We Will Die

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 25 apr 2013, 19:33

Mede, maar ook vanwege dat ik er net achter kom hoe ik rpg's verneuk.
Mijn rpg-berichten zijn een lachertje vergeleken met berichten van jouw, StrepenZebra en Sleipnir.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 25 apr 2013, 19:34

Die discussie moet je je niet persoonlijk aan trekken Amroth. Ik weet dat ik fel reageer, en als ik mijn cause verdedig kan ik redelijk fanatiek worden, maar het is geen persoonlijke aanval.
As for the second part; dan moet je juist blijven schrijven. Blijven oefenen; anders word je nooit beter.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 25 apr 2013, 19:35

ik vind mijn berichten gewoon lang genoeg hoor.
maar oké.
ik denk dat ik ook niet meer mee doe
niks persoonlijks hoor
maar jou rpg stijl vind ik maar niets
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 25 apr 2013, 19:37

Dat mag je vinden, echter ben ik niet van plan het aan te passen. Ik vind het zelf een fijnere manier van schrijven dan wat hier over het algemeen gangbaar is. Dus als het je zo stoort; jammer, maar ik doe er niets aan.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 25 apr 2013, 19:37

Wel ik gooi hier bij de remmen los, je maakt je characters maar zoals je wil wat mij betreft ben je een psychopaat met een geweer en een rollator of een Budha Nudist die random mensen beschiet.
Laat de creatieve breinen een geweldige rpg maken!
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 25 apr 2013, 19:59

Naam: Edgar Springfield
Leeftijd: 23
Uiterlijk:
Afbeelding
Karakter Heeft moeilijke jeugd achter de rug (gepest op school)en geeft daar de autoriteiten de schuld van, werkt nu volgens het princiepe "Don't worry Be happy", probeert daarmee het verleden te vergeten maar als je hem pijn doet doet het hem ook echt pijn.
Heeft ondertussen vanwege zijn capiciteiten een aanbieding gekregen van de NWO om er voor te werken maar dit aanbod heeft hij geweigerd en hij is op het nippertje gevlucht naar Europa.
Denkt niet hard en zakelijk maar warm en vriendelijk dit brengt hem nog wel eens in de problemen.
Heeft anderhalf jaar ervaring met vliegtuigen besturen (Plaatselijke Hobby vliegclub)
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Plaats reactie