Lightning Life fragment 2

Plaats hier je mini verhalen ;)
Plaats reactie
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Lightning Life fragment 2

Bericht door Amroth » 22 jun 2012, 15:41

'Wat nou yevital??? Niet op je gemak? '' '' wie ben je? Laat je gezicht zien lafaard! '' Angstig keek ik om me heen, ik zag niemand.
''Laat je dan zien! Laf... '' uit het niks kwam een figuur in een zwarte mantel haar gezicht was bleek en rimpelig. '' Tevreden Yevital ? '' Ik was onder de indruk van haar, ja het was werkelijk een vrouwelijk figuur. '' Hoe weet u wie ik ben...'' het kwam er rustig maar onzeker uit.
''Mijn meester is alwetende Yevital'' er kwam een grijns op mijn gezicht ''Maar Mijn Heer is groter, alwetender en machtiger dan uw simpele Satan, geef het op, God zal overwinnen'' ik zag haar kwaad worden, waarom lokte ik iedereen ook altijd uit!.
In een oogwenk haalde ze 2 vuurballen te voorschijn '' pff amateu... '' Geen idee hoe ze het deed maar ze gooide opeens een net over me heen.
Ik probeerde me los te wrikken '' Doe geen moeite Yevital, zwarte magie schat ''.
''Laat me los ! ! '' '' kom op Yevital, denk je nou echt dat ik gek ben? ''
Ze gooide me over haar schouder en liep naar de Satanskerk.
Ze deed langzaam de deur open en liep lachend binnen '' 10 goudstukken ! '' klonk het van uit een hoekje. '' Niks er van'' zei ze,''je weet niet eens wat voor een deze is, tis een Yevital! '' ''25 Goudstukken ! '' '' nee niks er... '' ''euh... Sorry hoor, maar waarom ben ik zoveel waard? '' een man met een veel te lange baard kwam op me af en hield mijn hoofd beet '' Omdat stom kind, jij een achterkleinkind van Aricotes Yevital bent'' '' ja dat klopt maar...'' ik kon mijn zin weer niet afmaken '' Jij hebt goddelijk bloed in je, want Aricotes was een uitverkorene van God van de 141ste generatie''
Nu pas besefte ik dat ik flink in de puree zat.
''Niet lager dan 80 Goudstukken! ''
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Plaats reactie