Ik zoek nog iemand voor deze orpg.

Heb je een nieuwe rpg? test het script hier! of zoek je iemand voor in je orpg? meldt het hier!
Plaats reactie
Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Ik zoek nog iemand voor deze orpg.

Bericht door Violet Bloom » 05 jun 2013, 19:53

Een meisje heeft haar hele leven geoefend voor een danswedstrijd, maar nu haar moeder is gestorven, danst ze niet meer. Ze verhuist naar haar vader toe, die in een bende gebied woont. Daar leert ze een jongen van een bende kennen, en ze vind hem leuk, maar doet er niks mee, aangezien ze (bijna) altijd haar gevoelens wegdrukt. Ze voelt na een tijd ook echt nauwelijks nog wat, en al haar dansspullen zitten in een doos, ver achter in haar kast.. De jongen probeert haar te bereiken, probeert haar haar leven terug te geven, maar ondertussen probeert hij in leven te blijven, met zijn bendewerk.Hij houdt het (voorlopig) geheim voor haar, en zet zijn eigen leven op het spel voor geld, en voor zijn vrienden. Zijn vrienden weten niks van dat meisje af, en als ze haar een keer tegen komen in de stad, gebeurt er iets, waardoor het meisje haar gevoel nog meer verder wegdrukt.. Ze word achtergelaten in het steegje, waar de jongen haar vind. Ze heeft geen enkele zin in het leven meer. Maar als het helemaal zinloos lijkt te zijn, doet die jongen iets wat hij nooit durfde te doen. Hij begint in een verlaten dansstudio te dansen, om haar er weer zin in te geven. En hij blijkt talent te hebben. Als zijn vrienden dit zagen, zouden ze hem uitlachen, maar hij doet het voor haar.. Hij doet haar een belofte, dat ze samen de wedstrijd gaan doen, zolang ze maar terug komt.. En weer haar emotie's en gevoel toelaat. Tot dat het blijkt dat de bende die dag plannen heeft, en hij moet kiezen.

En ik wil heel graag het meisje spelen.

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 05 jun 2013, 19:56

Of dat hij haar op een andere manier weer laat leven hoor, kan ook xD.

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 05 jun 2013, 19:57

Sounds like a perfect role to put Dante in.

Dante is een bitch, tegen alles wat los en vast zit, maar hij klinkt wel als iemand die zijn hart kan verliezen aan een meisje.

Ik wil wel meedoen n.n
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 05 jun 2013, 19:59

Jeeeej 8D haha.
Zou jij de topic willen aanmaken?

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 05 jun 2013, 20:02

Euhm, ik heb liever dat jij het doet (more or less zodat ik kan zien hoe groot mijn posten moeten zijn, haha )
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 05 jun 2013, 20:04

Ik heb niet altijd hele lange stukjes, ook omdat ik meestal op mijn mobiel zit, maar ik doe altijd mijn best om het zo lang mogelijk te maken.. Dan ga ik even spieken hoe jullie dat hier doen :).

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 05 jun 2013, 20:09

xD

Ik ben van de 'redelijk' lange stukken omdat ik dat gewoon gewend ben (nja, ik vind langere stukken gewoon leuker omdat ik dan uitgebreider over Dante kan schrijven)

Ik zal 'm wel ff openen, zit toch op de pc.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 05 jun 2013, 20:20

xD

Ik ben net klaar haha.

Plaats reactie