more ghosts!!

Heb je een nieuwe rpg? test het script hier! of zoek je iemand voor in je orpg? meldt het hier!
Plaats reactie
tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

more ghosts!!

Bericht door tim de grote » 04 jul 2014, 12:07

toen Lot begon over haar geesten rpg, kreeg ik weet mijn idee van een rpg die ik een paar maanden gelenden heb verzonnen, het plot was toen niet vlekkenloos en nu nog steeds niet maar ik heb er aan gewerkt

je bent een geest/persoon die geesten kan zien/normale persoon. die in een wereld leeft. een geest is een overleden persoon die geen rust vind om wat voor reden dan ook, maar is onzichtbaar voor de meeste personen. alleen mensen die een geest kunnen zien kunnen met ze praten ze zien (alsof dat nog niet duidelijk was) en ze voelen (net als bij een normaal mens). meestal zijn de geesten nog in deze wereld omdat ze iemand missen, een geliefde, een vriend of een familielid. meestal een normaal persoon. sommige mensen die geesten kunnen zien zijn geestenjagers en proberen de geesten weg te halen. anderen willen ze juist helpen.

en ja, dat helpen kan meestal maar op een manier... degenen die de geest mist ook vermoorden.

zoals ik al zei, geen geweldig plot, maar als er mensen zijn die dit als rpg willen. dan werk ik er nog aan
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Plaats reactie