Titelloze rpg van Kat

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 11 aug 2013, 12:35

shall we begin?
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 11 aug 2013, 12:46

Yeah, sure, i guess
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 11 aug 2013, 13:05

Sounds fair to me

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 11 aug 2013, 13:31

Wie begint?
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 11 aug 2013, 14:00

ikke

ik zat een beetje te niksen op het strand van het eilend.
die elven zouden toch niets doen
ik keek wel om de zoveel tijd naar de grot aan de rand van de bergen omdat ik geen zin had om ineens overvallen te worden
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 11 aug 2013, 15:17

Ik opende mijn ogen en kwam voorzichtig overeind om me vervolgens uit te rekken, Man wat had ik slecht geslapen alsof ik op de grond had gelegen, pas na enkele seconden realiseerde ik me dat dat ook werkelijk zo was.
Mijn hersenen hadden nog een paar secondes nodig om wakker te worden, Waar was ik?! Ik stond op en keek om me heen, bomen, struiken, gras, stenen, Waar was ik in Hemelsnaam? En hoe kwam ik hier terecht? Plots kwamen mijn herinneringen beetje bij beetje terug, het laatste wat ik me kon herinneren was dat ik door het bos wandelde op zoek naar bessen en noten.
Ik besloot rond te kijken "Hallo?! Is er iemand hier?"
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 11 aug 2013, 15:18

Gracie zat nerveus met haar lichtblonde haar te friemellen. Ze zat hier nu al een tijdje, en zat alles stiekem te observeren, kijkend naar zwakke plekken.
Ze gaapte, en ging op de grond liggen, nogsteeds rondkijken. "Wedden dat ik hier ooit uitkom?" Zei ze tegen zichzelf zachtjes. "Ik kom ooit wel uit dit hellhole...Nou, tenminste als het aan mijzelf ligt."
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 11 aug 2013, 15:20

Devon

Hij kreunde. Hoe hij zo in slaap had kunnen vallen? Geen idee. Hij stond op. De harde zandbodem had zijn spieren flink stijf gemaakt en het was alweer even geleden dat hij met regelmaat op zo'n manier geleefd had.
Toen hoorde hij een stem. Hij fronste.
"Hallo?! Is er iemand hier?"
Had hij zijn krachten maar. Of een wapen. Hij was liever altijd voorbereid op het ergste. Hij keek rond en raapte een stevige tak op. Die werkte hij later wel bij.
Hij liep op het geluid af, om te ontspannen toen hij zag dat het ook een elf was.
"Ik ben er. Naam is Devon Cole," zei hij, kalmer dan hij zich voelde.

Ce komt zo

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 11 aug 2013, 15:27

Ze hoorde vanuit het bos gepraat, en stond op. "Ik maak me maar beter uit de voeten." Mompelde ze zacht, en ze begon richting het strand te lopen. Maar, jammer genoeg, zag ze een van die bloedzuigers daar zitten. "Shit..." Mompelde ze onder haar adem, en ze pakte een random stok, die ze naar de bloedzuiger gooide, om hem de verkeerde kant op te lokken, wat, zoals altijd, weer fout ging.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 11 aug 2013, 15:38

Cecilia

Met voorzichtige passen liep ze tussen de bomen door, alert en geconcentreerd. Ook zij hield een stevig stuk hout vast, gewoon voor de zekerheid. Cecilia was een prima zwaardvechter, en dat was haar aan te zien; voor een vrouw was ze redelijk gespierd en ze hield het stuk hout vast op een manier die verried dat ze wist hoe ze iemand er een heleboel pijn mee kon doen.
Ze luisterde aandachtig, maar hoorde niemand. Was ze hier alleen? Ze wist niet of ze daar blij mee moest zijn of niet.
Ze baande zich een weg door varens die met regelmaat tot boven haar heupen kwamen.
Met de rug van haar hand veegde ze haar zwarte, halflange haar uit haar gezicht. Met de andere omklemde ze de stok beter.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Plaats reactie