Rouge city 16+

Hier worden de 16 rpgs geplaatst oftewel rpgs met seksuele inhoud.
Kotaro
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 110
Lid geworden op: 27 mar 2013, 17:15

Rouge city 16+

Bericht door Kotaro » 27 mar 2013, 23:57

Afbeelding
(Ingang van de stad)

Een city, geheel gemaakt voor te feesten en los te gaan en natuurlijk voor de liefde. Vele liefdes ontstonden en braken af. Er waren vele zogezegde acts, die gedwongen werden om zichzelf te verkopen.

Afbeelding

Nee, vampiers, weerwolven en elfen zijn niet machtig. Als ze al een kracht hadden, is deze van hem afgenomen. De mensheid heeft ze koest weten te houden en nu gaan vampiers van generatie op generatie door met het spelen van een perfecte partner en worden de weerwolven enkel weerwolf wanneer hun dat willen. Maar er zijn ook andere wezens, als een soort magische barricade om de stad heen, kunnen ze niet verder. Maar dat wil zeggen dat de heks die dat de stad heeft aangedaan er ook nog moet zitten. Dus daar zijn vele wezens naar op zoek, om simpelweg de vloek weer op te heffen. Maar ondertussen moeten ze doen alsof ze netjes meeluisteren, als je niet goed luistert, zijn ze namelijk niet rustig tegen je.
Je mag kiezen om een wezen te zijn, of een mens.

Ras:
Naam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Achtergrond:
Extra:

Ras: Vampier
Naam: Pink Diamond (PD) Een artiestennaam gekregen van zijn 'eigenaren' Eigenlijk heet hij:Takeru
Leeftijd: 135
Innerlijk: Hij is speels en heeft er ergens toch vrij weinig moeite mee. Hij heeft er geen problemen mee dat hij moet optreden en of er nu jongens of meisjes langs de deur komen, dat kan hem niet zoveel schelen. Tenzij ze zo lelijk zijn dat hij er gewoon geen zin meer in heeft.
Uiterlijk: Afbeelding
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lym8d ... o1_500.jpg
(Zonder make-up en bruine lenzen in)
Achtergrond: Hij zit al enkele generaties in de familie Marshall. Ze hebben hem geleerd hoe hij moest entertainen en dat doet hij dus ook. Hij treed op en zingt, maar mensen kunnen hem ook huren voor een leuk avondje. Dan mag je zelf bepalen wat je met hem doet.
Extra: Hij houd van plezier en van mensen ontmoeten en dat zal hij dan ook zeker doen.


Attentie! Ik wil niet teveel van hetzelfde ras!
Dus ik stel voor, we doen niet meer als twee mensen per ras. Dus:

Vampier: I
Elf: II
Denari: I

(Wanneer er dus twee streepjes achter staan zijn ze bezet en mag je die niet.)

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 28 mar 2013, 00:17

Monopoly spelen-
Tis een 16 rpg, ik houdt je niet tegen maar ik zeg t je alleen maar eff.
Btw verplaats dit ding eff naar 16+ rpg's/
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Kotaro
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 110
Lid geworden op: 27 mar 2013, 17:15

Bericht door Kotaro » 28 mar 2013, 00:20

monopoly spelen? o_0 Waarom snap ik die nou niet? X3

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 28 mar 2013, 00:21

T is sarcasme gemixt met stomzinnigheid.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 28 mar 2013, 00:29

oohh.. dus ik magniet mee doen D; en t leek me nog wel zo leuk.... *zucht
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 28 mar 2013, 00:34

Yo Ruka, zal ik Alona er weer in flikkeren? o3o Ik doe Riot er denk ik ook bij, al zal hij niet snel entertainen. Ach, every town needs it's dirty, scruffy troublemaker, no?

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Kotaro
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 110
Lid geworden op: 27 mar 2013, 17:15

Bericht door Kotaro » 28 mar 2013, 00:35

Er staat enkel 16+ bij omda je moet weten dat er drugs, seks (geen detail) en liefde in voor kan komen. Misschien zelfs nog geweld...
Maar als je het aan kan, ma je meedoen. Vele jongetjes van 10 spelen call of duty en is een 18+ game. So what ;)

Edit: jaaaa! Maar hij kan ook zo'n ding hebben. Wil hij Ava niet als huisdier? :p

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 28 mar 2013, 00:36

natuurlijk mag je mee doen ik zei net dat ik je tegen zou houden?
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 28 mar 2013, 00:37

oohh mooi dan doe k gwn mee ;D
maar waar worden elven voor gebruikt?
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 28 mar 2013, 00:37

Riot.. Ava als huisdier? Waitwhat xD Zal morgen ff lijstjes doen though; nu te lui voor

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Plaats reactie