4 April 2013

Elke dag een andere poll.
Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 05 apr 2013, 17:02

als je wil niet ^_^



Maar denk je dat we er helemaal niet in dit kleine kutlandje ook last van zullen hebben?? :shock:

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 05 apr 2013, 17:03

Marieke.. maak je een grapje? Ja, daar moet je je mee bezig houden. De gevolgen van iets als dit zullen wereldwijd zijn als het gebeurd; de vernietiging, de straling. Like I said; de economie gaat er misschien dan wel aan kapot, en die is al zwak.

En dan is er nog de onzekerheid; elk land heeft bondgenoten; je weet nooit hoe groot iets als dit kan worden.

Ik neem dit zelf persoonlijk heel, heel serieus. Ik hoop vurig dat het met een sisser afloopt, want echt, als ze een nucleaire bom laten vallen...

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 05 apr 2013, 17:05

Kath schreef:als je wil niet ^_^



Maar denk je dat we er helemaal niet in dit kleine kutlandje ook last van zullen hebben?? :shock:
Daar heb je een heel goed punt. Ik weet niet HOE het zit met bondgenootschappen vandaag de dag, maar ik meende dat als Amerika in de shit zit, Nederland inderdaad nog wel eens te hulp kan moeten schieten en ik moet er niet aan denken wat er gebeurd als wij dan ook een doelwit zouden worden.
Nu denk ik niet DAT we dat snel worden omdat we maar een klein landje zijn en het dus niet logisch is om ons te treffen, maar je kan nooit weten.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 05 apr 2013, 17:07

straks loopt het af zoals het begin van "de kinderen van moeder aarde"


een kernoorlog, de aarde flipt en iedereen op een paar mensjes na gaat dood.
de polen verschuiven en europa wordt een dorre woestijn.


Na de derde wereldoorlog zet een kernoorlog de aarde helemaal op zijn kop en zijn de polen en de evenaar verplaatst. Het Groenland van toen heeft nu een prachtig klimaat en de overlevenden noemen het Thule.
De nieuwe inwoners zijn er van overtuigd dat die kanteling van de aarde komt doordat de mannen regeerden en zij de natuur uit haar evenwicht hadden gehaald. Daarom mogen nu alleen vrouwen heersen.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 05 apr 2013, 17:18

Ik zou niet weten hoe zoiets af zou kunnen lopen; Noord-Korea kan snel verslagen zijn, het zou ook catastrofaal uit de hand kunnen lopen, nog meer dan je al zou verwachten bij nucleaire dreiging.

Ik zal eerlijk zijn; ik ben bang. Ik heb eind HAVO mijn profielwerkstuk over Hiroshima en Nagasaki gedaan; ik weet hoeveel vernietiging zo'n bom kan brengen. En als de wind goed staat, kan de straling van zoiets ook in Nederland terecht komen. Het is zeer kankerverwekkend en heel slecht voor ongeboren kinderen, dus de schade zal dan enorm zijn.

Zit hier echt vurig te hopen dat dit gewoon met een sisser afloopt en niet escaleert.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Marieke
verslaafd aan dit forum
Berichten: 2497
Lid geworden op: 01 dec 2012, 10:14

Bericht door Marieke » 05 apr 2013, 17:20

Ik bedoel, wij niks hebben te zeggen kinderen. Denk je echt da ze naar ons luistere?

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 05 apr 2013, 17:20

ik hoop eerder dat noord-Korea word verslagen voor het uit de hand loopt en dat ze daar stoppen met het dikke tator gedoe
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 05 apr 2013, 17:24

@Marieke; en dus moeten we maar doen alsof het er allemaal niet is? Ik vind het fijn om erover te discussieren, te kijken hoe iedereen er tegenaan kijkt. Het is niet iets om luchtig over te doen namelijk.

@Tim; ja, dat zou fijn zijn, maar ik denk niet dat dat snel gebeurd; Amerika hoeft maar de aanval te openen en die atoombom gaat los, denk ik. Volgens mij kunnen ze alleen proberen dit politiek op te lossen

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Marieke
verslaafd aan dit forum
Berichten: 2497
Lid geworden op: 01 dec 2012, 10:14

Bericht door Marieke » 05 apr 2013, 17:25

Ik heb het veel te druk met andere dingen om daar eigelijk overna te denken. als ik da wil

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 05 apr 2013, 17:29

Ik wil niet onaardig tegen je doen, Marieke, maar ik heb de indruk dat het niet echt tot je is door gedrongen. Noord-Korea geeft aan dat het goed mogelijk is dat er vandaag of morgen een oorlog tussen hen en de VS uit kan breken en zo'n oorlog kan echt enorme gevolgen hebben. Noord-Korea is een vreemd land; niemand zou verbaasd zijn als zoiets zou gebeuren.
Het is dus absoluut iets om je zorgen over te maken. Je kan er niets tegen doen nee, maar op de hoogte blijven is belangrijk.
Simpel gezegd:
Als Amerika in de problemen komt zal Nederland helpen omdat we bondgenoten zijn. Hulp bieden betekent jezelf een mogelijk doelwit maken.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Plaats reactie