rpg

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 18 feb 2014, 18:19

sgoed

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 18 feb 2014, 19:19

Amroth:
Het was 8 uur in de ochtend ik moest voedsel hebben maar aangezien ik geen geld had en er ook niet aan kon komen moest ik het voedsel maar gewoon stelen ook al deed ik dat niet graag, ik liep de supermarkt in en deed alsof er niks aan de hand was en pakte een broodje, stopte deze in mn zak, deed dit ook met n appel en n fles water, om niet op te vallen spande ik een gesprekje aan met de kassière "Uhm hoi, ik kan nergens de cola vanille vinden" "Oh zal ik even kijken?" "ja graag" ik liep met haar mee en inderdaad er was geen cola vanille "Oh sorry die is op" "ja jammer, had er net zin in" "het spijt ons, morgen komt er een nieuwe lading" "oké tot morgen!" "dag meneer!" ik liep de winkel uit, Fooooooood <3
Stacey:
Ik stond op en liep naar de badkamer om onder de douche te stappen.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 18 feb 2014, 19:27

Emma (the elf)
8 uur. Tijd voor een ontbijt. Ik sluip het huis uit en hoop vurig dat Stacy me niet hoort. Ik was een keer zo dom en onvoorzichtig geweest en toen had ze me gevangen en nu leefde ik als haar huiself in haar gevangenis/huis... Als ik het water in de badkuip hoor ren/sluip ik naar buiten, de straat op. FREEDOM!! voor een half uurtje... tot Stacey klaar was met badderen. Nu opzoek naar eten.. O_O dat was Am die de winkel uit liep met verdacht veel spullen in zn zakken. Ik ren er naartoe. "Inleveren die handel." Ik grijns

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 18 feb 2014, 19:37

lol kennen we elkaar al? xd
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 18 feb 2014, 19:38

Ja. Ik moet iemand hebben om te pesten

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 18 feb 2014, 19:42

>,<
____

Tekstverpester xD maar t klopt sws niet als ik elke dag voedsel steel ofzo uit de zelfde fucking supermarkt hebben ze dat op n gegeven moment wel door, ik reis gewoon de hele tijd door dus no.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 18 feb 2014, 19:45

Dat verklaart de "O_O"

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 18 feb 2014, 21:09

Tim

ik liep een beetje doelloos door de stad heen op zoek naar een elf die de kleinste overtreding maakte, tot ik opeens niet een maar 2 elven zag, zonder baasje (ik zie elven als een soort honden vergeten in beschrijving te zetten).
ik wandel rustig op ze af en geef vlug een teken dat de rest van de patrouille waarin ik meeloop zich op moet stellen op de daken, ik spreek de eerste van de twee aan:'' en waarmee denkt meneer dat betaalt te hebben?''
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid &#9813;
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 18 feb 2014, 21:52

(hoe zie je dat we elfen zijn? xd)
"Wat denk je van geld?" ik greep snel een zakdoek en deed deze om mn mond terwijl ik er als een haas vandoor ging, fuck sint johns kruid mij kregen ze niet.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 19 feb 2014, 07:38

Emma
Ik kijk naar Am die wegrent. daarna kijk ik naar de vampier. "Ik ken die gast niet. Maar toen ik net langs liep zag ik hem gewoon betalen in die winkel hoor." lieg ik met mijn alleronschuldigste gezicht. Voorzichtig doe ik een stap achteruit en zet het dan ook op een lopen. Stacey kon het niet waarderen als ik opgepakt werd...

Plaats reactie