Lightning Life

Plaats hier je mini verhalen ;)
Plaats reactie
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Lightning Life

Bericht door Amroth » 21 jun 2012, 11:47

'We are here to make some noise !' klonk het uit de speakers en het publiek ging los.
Ik ging een beetje met een paar knopjes klooien en gaf Armin's top track een eigen draai.
Draaien in Club Jail, een droom was uitgekomen, ik moest even mijn aandacht weer op de draaitafel richten want het liedje was bijna afgelopen. Hup volgende nummer aan, mooie overloop en klaarmaken om weg te gaan, mijn uurtje zat er op.
De volgende Dj zou het zo meteen overnemen.
Ik scratchte even voor een speciaal afscheid en liep achter de draaitafel weg.
Ik liep naar de bar en werd nagefloten door meisjes met waarschijnlijk te veel drank op.
'Denise, een cola graag! '.
Denise, een ALTIJD chagrijnig meisje en volgens mij ook emo of iets dergelijks. ' Hier ' zei ze lomp en ze schoof me een glas cola toe.
' Dankje' en ze kroop alweer achter haar laptop, geen idee wat ze daar altijd op deed, maar dat boeide mij ook weinig.
Ik nam rustig een slokje van mijn ijskoude cola.
Even later pakte ik mijn Rugzak en liep naar buiten, daar stonden een paar gasten van 18 ofzo te blowen 'Eey dat is die kleine dj kom jonge neem eff een hijsje van deze joint bro' 'nee Dankje bro' en ik liep naar mijn fiets.
Haastig fietste ik weg, je weet maar nooit met die blowers.
'hmmmm zal ik het steegje nemen of niet...' 'Geen van beide Aricotes!' 'Wtf, niemand kent mijn 2e naam?'
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Plaats reactie