Waverly Hills Sanatorium

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Plaats reactie
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Waverly Hills Sanatorium

Bericht door Amroth » 31 mar 2013, 19:24

Afbeelding

Waverly Hills is een gesloten sanatorium, het werd geopend in 1910 tijdens
de grote uitbraak van tuberculose (de witte pest) en was bedoeld voor maximaal 40 tot 50 TBC patiënten. Toentertijd was het beste geneesmiddel tegen TBC zonlicht, frisse lucht en rust en daar was Waverly Hills voor geopend.

Sinds 1910 vonden in totaal meer dan 63.000 mensen de dood in Waverly Hills, wat ooit een enorm ziekenhuis was ter bestrijding van TBC. Nu rest enkel nog een vervallen gebouw met ‘geesten’, een enge sfeer en een pijnlijke historie.


Heden
Vandaag de dag is WHS een ontmoetingsplek voor alles wat met magie te maken heeft.
Het wordt beheerd door een groepje trotse mensen die zich zelf 'Magiërs' durven te noemen.
Je kunt er kraampjes vinden met oude boeken en magische rollen waar door de 'Magiërs' nieuwe dingen kunnen aanleren maar ook een handel in magische wezens.
Zoals elven, halfkatachtigen, mensen met een start weetikveel noem maar op.


Als Mens:
Ben je een magiër die zijn / haar eigen woon kan hebben en daar kan doen wat hij / zij wil met zijn / haar magische wezens.
(NO VAMPIRES: Vampiers spelen altijd machtige wezens en die hebben we niet nodig op dit moment, Mensen zoals Tim verwijs ik graag door naar het alternatief Magiër)

Als Magisch Wezen:
Ben je koopwaar op de markt je moet alles doen wat de mens je opdraagt maar pik je dat nog? (;

Rules
*Houd je aan de proloog enz.
*Algemene regels
*No Vampires Allowed
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 31 mar 2013, 19:29

ik doe mee ;DD

lijstje is bekent ;D
soort: elf
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 31 mar 2013, 19:32

Naam:Amroth
Geslacht: Man
Leeftijd: 16
Soort: Elf
Eigenschap: Elfenbloed bevat magische krachten, verder te gebruiken als slaaf.
Karakter: Rebels, Heeft een hekel aan mensen, echte zich-zelf-in-de-nestenwerker.
Ik ben ontzettend brutaal maar als je me tam hebt dan doe ik dingen zonder enthousiasme maar ik doe ze wel.
Achtergrond: Leefde alleen in de bossen, heeft zichzelf grootgebracht vanaf zijn 6e want toen waren zijn ouders gedood en was hij gevlucht.
Kortgeleden gevangen genomen door in een valkuil te stappen.
Uiterlijk: http://i70.photobucket.com/albums/i93/H ... nives2.jpg
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 31 mar 2013, 19:42

naam: tim
wezen: mens magier
karakter: zeer vijandig tegen zijn tegenstanders, zorgt goed voor zij n elven
gaat om met elven: als ze doen wat hij zegt en ze niets tegen hem uithalen is hij erg aardig tegen ze, alleen als ze hem tegenwerken dan komen ze diep in de problemen
leeftijd: 14 voor altijd hij heeft een manier gevonden om onsterfelijk te worden
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 31 mar 2013, 21:52

Naam: Grace
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 15
Soort: Half mens en andere helft niet bekend.
Karakter: Brutaal, sarcastisch, achterdochtig, bitchy.
Omdat ze zoveel heeft meegemaakt vertrouwd ze niet snel mensen, maar als ze je eenmaal vertrouwd dan krijg je opeens een heel andere kant van haar te zien.
Achtergrond: Is door haar ouders verstoten toen ze nog maar klein was, waarna ze werd geadopteerd door een oude vrouw. Hier is ze op haar 14de weggelopen en niet lang daarna kwam ze in Waverly Hills aan.
Uiterlijk:
Afbeelding

(tekening gemaakt door een vriendin van me)

