Ancient Dragons

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 21 apr 2013, 22:10

Ja, nu nog hoofdletters en dan is het top. xD

Ayana


Een zwartharig meisje van hoogstens zeventien jaar kwam haar richting opgerend, en Ayana onderdrukte de neiging haar huis in te rennen, de deur dicht te smijten en zichzelf in de kelder te verstoppen. Ze had een hekel aan om hulp vragen en kon zichzelf best verbinden, geen probleem. Daar had ze dat meisje niet bij nodig.
“Gaat het?” riep de vreemdelinge en Ayana zuchtte. Shit, ze had echt geen zin om nu lekker sociaal te gaan doen.
“Ja, het gaat wel,” loog ze en trok zichzelf weer omhoog, niet wetend wat nu te doen. Eigenlijk wilde ze weten of anderen ook onheil voelden naderen, maar aan de andere kant wilde ze ook niet voor gek staan. Uiteindelijk besloot ze dat ze het beter kon vragen, aangezien ze van zichzelf wist dat ze niet vrijwillig anderen opzocht.
“Euhm, dit klinkt waarschijnlijk heel erg dom, maar heb jij ook het gevoel... dat er iets gaat gebeuren? In negatieve zin.” Ayana zweeg even, niet zeker wetend hoe ze het uit moest leggen. “Ik heb al een paar dagen het gevoel dat er chaos aan zit te komen, sinds een vriendin me over de draken heeft verteld.” Voor het gemak nam ze maar aan dat het meisje daarvan wist. “En daarnet viel een wolf me aan... alsof hij bezeten was. Dat is me nog nooit gebeurd. Ik bedoel, ze vallen je niet aan als je geen bedreiging vormde en die vormde ik niet. Maar waarom deed hij het dan?”
Ze zuchtte, die wond moest echt verbonden worden. Aarzelend keek ze de bezoekster aan. “Euhm, vind je het erg als ik even wat verband ga halen? Het doet verrekte pijn.” Het leek er niet op dat het meisje haar dood wilde hebben, anders had ze dat allang gedaan, dus liep Ayana maar haar huis in, rommelde in een paar kastjes en pakte het kistje waarin ze wat verband en zalf in had zitten. Als dat meisje haar serieus had genomen, zou ze wel achter Ayana komen, al voelde die zich heel ongemakkelijk bij het idee van een vreemde in haar huis.
Haar zwaard had ze naast zich neergelegd, als ze al iets niet gestolen wilde hebben, was het dat wel.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 21 apr 2013, 22:45

(srry ik zit op mn mobiel xd
en 17 meter o.O das een groot meisje xdd)
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 21 apr 2013, 22:48

xchevjex schreef:(srry ik zit op mn mobiel xd
en 17 meter o.O das een groot meisje xdd)
LOL, typo. xD - gaat veranderen -

Gast

Bericht door Gast » 22 apr 2013, 07:23

Ik ging zitten. Ze wist gedeeltelijk over de draken. Oftewel, ik ga zo een verhaaltje vertellen!

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 22 apr 2013, 14:12

Ayana

Het meisje kwam naar binnen en ging ook in de keuken zitten. Om ongewenste bezoekers te voorkomen, deed Ayana de voordeur dicht en liep toen weer terug naar de keuken om de wond te verzorgen. Geduldig wachtte ze tot de ander begon te praten.

Gast

Bericht door Gast » 22 apr 2013, 15:27

"Er zijn 2 soorten draken, vuur en ijs. Die gaan chaos veroorzaken. Dat komt er nu aan, en ik zal je een tip geven. Het bos is ookal helemaal in chaos en gevechten met zichzelf..."

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 22 apr 2013, 16:04

Ayana zuchtte. “Dat over die draken wist ik al, maar dat legt in ieder geval uit waarom de dieren zich opeens anders gedragen. Wel, dan zit er niets anders op dan te wachten tot die... drakentemmers, bij gebrek aan een betere naam... iets gaan doen om het tegen te houden.” Bezorgd keek ze uit het raam, bang, al wilde ze dat niet toegeven met iemand anders in de buurt. “Ik heet trouwens Ayana.” Langzaam borg ze het kistje op. “En we weten niet eens wíé het zijn, verdomme, dus helpen kan ook niet.”

Gast

Bericht door Gast » 22 apr 2013, 16:28

"Ik heet Maria.." ik keek naar onder naar mijn pols, naar het teken wat er stond. Toen weer naar Ayana. "De vraag is of de extra krachten die vrij komen invloed hebben op de niet-drakentemmers"

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 22 apr 2013, 16:48

“Ik heet Maria...” Het meisje keek naar haar pols, waar een teken opstond. Ayana keek snel weg, toen Maria haar aankeek. “De vraag is of de extra krachten die vrijkomen, invloed hebben op de niet-drakentemmers.”
“Daar zeg je me wat,” mompelde ze, “eerlijk gezegd hoop ik van niet, aangezien het beide kanten op kan werken. Je weet wel, die mensen met krachten. Straks raken ze die nog kwijt.” Zou dat meisje, Maria, krachten hebben? Zelf kende Ayana geen magiërs en helaas was zij een van die pechvogels die het enkel van haar wapens moest hebben. “Aan de andere kant, is er ook de mogelijkheid dat ze sterker worden, al betwijfel ik dat, aangezien zoiets niet bij chaos zou passen. Alhoewel, misschien om de balans erin te houden.” Ze zat meer tegen zichzelf te praten momenteel, en wist niet echt wat ze hiervan moest vinden. Het leek net een sprookje, alleen zat ze er middenin.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 22 apr 2013, 16:59

ze stond wankelend op terwijl de pijn weer langzaam haar hoofd in vloeide.
ze koelde het bloed in mn hand af en legde hem op haar hoofd. ze moest even ergens drink water zien te vinden, zo wankelde ze verder terwijl de wereld voor haar ogen heen en weer schommelde.
in de verte zag ze vaag een klein iets wat op een huisje leek, nu nog proberen om zo ver te komen..
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Plaats reactie