Dood.

Heb jij een nieuwtje of een mededeling? Plaats het hier!
Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 22 sep 2013, 11:21

Ik zal mijn best doen amnam

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 22 sep 2013, 14:14

mag ik ff zeggen dat je nogal hypocriet bezig bent Samadhi

je zegt dat je mensen haat die doordrammen, maar je dramt zelf verschrikkelijk door dat fr moet worden zoals jij dat wilt.

ik wilde dit ff mededelen en wil hier ook geen reacties op.
ik wil alleen dat kath over haar daden na gaat denken
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 22 sep 2013, 14:37

sorry voor mijn eerdere bericht
ik ben nogal over de zeik door sommige dingen en het voelt alsof de enige ben die fr wil redden (samen met amnam dan)
dit zorgt ervoor dat ik over de zeik ben en het liefst alles achter me zou laten en hier weg te gaan.

maar dat kan ik niet, ik wil niemand hier kwijt.
ik ben gehecht geraakt aan deze plek en weiger fr ten onder te laten gaan.
als mensen mij willen helpen zijn ze van harte welkom, als je maar meehelpt fr weer op te bouwen als hoe het eens was, gezellig en geweldig.

het gaat niet om mensen die de fr fam verpesten, het gaat om wat andere mensen van hen vinden.
stel dat iedereen elkaar accepteerd.
maar ik weet als ook 1 persoon het opgeeft dan zijn we verloren aangezien dat alleen het doodgaan idee versterkt.

fr is niet aan het dood gaan, het is op zijn dieptepunt en bijna klaar om volledig naar de top te schieten.

maar dat achterlatend, we moeten elkaar accepteren of anders zal het dieptepunt steeds dieper worden.

groetjes,

tim
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 22 sep 2013, 17:58

AYE, Amroth, draw one more shamrock in me beer!
Afbeelding
toen begon ze met een fanatiek doel ongeveer alle leden uit 2013 te verwijderen omdat ze fr verpesten, met volgens mij (ben niet zeker) het doel dat ze van mij af is.
Well, she's doing a great job with that, isn't she?
stel dat iedereen elkaar accepteerd.
Agree with ye though, on this. Lijkt me ook een prima oplossing, gewoon wat toleranter naar elkaar zijn.

En Kat, ik denk dat jij gewoon even... well, calm your tits woman. That's all I can say.

Anyhoo mensen, Eileen zit hier naast me in bed, en die wil ook wat zeggen, dus voor het gemak doet ze dat in deze post we're allready being real intimite anyway huehuehue:

Can I just point out dat meneertje Tim heel snel partij wisselt? Moet je in de politiek niet doen, vinden ze niet zo hee-eel erg leuk. Maar goed, dat is niet mijn punt. Ik wil normaal niet zo graag met modder gooien maar aangezien ik braakneigingen krijg van de heilige-boontjes posten die Kath de hele tijd door onze strot duwt, ga ik nu maar ' full-crazy-bitch-mode'.

Kath. Lieve, lieve, Kath. (Of Fleur, of Samahdi, of welke persoonlijkheid je op dit moment hebt, idc though) Jij blijft elke keer met je kleine vingertje (ja, klein, want je bent jonger dan ik) naar de nieuwelingen wijzen, maar voor zover ik weet heeft elke 'nieuweling' die nog steeds het op dit forum uithoudt met jouw constante pogingen om ons te slaan met een virtuele stok, echt al een poging gedaan om zich aan te passen. Maar als jij de hele tijd blijft zeiken en zeveren over ons (de nieuwelingen - en ik draag die titel met trots-) dan wordt de sfeer er ook niet beter op.

PLOTTWIST: de meeste ruzies op het forum komen niet van de nieuwelingen. Ze komen van jou. Tim 'negeren' (ik ga het maar niet hebben over hoe sneu en zielig die pogingen waren) continu naar Amroth rennen, altijd de schuld op anderen schuiven en niet om kunnen gaan met kritiek.

Nou ga ik zeker niet zeggen dat ik zo braaf ben. Really; NO. Zo liefjes ben ik niet. Maar weetje? Ik dacht/hoopte dat je met je nieuwe instelling ook wat vriendelijker zou doen, de sfeer wat omhoog zou halen. Ik hoopte dat wanneer ik je leuke antwoorden zou blijven sturen, je een beetje acceptabel werd maar nee. I WAS SO WRONG! - such hurt. many pain. -

Ik vind iedereen op dit forum wel tof, eigenlijk. Heb wel het gevoel dat ik geaccepteerd word. Behalve dan door jou, lieve Kath/Fleur/Vanessa/Sa/Sarah/Henk/Gerwen/Helga/Kaatje/Gertrude/Bertha/Klara/Yuno/Hendrika/Justina/Klareta/Hedwig/Bello/Bella/Edward/Jacob/SuperShibe. such name. so words. WOW. En geloof me; ik heb het geprobeerd. Did try. But I'm so done now. 't Heeft geen fuck zin als het maar van een kant komt.
Ik in dit stukje is Shimeji, Eileen, dus niet judgie naar haar, zij heeft NIETS TE ZEGGEN over wat ik post. eheheheh. Buttsecks.

