*zucht* als niemand iets weet probeer ik het wel

Heb je een nieuwe rpg? test het script hier! of zoek je iemand voor in je orpg? meldt het hier!
Plaats reactie
Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

*zucht* als niemand iets weet probeer ik het wel

Bericht door Kat » 25 jun 2014, 17:11

Ok ik had ineens een heelrandom idee
Als jullie niet met ideeën komen doe ik het maar


Op een of andere manier beland je op straat. Je hebt helemaal niks meer en het zal niet lang duren voor je doodvriest en/of sterft van de honger. Dan komt er een wezen waarvan ik nog een naam moet bedenken (het tegenovergestelde van een boeman in Harry Potter. Hij neemt de vorm aan van degene die jij het aller liefst wil zien op dat moment). Het wezen zegt dat hij/zij/het je van de straat af kan helpen. Je mag bij hem/haar in huis komen wonen en je hoeft er niks voor terug te doen. Uiteraard ga jij met het wezen mee. Je komt in een groot landhuis terecht. Helemaal geweldig denk je. Je had er niet verder naast kunnen zitten. Zodra je een stap op het terein hebt gezet kan je er niet meer af. Er is een doorzichtige magische muur verschenen. Als je eenmaal binnen bent kom je er niet meer uit. Je komt er achter dat in het huis ook andere kinderen zijn. Ook zij zijn door het wezen naar zijn huis gelokt en zitten net als jij vast. Jullie besluiten samen te werken en hopen een zwak punt in de muur te vinden waardoor jullie kunnen ontsnappen voor het wezen kan doen wat hij van plan is.

Plaats reactie