AREA51

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 22 okt 2013, 23:21

Ik hield me sneaky rustig als de deur open zou gaan voor de krachtafname of whatever zou ik ontsnappen "Tijd voor de krachtafname" ik grijnsde en de deur werd geopend door de doctor die ik omver duwde Ik zette me af van de reling en lande netjes op de vloer, direct ging er een oorverdovend alarm af waardoor ik me slechter kon concentreren ik zette een sprint op en rende tussen de gewapende mannen door die zojuist door de automatisch geopende poort kwamen, mhihhi sukkels Plots werd ik gedwongen af te remmen aangezien er een peleton van ik schat zo'n 18 man voor me stond met de geweren op mij gericht "Handen op je rug en op je knieën" ik voerde het bevel langzamerhand uit en kreeg boeien om, De dokter kwam op me aflopen en greep me bij mijn kin beet "Dat doe je nooit meer" zei hij kil en hij duwde me hard achteruit, vervolgens werd ik opgetild en weggedragen naar de machine die er nogal eng uitzag, Ik kreeg om mn handen en voeten belachelijk grote ketens die aangesloten waren op buizen en over de rest van mijn lichaam werden allemaal stickertjes met draden bevestigd, De Dokter was nogal pissig en zette het ding direct op vollekracht ik werd pijnlijk leeggezogen, daarna werd ik losgemaakt en werd mijn krachtloze lichaam werd in de cel gedumpt.
Al gauw verloor ik mijn bewust zijn.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 22 okt 2013, 23:32

ik werd wakker van een hoop lawaai
'o geweldig er probeerde weer iemand te ontsnappen'.
de bel ging 'ah lucht pauze' .
de deuren gingen open en ik liep naar buiten.
buiten probeerde ik voor de zoveelste keer in wolf te veranderen maar dat was weer tevergeefs *zucht*.
ik baalde echt, hier vastzitten is echt geen pretje.
We are back alright

Afbeelding

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 22 okt 2013, 23:36

Naam: Garag Ro'Zorg
Leeftijd: 24
Info: Oorspronkelijk afkomstig uit een kleine stad in Orsinium, tot dit werd overvallen en platgebrand. De Orsium cultuur is een vrij barbaarse. Garag moest vluchten en sloot zich aan bij een groep elven, huurmoordenaars. Haar tactiek? Het oproepen van haar bijl, de enige magie die ze gebruikt, de rest verafschuwd ze, haar slachtoffer onthoofden en het hoofd terugbrengen naar haar opdrachtgever als bewijs.
Garag is niet gevoelloos, Garag heeft andere normen en waarden dan de meesten. De Orsium zien het leven niet als iets wat angstvallig in stand gehouden moet worden.
Garag is fel, meedogenloos naar haar vijanden en afstandelijk naar neutrale mensen. Ze is bereid iemands slagader er met haar tanden uit te trekken, heeft geen gene, geen subtiliteit en is niet bepaald in voor humor. Ze is getekend door het leven en zeer moeilijk in omgang. Proberen close met haar te worden is zinloos, tenzij je haar manier van denken en doen kan begrijpen, anders ligt haar wereld simpelweg te ver weg.
http://i206.photobucket.com/albums/bb46 ... 70d98e.jpg

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 22 okt 2013, 23:39

WellFuck schreef:Naam: Garag Ro'Zorg
Leeftijd: 24
Info: Oorspronkelijk afkomstig uit een kleine stad in Orsinium, tot dit werd overvallen en platgebrand. De Orsium cultuur is een vrij barbaarse. Garag moest vluchten en sloot zich aan bij een groep elven, huurmoordenaars. Haar tactiek? Het oproepen van haar bijl, de enige magie die ze gebruikt, de rest verafschuwd ze, haar slachtoffer onthoofden en het hoofd terugbrengen naar haar opdrachtgever als bewijs.
Garag is niet gevoelloos, Garag heeft andere normen en waarden dan de meesten. De Orsium zien het leven niet als iets wat angstvallig in stand gehouden moet worden.
Garag is fel, meedogenloos naar haar vijanden en afstandelijk naar neutrale mensen. Ze is bereid iemands slagader er met haar tanden uit te trekken, heeft geen gene, geen subtiliteit en is niet bepaald in voor humor. Ze is getekend door het leven en zeer moeilijk in omgang. Proberen close met haar te worden is zinloos, tenzij je haar manier van denken en doen kan begrijpen, anders ligt haar wereld simpelweg te ver weg.
http://i206.photobucket.com/albums/bb46 ... 70d98e.jpg


