Dood.

Heb jij een nieuwtje of een mededeling? Plaats het hier!
tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 22 sep 2013, 19:45

ik snap best wat er bedoeld word,
het komt alleen zo over alsof iedereen de schuld op iedereen wil afschuiven om zelf maar niet de schuld te krijgen.
ik weet dat ik zelf ook fout zat door het in de skypegroep en op fr te bespreken in de hoop hulp te krijgen.

het was misschien fout, maar zo ben ik als ik een groot probleem niet op kan lossen dan zoek ik of geen hulp of veel te veel.
ik weet dat het goed zal komen maar ik weet nog niet hoe.
ik weet dat ik een paar vervelende dingen heb maar ik wil er aan werken.
het enige probleem is dat ik niet weet wat
zou alsjeblieft iemand ff wat rot eigenschappen van mij kunnen posten of pmen (het liefst de eerste want dan ziet iedereen het en kan ik er niet mee weg komen.
ik wil namelijk dat er geen ruzie meer komt na deze bijna ondergang
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 22 sep 2013, 19:57

Tim ik vind oprecht dat jij groeit. Jij werkt aan jezelf. But can't help you with this one.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 22 sep 2013, 19:58

slechte eigenschappen van tim:

1.Dramt door
2. Weet niet wanneer hij moet stoppen

goede eigenschappen van Tim:

1.Grappig
2. aardig
2. bedoeld het meestal wel goed
3. (soms iets te) veel fantasie ;)
4. behulpzaam


Slechte eigenschappen van Kat

1. lui
2. gemeen
3. irritant
4. druk
5. overdrijft
6. overgevoelig
7. harteloos
8. verplaatst zich te weinig in een ander

goede eigenschappen van kat:

1. zorgzaam
2. creatief
3. muziekaal

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 22 sep 2013, 19:58

Shimeji schreef:Tim ik vind oprecht dat jij groeit. Jij werkt aan jezelf. But can't help you with this one.
Ik ben ook heel vaak het hele forum af gegaan met die vraag >,<

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 22 sep 2013, 20:06

Tim ik vind oprecht dat jij groeit. Jij werkt aan jezelf. But can't help you with this one.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 22 sep 2013, 20:09

tim de grote schreef:ik snap best wat er bedoeld word,
het komt alleen zo over alsof iedereen de schuld op iedereen wil afschuiven om zelf maar niet de schuld te krijgen.
ik weet dat ik zelf ook fout zat door het in de skypegroep en op fr te bespreken in de hoop hulp te krijgen.

het was misschien fout, maar zo ben ik als ik een groot probleem niet op kan lossen dan zoek ik of geen hulp of veel te veel.
ik weet dat het goed zal komen maar ik weet nog niet hoe.
ik weet dat ik een paar vervelende dingen heb maar ik wil er aan werken.
het enige probleem is dat ik niet weet wat
zou alsjeblieft iemand ff wat rot eigenschappen van mij kunnen posten of pmen (het liefst de eerste want dan ziet iedereen het en kan ik er niet mee weg komen.
ik wil namelijk dat er geen ruzie meer komt na deze bijna ondergang

Ik denk dat negatieve eigenschappen van jou niet echt roteigenschappen zijn. Kijk, als jij nijdig bent - die indruk heb ik in elk geval - wordt je behoorlijk rebels. Dat kan jammer zijn als openheid beter werkt, maar kan je ook helpen als je onrechtvaardig wordt behandeld. Elke eigenschap heeft toch wel twee kanten.
Ik heb ook het idee dat je niet heel erg veel zelfreflectie hebt, maar ook dat is niet zo erg eigenlijk; er zijn meer mensen met weinig dan veel en iets waar je heel goed aan kan werken.
Dat hulp willen zoeken is denk ik ook niet altijd even handig - al snap ik wel hoe je tot zoiets komt; als iets je boven het hoofd groeit is het gewoon fijn te weten dat je er niet alleen voor staat - maar ik denk dat je in zo'n situatie toch het beste kan proberen open kaart te spelen.

Wat dat doordrammen betreft. Ik snap op zich wel wat Kat daarmee bedoeld. Enige wat ik daarop te zeggen heb; probeer je soms af te vragen of het nut heeft iets te posten. Ik zie zelf vaak dingen waar ik best op in zou willen gaan, maar dan vraag ik me af of het zin heeft dat te doen, en wat ik er zelf nou eigenlijk uit denk te halen. En het antwoord blijkt toch vaak te zijn; niet zo gek veel.
Het is vooral leren loslaten, denk ik. Als iemand steeds maar weer hetzelfde argument herhaalt, ben je vaak beter af door gewoon te denken; ach, als hij/zij dat graag geloven wil, prima, niet mijn probleem. Klinkt bot, maar als er niet heel veel van afhangt kan het wel de beste oplossing zijn.

Geen idee of je er wat mee kan. Just my two cents.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 22 sep 2013, 20:15

Ik snap dat je me wilde helpen.
maar om nou te gaan zeggen dat ik doodga als ik je hulp niet aanvaard etc vond ik een beetje overdreven.

Ik heb de fout gemaakt om te snel te flippen. Maar geloof me, daar heb ik mijn redenen voor. Tim je bent ruim 2 jaar lang de enige rl vriend geweest die ik had. en ik wil je niet kwijt.
Maar ik erger me eraan dat jij zogenaamd tussen de regels doorleest en dan denkt dat ik je haat en van je af wil en de hele wereld tegen je op stook.
Dat was een van de redenen dat ik flipte en je blokkeerde op skype, fb, twitter etc.
Ik had misschien niet zo exreem moeten reageren, maar zoals ik al zei, als er iets is waar ik niet tegen kan is het mensen die doordrammen

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 22 sep 2013, 20:27

ik weet dat ik er niet echt tegen kan op het moment dat ik afgewezen word over iets.

heb ik altijd gehad maar het is beter geworden.
vroeger sloeg ik mensen daarom in elkaar.
nu word frustratie omgezet in kracht en kan ik sneller rennen om te vluchten voor angry klasgenoten.

maar oké ik dwaal af.
het voelde alsof ik niet kon helpen wat een nogal machteloos gevoel geeft.
ook leek het pressies te passen op dat jij het heel druk had steeds en om een onbekende reden van mij af wilde.
zoals je al zei, ik heb een enorme fantasie en ik denk dat ik weet wat mensen willen (niet dus)
ik probeer mezelf aan te passen op zo'n manier dat ik niet leesbaar zou zijn als ik dat niet wil
ik ben er een paar weken geleden achter gekomen dat het niet zo was, toen mijn theorie in elkaar zakte.

maar toch bedankt, ik denk dat dit erg zal bijdragen aan een heropbouw van fr.
ik vierde vandaag mn feest en dit is een van de betere kado's :)
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid &#9813;
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 22 sep 2013, 20:28

heropbouw?
how about no?

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 22 sep 2013, 20:31

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????? :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid &#9813;
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Plaats reactie