Zal ik eens iets verzinnen op 2 seconden tijd?

Heb je een nieuwe rpg? test het script hier! of zoek je iemand voor in je orpg? meldt het hier!
Plaats reactie
Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Zal ik eens iets verzinnen op 2 seconden tijd?

Bericht door Lot » 30 jun 2014, 00:21

verwacht niet dat dit goed is, maar hey, ik kom tenminste iets. (jaja sam, jij ook, me knows me knows.)

duss, je zit in een boom, te kijken naar je eigen begravenis. je weet niet waarom je dood bent, weet ook niet hoe. je zit vast hier op aarde. als je eindelijk besluit weg te lopen van het kerkhof, zie je een klein roze bordje staan dat naar links wijst, waar een mooi klein huisje staat. als je aanklopt, en de deur opengaat, zie je een klein geel pluizig beestje dat je nr binnen trekt. eenmaal binnen valt de deur met n knal dicht en verdwijnt het huisje weer, opzoek naar een andere ronddolende ziel. meteen nadat je binnen bent gekomen zie je dat het geen huis is, maar een soort schuur, en aan de andere kant ligt een hele andere wereld.een troostloze wereld waar alles grijs is. de eige kleuren die je ziet zijn zwart, wit en grijs. hier en daar zie je ook wat rode accenten((want rood is gwn mooi)) overal lopen dode kinderen rond. niemand kijkt op als je naar buiten loopt. de enige manier om hier weg te komen is je doodsoorzaak te ontdekken. en dat lukt alleen als je hem weer opnieuw beleeft.... PAMPAMPAMPAAAM

i really like horror... i do.. weetje, ik heb net zveel inspiratie als n goudvis. 1 2 blub 1 2 blub D aaand i'm bored... but.. if someone likes this thingie... let me know ( xx
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 30 jun 2014, 07:48

klinkt goed :)

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 02 jul 2014, 11:47

bij gebrek aan beter zeker? ( xx
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 04 jul 2014, 11:54

klinkt niet slecht.
doet me denken aan een idee wat ik een tijdje geleden had, wat eigenlijk best slecht was
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Plaats reactie