really orismer
We are back alright

Afbeelding

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 22 okt 2013, 23:41

Na een tijdje was ik een beetje bijgekomen en ging er een belletje, het was luchttijd "Je kunt even uit je cel en geen geintjes meer" wankelend liep ik mijn cel uit, Frisse lucht zou me goed doen tot mijn schrik waren er ook andere wezens, Vampiers en Weerwolven... ik besloot tegen een muurtje aan te leunen en niet op te vallen.
yt.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 22 okt 2013, 23:43

Wolfie schreef:
WellFuck schreef:Naam: Garag Ro'Zorg
Leeftijd: 24
Info: Oorspronkelijk afkomstig uit een kleine stad in Orsinium, tot dit werd overvallen en platgebrand. De Orsium cultuur is een vrij barbaarse. Garag moest vluchten en sloot zich aan bij een groep elven, huurmoordenaars. Haar tactiek? Het oproepen van haar bijl, de enige magie die ze gebruikt, de rest verafschuwd ze, haar slachtoffer onthoofden en het hoofd terugbrengen naar haar opdrachtgever als bewijs.
Garag is niet gevoelloos, Garag heeft andere normen en waarden dan de meesten. De Orsium zien het leven niet als iets wat angstvallig in stand gehouden moet worden.
Garag is fel, meedogenloos naar haar vijanden en afstandelijk naar neutrale mensen. Ze is bereid iemands slagader er met haar tanden uit te trekken, heeft geen gene, geen subtiliteit en is niet bepaald in voor humor. Ze is getekend door het leven en zeer moeilijk in omgang. Proberen close met haar te worden is zinloos, tenzij je haar manier van denken en doen kan begrijpen, anders ligt haar wereld simpelweg te ver weg.
http://i206.photobucket.com/albums/bb46 ... 70d98e.jpg


really orismer
Nee schat, ik noem het meerdere malen omdat ik eigenlijk iets compleet anders bedoel.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 22 okt 2013, 23:45

ik liep gwn mijn dagelijkse rondje en zag een nieuw gezicht bij de muur staan en liep op hem af
'he nieuwe wat mag jij dan wel zijn?'
en ging naast hem staan
We are back alright

Afbeelding

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 22 okt 2013, 23:46

"Blijf uit mijn buurt" ik nam mijn favoriete houding aan maar opeens bedacht ik me opeens weer dat ik geen magie kon gebruiken...
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 22 okt 2013, 23:49

Ymir
Het luchten was verrassend snel gekomen. Eenmaal buiten keek Ymir keurend rond. Ze zag een paar gevangenen rillend over hun armen wrijven en ze grinnikte hardop.
"Blijf uit mijn buurt," hoorde ze een jongen zeggen. Ze liep naar het tweetal toe.
"Hoi,"groette ze kordaat en ze knikte even. Haar compacte gestalte zorgde ervoor dat ze, hoewel ze duidelijk ouder was, amper boven hen uit kwam.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 22 okt 2013, 23:52

'nou sorry hoor' zei ik en liep door en ging bij mijn vrienden staan.
"he heb je die jonge gezien lijkt me een beetje een rare snuitert' zei ik tegen mijn oude alpha wolf die draaide zich om om te kijken over wie ik het had
'ja dat lijkt mij ook' zei hij.
ik knikte en ging nog wat verder praten over wat andere zaken met hem.
We are back alright

Afbeelding

Plaats reactie