Even doorlezen aub. - a message from mia and lot

Het Bestuur Van FantasieRijk plaatst hier officiële nieuwsberichten.
Plaats reactie
Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Even doorlezen aub. - a message from mia and lot

Bericht door Lot » 16 jun 2013, 18:19

voordat je begint met lezen luister zit muziekje er even bij http//www.youtube.com/watch?v=H0VEESYIgoY

xxMia

Haaii Iedereen D
Hier met mia en lot, hopelijk kennen jullie ons nog een beetje.
Dit keer niet over ruzies, leugens, boeken, rpg's of een of ander muziekje.
Dit gaat over iets wat al een tijdje mist in onze groepscommunity groepsgevoel.
We vinden het heel jammer dat het groepsgevoel dat we eerst hadden een beetje verdwenen is. Hiervan geven we niemand in het bijzonder de schuld. er is de laatste tijd nogal veel veranderd hier op fr. de grote Big FR Family is min of meer uit elkaar gevallen. Er kwamen steeds meer ruzies, leugens, etc. en er verdwenen steeds meer familie leden.

Het rpg'en werd minder, en zelfs am stopte er voor een tijdje mee. Na een tijdje kwamen er steeds meer nieuwe mensjes bij, die we gezellig in de familie opnamen. maar het werd iets teveel. en nu behoord The Big FR Family tot het verleden. (wat we superdupermegauber jammer vinden)

De gezamenlijke rpg's werden ingeruild voor de orpg's omdat ze te snel gingen, er te lange stukjes werden geschreven, of niemand meer verder wilde. we hebben het gevoel dat niemand elkaar meer echt goed kent. dat het hechte vriendengroepje dat we ooit waren, verdwenen is, en plaats heeft gemaakt voor een forum waar ieder zijn eigen gangetje gaat. Net alsof de oprg's verschillende kamers zijn die afgesloten zijn met een slotje, waar maar 2 mensen een sleutel van hebben.

We vinden het erg jammer, omdat er nu een familielid minder is, maar dat betekend nog niet dat gelijk een hele familie uit elkaar moet vallen. er kommen steeds meer familieleden bij, en dat is mega awesome.

Iedereen heeft het super druk in het echte leven met school, vrienden, familie, hobby's,,,, en ook dat zorgt er voor dat onze band minder wordt. maar dat hoeft nog niet te zeggen dat we helemaal geen band meer hoeven te houden. Ook het leeftijdsverschil heeft een grote invloed op onze band. we merken dat de jongeren het soms niet eens zijn met de ouderen en dat er zo discussies of zelfs ruzies ontstaan. Maar hé, een leeftijd is maar een getal. Het heeft niets te maken met wie je van binnen bent en wat je denkt. Het enige verschil is hoe we onze gedachtes uitdrukken.

We hopen dat dit jullie aan het denken heeft gezet, en dat het groepsgevoel hopelijk zal terugkeren.

Oke,,, dat was het wel zo'n beetjj... ;x
xxMia en xxLot

Ps. Hey guys, ja die weirde Maria is er weer een keer. Hopelijk spreek ik jullie allemaal nog een keer. Ik waak nog een beetje over jullie, so don't forget me please! xxMia
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 16 jun 2013, 18:22

we love you Mia! *doodknuff*

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 16 jun 2013, 18:28

Well spoken.
Het liedje is er ook wel goed bij gekozen ^^.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 16 jun 2013, 18:32

xd mia weer he (

met de tekst kwamen we steeds met het zelfde. D dus we waren het helemaal eens met elkaar. we hebben het belangrijkste nu wel gezegd. voor de rest wisten we niet goed meer wat te zeggen.

xxLot
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Marieke
verslaafd aan dit forum
Berichten: 2497
Lid geworden op: 01 dec 2012, 10:14

Bericht door Marieke » 16 jun 2013, 18:56

Mooi gezecht. Maar ik ga er geen moeite in steken. Sorry..

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 16 jun 2013, 19:03

Jij bent ook een mooie een, zulke dingen moeten van 2 kanten komen
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 16 jun 2013, 19:04

oke. gezellig. als iedereen zo gaat reageren, wordt het nog erger.
bedankt.
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Marieke
verslaafd aan dit forum
Berichten: 2497
Lid geworden op: 01 dec 2012, 10:14

Bericht door Marieke » 16 jun 2013, 19:09

Ik steek liever de moeite in andere dingen

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 16 jun 2013, 19:14

Jemig we vragen je niet uren te besteden aan dit ofzo, gewoon vriendelijk zijn, dat we weer opweg gaan naar onze hechte band meer niet.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 16 jun 2013, 19:16

Verdomme doe ik het weer, dan articuleer ik de zin weer zo dat het belangrijke er niet meer in zit.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Plaats reactie