Back to Inge.

JFC, Eileen, why mention our buttsecks? Not okay. No more alleyway secks for you.

Anyhoo, I'd say this concludes this post.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 22 sep 2013, 18:02

Bollocks schreef:AYE, Amroth, draw one more shamrock in me beer!
http://lastcallcville.files.wordpress.c ... -paddy.png
toen begon ze met een fanatiek doel ongeveer alle leden uit 2013 te verwijderen omdat ze fr verpesten, met volgens mij (ben niet zeker) het doel dat ze van mij af is.
Well, she's doing a great job with that, isn't she?
stel dat iedereen elkaar accepteerd.
Agree with ye though, on this. Lijkt me ook een prima oplossing, gewoon wat toleranter naar elkaar zijn.

En Kat, ik denk dat jij gewoon even... well, calm your tits woman. That's all I can say.

Anyhoo mensen, Eileen zit hier naast me in bed, en die wil ook wat zeggen, dus voor het gemak doet ze dat in deze post we're allready being real intimite anyway huehuehue:

Can I just point out dat meneertje Tim heel snel partij wisselt? Moet je in de politiek niet doen, vinden ze niet zo hee-eel erg leuk. Maar goed, dat is niet mijn punt. Ik wil normaal niet zo graag met modder gooien maar aangezien ik braakneigingen krijg van de heilige-boontjes posten die Kath de hele tijd door onze strot duwt, ga ik nu maar ' full-crazy-bitch-mode'.

Kath. Lieve, lieve, Kath. (Of Fleur, of Samahdi, of welke persoonlijkheid je op dit moment hebt, idc though) Jij blijft elke keer met je kleine vingertje (ja, klein, want je bent jonger dan ik) naar de nieuwelingen wijzen, maar voor zover ik weet heeft elke 'nieuweling' die nog steeds het op dit forum uithoudt met jouw constante pogingen om ons te slaan met een virtuele stok, echt al een poging gedaan om zich aan te passen. Maar als jij de hele tijd blijft zeiken en zeveren over ons (de nieuwelingen - en ik draag die titel met trots-) dan wordt de sfeer er ook niet beter op.

PLOTTWIST: de meeste ruzies op het forum komen niet van de nieuwelingen. Ze komen van jou. Tim 'negeren' (ik ga het maar niet hebben over hoe sneu en zielig die pogingen waren) continu naar Amroth rennen, altijd de schuld op anderen schuiven en niet om kunnen gaan met kritiek.

Nou ga ik zeker niet zeggen dat ik zo braaf ben. Really; NO. Zo liefjes ben ik niet. Maar weetje? Ik dacht/hoopte dat je met je nieuwe instelling ook wat vriendelijker zou doen, de sfeer wat omhoog zou halen. Ik hoopte dat wanneer ik je leuke antwoorden zou blijven sturen, je een beetje acceptabel werd maar nee. I WAS SO WRONG! - such hurt. many pain. -

Ik vind iedereen op dit forum wel tof, eigenlijk. Heb wel het gevoel dat ik geaccepteerd word. Behalve dan door jou, lieve Kath/Fleur/Vanessa/Sa/Sarah/Henk/Gerwen/Helga/Kaatje/Gertrude/Bertha/Klara/Yuno/Hendrika/Justina/Klareta/Hedwig/Bello/Bella/Edward/Jacob/SuperShibe. such name. so words. WOW. En geloof me; ik heb het geprobeerd. Did try. But I'm so done now. 't Heeft geen fuck zin als het maar van een kant komt.
Ik in dit stukje is Shimeji, Eileen, dus niet judgie naar haar, zij heeft NIETS TE ZEGGEN over wat ik post. eheheheh. Buttsecks.

Back to Inge.

JFC, Eileen, why mention our buttsecks? Not okay. No more alleyway secks for you.

Anyhoo, I'd say this concludes this post.
Fiddlestix. Dat was een redelijk grote afbeelding. I'd say I delete the previous one xD

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 22 sep 2013, 18:02

WELL
TURNS OUT THAT IS NOT AN OPTION
FIDDLESTIX X2

DINNER NOW

GOODBAI

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 22 sep 2013, 18:50

Ok. Dit is grotendeels mijn schuld.
Is dat wat je wilde horen?

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 22 sep 2013, 18:54

Ik denk dat Eileen gewoon graag wilde dat je wat zelf-reflectie toepaste, maar ik wil ook al heel lang eens serieus genomen worden door de wereld, maar dat gaat ook niet gebeuren.

Haha, genomen.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 22 sep 2013, 18:57

Ik weet het, Kath is een bitch, Fleur is irritant, Kim maakt van een mug een olifant, Sa is een watje etc!
Maar dit ben ik. En ik heb geen zin om me helemaal te gaan veranderen. This is me. dont like it? Deal whit it

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 22 sep 2013, 19:34

Dat je zo bent betekent niet dat je genadeloos en gewetenloos maar mag doen wat je wil. Verschuil je er niet achter en groei. Dat is een positieve verandering die iedereen doormaakt. Hopelijk.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Plaats reactie