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 31 mar 2013, 21:53

mooi
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 31 mar 2013, 22:15

(Kom er nu pas achter dat dit eigenlijk best wel op Rouge City lijkt)
Ik werd wakker en opende langzaam en slaperig mijn ogen, direct was ik klaarwakker.
Dit was niet mijn vertrouwde boshut... nee wacht vannacht was die achtervolging en die valkuil en...
Godverdomme kwam ik tot me zelf, ik was gevangen genomen!
Ik had niet in de gaten dat er een man van dik in de 60 de hele tijd naar me zat te kijken.
"Je had het niet door hé? welkom in je tijdelijke nieuwe huis" Ik keek hem met woedende ogen aan "Laat me er uit idioot".
De man stond op en pakte een zweep van zijn tafeltje "Tututtut niet zo'n grote mond" "Waarom zou ik baardemans? Mijn ouders zijn dood, ik ben mijn hele leven lang opgejaagd en heb tientallen mensen vermoord geef mij een reden om bang te zijn voor jouw zielige springtouwtje"
"Jouw toon bevalt me niet" gromde de man, een man van ongeveer 25 kwam aanwandelen "Breng m maar naar achteren voor een paar dagen zonder aandacht dan piept ie wel anders" Ik keek hem haatvol aan en hij trok een brede grijns.
"Is goed doe ik" de man bracht me naar achteren en gooide een doek over de kooi heen.
Daar zat ik dan...
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 31 mar 2013, 23:04

Al voor zonsopgang stond ik, aangekleed en wel, naast mijn bed. Met de eerste zonnestraal kwam ook de eerste inspectie, en ik had er een gewoonte van gemaakt om ruim voor die tijd klaar te zijn. Aan de hemel te zien duurde het niet lang meer, en ik pakte mijn schetsboek om de tijd te doden met tekenen. In het licht van mijn nacht lampje kon ik net genoeg zien, en ik dacht na over wat ik zou maken... Ik wierp een snelle blik naar buiten en begon te schetsen. Niet veel later klonk de bel die de aankomst van onze inspecteur aangaf. Ik sprong van mijn bed af, verborg het boek en trok mijn shirt recht.

Na een paar uur gewerkt te hebben, kreeg ik de opdracht thee te brengen naar een van de handelaren. Voor ik naar binnen stapte, haalde ik een paar keer diep adem en nam me voor zo kalm mogelijk te blijven. Ik had zelf al meerdere keren ervaren hoe wreed deze mensen kunnen zijn wanneer je iets doet wat ze niet aanstaat. Ik klopte zachtjes op de deur en glipte naar binnen. "Uw thee, meneer." De oude man wees naar een tafeltje maar besteedde verder geen aandacht aan me. Hij was in gesprek met een vent van rond de 25 die ik nog nooit eerder gezien had. "En wat doen we met de nieuwe?" Ik spitste mijn oren en schuifelde langzaam naar de aangewezen plek. "Tja... ik hoop dat een weekje alleen hem goed zal doen, zo niet, dan..." Ik had het blad met thee laten vallen, en drukte mijn handen tegen mijn mond. "Wat de..." Hij snelde naar me toe en hief zijn hand op, als om me te slaan. "Nee. Niet doen." Zei de jongere man op scherpe toon en hij keek me kil aan. "Ruim dat op." Ik knikte bedeesd en liep naar achteren, waar ik een grote kooi zag staan...

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 31 mar 2013, 23:28

Ik had de 2 expres genegeerd in de zin van "Je krijgt me toch niet klein"
Ik hoorde wat vallen "Nee, Niet doen" "Ruim dat op".
Ik besloot weer een grote mond op te zetten "Hoor je dat ouwe? Niet doen dus" ik trok een grijns.
De man trok het kleed er af "ZWIJG JIJ! JIJ..." oh wat genoot ik hier van.
"Wat nou kerel al een beetje aan het dementeren? ik ben een Elf weet je nog?" De man ging automatisch met zijn hand naar zijn riem om zijn zweep los te maken "Laat dat John, hij weet toch dat je het niet doet omdat je anders je koopwaar van waarde verminderd, hij doet het alleen om je te irriteren".
De jongeman liep op me af en mijn oogjes schaterden van plezier "Voor zulk tuig heb ik wel een oplossing, hij opende mijn kooi en drukte mijn polsen tegen de bodem van de kooi met een hand, de andere hand gebruikte hij om mijn mond dicht te tapen en hij pakte nog een touw dat de oude man aan hem gaf om me vast te binden.
Hij was te sterk voor me, verdomme ik met mijn grote mond ook altijd dacht ik van binnen maar van buiten straalde ik nog brutaliteit uit.
De kooi ging weer dicht.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 01 apr 2013, 10:14

ik kwam binnen lopen.
er was een soort van gevecht bezig en ik liep er op af.
de elf zat weer in zijn kooi en ik zei:
''kan ik die elf gebruiken, ik heb namelijk voor mijn nieuwe experiment een wat sterkere elf nodig, en alles wat ik heb is nogal verzwakt''
''dus voor hoeveel kan ik hem krijgen''
de man vertelde me dat het een erg lastige elf was en dat ik de kooi erbij moest kopen anders ontsnapte hij
ik betaalde de man en ik zette de kooi op een karretje.
ik reed weg
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Plaats reactie