Titelloze rpg van Kat

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 11 aug 2013, 15:40

Btw ik heb eff met paint die tatoeage weggehaald ^^

Afbeelding
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 11 aug 2013, 15:47

Op een kalme toon vermelde hij zijn naam, moest ik die man vertrouwen? of zou hij me hier gebracht hebben? Nee Amroth doe niet zo achterlijk het is een elf.
"Euh oké, ik ben Amroth, zou je me kunnen vertellen waar ik me bevindt want ik heb dus geen idee waar ik ben en hoe ik hier gekomen ben" ik krapte me zelf aan mijn achterhoofd en trok mijn schouders op.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 11 aug 2013, 15:55

Devon

"Aangenaam," zei hij kort. Hij schudde toen zijn hoofd. "Ik weet net zo weinig als jij. We zijn ontvoerd, meer kan ik er ook niet van maken," zei hij. Hij was hier niet vrijwillig gekomen en kon niet zomaar weg, schatte hij zo. Een en een; ontvoering. Echter, dan was ook alles wat hij hieruit op had kunnen maken. De redenen erachter? Hij had geen idee. Ergens boeide het hem ook niet. Devon was geen man van ingewikkelde motieven en redenen. Hij wilde hier weg en dat was dan ook het enige wat relevant voor hem was.
"Nog anderen gezien?" vroeg hij Amroth uiteindelijk. Hijzelf had niemand verder gezien, maar als zij tweeën hier waren, dan was het niet ondenkbaar dat er meer wezens op het eiland waren.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 11 aug 2013, 17:37

Ze rende weg, het bos weer in. Op een gegeven moment zag ze twee guys met elkaar praten. Ze bespiedde hen zachtjes. Wat ze niet merkte was dat ze voor een plant zat waar ze hooikoorts van krijgt. Ze had het gevoel dat ze moest niezen, en voor ze heet on tegen houden, niesde ze. 'Oops...' dacht ze bij zichzelf, en ze niesde nog een paar keer, wat eigenlijk best cute klonk.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 11 aug 2013, 18:16

ik hoorde lawaai en ik liep door de grot en kwam in een bos terecht
vlug keek ik om me heen en ik zag een elfje niesend in de bosjes zitten
ik liep op haar af.
'ben eens wat stiller!!"
ik wachtte de reactie af
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 11 aug 2013, 19:07

"Ne..." Plots hoorde ik iemand niezen waarop ik iemand anders hoorde "ben eens wat stiller!!" ik draaide me om en ging in mijn favoriete vuurhouding staan maar er kwamen geen vlammen in mijn handen te voorschijn "You've got to be kidding me..." Heel even stond ik machteloos te staren naar het meisje en die vampier die er blijkbaar stonden maar al gauw raapte ik goede tak op, geconcentreerd en klaar voor een aanval stond ik stil te staren naar de vampier.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 11 aug 2013, 19:14

Devon

Gealarmeerd keek hij op. Zijn ogen vernauwden zich terwijl hij van de vampier naar de elf keek.
Hij deed een paar stappen naar voren. Het viel hem op dat Amroth meteen bereid was een gevecht aan te gaan. Devon wilde informatie. Het verrassingselement hadden ze toch niet, dus een gevecht had geen haast.
"Ik neem aan dat het niet de bedoeling was dat we van jullie aanwezigheid op de hoogte waren?" vroeg hij bot. Zeker van het meisje was hij er vrij zeker van dat ze had staan gluren, en dat irriteerde hem. De vampier maakte al niet echt een betere indruk.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 11 aug 2013, 19:45

ik had plots een idee.
''ik wilde jullie alleen maar helpen hoor''
ik zette vlug een perfect gespeeld gekwetst gezicht op en liep weg
''zonder hulp komen jullie hier toch niet uit''
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 11 aug 2013, 20:35

"Ten eerste : sorry... ik zat gewoon rond te kijken of hier geen andere elven waren, en ten tweede : volg die bloedzuiger niet, en ten derde : nogmaals sorry dat ik jullie begluurde..." Haar hele gezicht kleurde fell rood. Ze keek nogmaals terug en zag dat de vampier weg liep, voor nu dan.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 11 aug 2013, 20:41

ik keek boos om en liep daarna terug naar het strand
''dit gaat nog leuk worden'' zei ik tegen mezelf voor ik weer ging liggen
ik lachte hardop
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Plaats reactie