overeind te komen, maar alles doet pijn. Dwain zal zo wel komen, maar ik wil mezelf nog een beetje kunnen beschermen. Ik weet dat ik hem zo niet kan tegenhouden, maar ik geef niet op. Ik vecht door. Bij het raam trek ik mezelf overeind, en ik kijk naar mezelf in het spiegelbeeld van het raam. Dan zie ik iemand achter me staan. Geschrokken draai ik me om, maar het is Dwain niet, gelukkig. Het is een overleden vrouw. Ze zal hier waarschijnlijk gestorven zijn. Ze ziet er slecht uit. Nog slechter dan ik. Vol medelijden kijkt ze me aan. 'Het duurt niet meer lang. Dan zal je geen pijn meer hebben,' zegt ze en ze loopt op me af. Ze legt haar hand op mijn wang, en ik merk dat ze bang naar de deur kijkt. 'Daar komt hij aan,' zegt ze en dan is ze plots weg. Gevlucht door de angst.. Zelfs na haar dood.

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 17 jun 2013, 17:25

Daniel

"God, waarom moet ik ingeleid worden, waarom kan ik niet gewoon beginnen?!" zucht ik. Ik draai me op mijn buik, en druk mijn hoofd in het kussen. "Waarom ben ik nou zo een pechvogel dat ik ingeleid moet worden." Ik zet rustig mijn muziek op, en luister en tevreden naar.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 17 jun 2013, 20:49

Dawn

De deur gaat open en bang kijk ik naar Dwain. Hij loopt grijnzend op me af, en gooit me naar de grond. 'Nee, alsjeblieft,' smeek ik en ik kruip weg. Dan gooi ik een stoel naar zijn hoofd. 'Ik kan dit niet meer,' schreeuw ik en ik kruip in elkaar. Maar ik ben afgezwakt, en niet sterk genoeg, en even later doet hij weer wat hij altijd doet.. Zodra hij uitgespeeld is, sleurt hij me aan mijn haren omhoog. Gillend van de pijn kom ik vluchtig omhoog. Hij brengt me terug naar mijn kamer.

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 18 jun 2013, 07:53

Daniel

Rustig loop ik naar de cafetaria, en bestel gewoon een hamburger. Ik hoor opeens een afschuwelijk gekrijs, en ik ren in de richting. Ik zie hoe Dwain een meisje aan de haren meesleurt, en ik begin woedend te worden, dus ik ruk een masker van de muur, en loop erop af. "Dwain, Laat haar los!" Bulderde ik, wetend dat hij mijn stem niet zal herkennen, terwijl ik hem wegduwde, en het meisje op mijn rug tilde, en razendsnel wegrende, tot ik uiteindelijk bij mijn kamer terecht kom. Ik duw de deur open, en zet haar neer op het bed, terwijl ik het masker van me hoofd af ruk. "Gaat ie?" vroeg ik aan het meisje.



Good enough, because i have no inspiration...
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 18 jun 2013, 16:36

Dawn

'Je maakt het alleen erger. Nu zal hij me nog erger behandelen,' snik ik en ik kruip in elkaar. Mijn gezicht verberg ik in mijn armen. Ik heb overal blauwe plekken van Dwain, en alles doet me pijn. Mijn botten steken uit doordat ik mager ben, en ik heb kringen onder mijn ogen. Al die jaren ben ik niet buiten geweest, waardoor mijn huid er grauw uitziet.

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 18 jun 2013, 17:46

Daniel.

"Dat laat ik dus niet gebeuren, hij heeft het recht niet om je zo te behandelen!" Ik pak een handdoek, die ik in mijn badkamer nat maak, en rustig haar wonden verzorg. "Eyy, ik doe je niks, maar waarom zit je hier? Je hoeft het niet te beantwoorden hoor." zeg ik, terwijl ik zie hoe grauw ze is. "Man, hoeveel jaar ben je niet buiten geweest?"
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Plaats reactie