underground

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 28 mar 2013, 18:17

trek je nx van die idioot aan hoor -.- hij is nou een maal een slechte rpger -.-*
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 28 mar 2013, 18:18

chev nee
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 28 mar 2013, 18:18

Zoë

“Inderdaad, ik verveelde me dus... waar ga je heen?”
Ze was tenminste niet de enige die zich verveelde. Zoë wilde net antwoord geven op zijn vraag toen Elion hen begroette. Ze had hem altijd een beetje raar gevonden maar hé, zelf was ze ook niet een typisch meisje. Hij gedroeg zich gewoon een beetje oppervlakkig, maar daar had hij waarschijnlijk wel zijn redenen voor. Ze was allang blij dat hij aardig deed.
“Hoi.”
“Oh hey.” Ze schonk hem een glimlachje en draaide zich toen weer om naar Tim.
“Oh, mijn ouders zitten ergens in Duitsland voor zaken dus was op weg naar de AH om wat te eten te kopen voor vanavond. Misschien dat we met de groep iets kunnen doen? Ik weet niet wat, verzinnen jullie maar iets.”
Geduldig wachtte ze op hun reactie terwijl ze wat om zich heen keek.

- Dat wat Inge zegt, het komt een beetje lullig over nu. >_> -

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 28 mar 2013, 18:20

Zeggen dat hij slecht is is ook wat hard.. xD
Anyhoo, denk dat de boodschap nu wel duidelijk is.

Maar goed, ik moet gaan; ben vnaaf bij een optreden, dus dat wordt denk ik laat.
Doei mensen ^_^

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 28 mar 2013, 18:22

''ik ken ergens een open plek in het bos...''
''nee dat is te eng''
''en te koud, misschien een keer in de zomer of zo''
ik maakte aanstalten om weer weg te lopen en zei nog:
''ik kom vanavond wel on''
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 30 mar 2013, 01:40

Zoë

“Ik ken ergens een open plek in het bos... Nee, dat is te eng en te koud, misschien een keer in de zomer of zo.” Ze zag dat Tim aanstalten maakte om weg te lopen, toen hij nog kort meldde dat hij vanavond wel online zou komen. Ze glimlachte, prima. Enge, koude dingen vond ze sowieso verschrikkelijk.
“Wel, dat wordt dan een middagje verveling maar dat overleef ik ook wel weer. Je voorstel klonk leuk maar inderdaad in de zomer, want je weet hoe dapper ik ben.” Glimlachend maakte ze aanhalingstekens in de lucht. “Oftewel, niets voor mij in deze tijd van het jaar. Anyway, dan spreek ik je vanavond wel.”
Zoë wendde zich naar Elion. “Dan ga ik maar naar de Appie en daarna naar huis, denk ik, of jij moest nog een geniale ingeving hebben.” Ergens hoopte ze van niet want met hem was ze niet zo close, maar ze wilde hem niet het gevoel geven dat hij werd buitengesloten. Alhoewel ze vermoedde dat dat hem vrij weinig zou interesseren en ze het meer deed om geen schuldgevoel te krijgen. Tenslotte wist ze hoe het voelde, als je zo behandeld werd.

Plaats reactie