AREA51

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 22 okt 2013, 23:54

"Geldt ook voor jou" snauwde ik naar het aparte blonde figuur, ik haalde diep adem ik was nog niet helemaal bekomen van de krachtafname.
Ik mocht dan nog niet helemaal op volle kracht zijn maar ik was niet vies van een vechtpartij.
(Denk aan de proloog...)

Claire:
Geïnteresseerd begon ze dingen te noteren en ze grijnsde toen ze de elf hoorde die zich duidelijk niet veilig voelde met een weerwolf en dat andere wezen in zijn buurt.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 22 okt 2013, 23:54

Niet iedereen werd elke keer gelucht. Want niet iedereen zat puur om hun magie vast. Sommigen zaten opgesloten met een reden. En die reden was moord.
Een vrijwel platte neus, een grauwe, grijsgroene huid, diepliggende, koortsachtige donkergroene ogen en een ver vooruitstekende kaak, met korte slagtanden die over de bovenlip heen lagen.
Garag. De jonge vrouw... - was het een vrouw te noemen of was daar niet menselijk genoeg voor? - zat ogenschijnlijk rustig in de hoek van haar cel. Een knie opgetrokken en haar hoofd hangend. Haar ogen waren strak op de vloer gericht. Tijd had geen enkele betekenis meer voor Garag.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 22 okt 2013, 23:58

Ymir
Ze barstte in lachen uit en klopte de jongen onzacht op zijn schouder. Ruwheid was ook een van die typische dingen die erbij hoorde.
"Spaar je energie, kid, je zal het nodig hebben," zei ze luchtig.
Zijn houding straalde agressie uit. Ymir trok haar wenkbrauwen op. Hij was minstens zeven jaar jonger dan zij, zag er verzwakt uit en wilde het tegen haar opnemen? Hij moest het zelf weten, maar als dat was wat hij wilde vond de jonge vrouw het best.

Welke proloog? Die paar regels in je andere topic?

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 23 okt 2013, 00:02

uhu
__
"Welk gedeelte van de volgende zin: blijf uit mijn buurt?'begrijp je niet?" ik mocht haar niet, Oh wacht maar als hij zijn vuur terug had...
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 23 okt 2013, 00:03

ik zag dat zo'n rare blonde vrouw ook afgebekt werd door die elf en liep naar haar toe. 'doet hij ook zo raar tegen jou?'
zei ik al lopend
We are back alright

Afbeelding

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 23 okt 2013, 00:05

Ymir
Opnieuw diende zich een grinnik aan.
"Eerlijk gezegd heb ik er geen boodschap aan," zei ze. Ze was niet geïntimideerd door hem. Hij kwam op haar over als een klein jongetje dat zijn zin niet kreeg en dat afreageerde op anderen.
Een tweede jongen kwam erbij staan en sprak haar aan.
"Hij is een beetje van slag zo te zien ja," zei ze luchtig, als antwoord op zijn vraag.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 23 okt 2013, 00:08

'deed ie tegen mij ook wat een raar joch, ik ben trouwens lucian en jij heet?'
vroeg ik terwijl die andere jongen me aankeek. ik dacht bij mezelf 'raar joch je zet jezelf voor schut'
We are back alright

Afbeelding

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 23 okt 2013, 00:08

Ergens in een hoekje zag ik een stel hongerige ogen naar me staren ik besloot terug naar mijn cel te gaan maar de deur naar het gebouw was gesloten...
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 23 okt 2013, 00:10

Ymir
"Ymir Bearseye," stelde ze zich voor. Ze liet de ander verder voor wat hij was. Als hij opgegroeid was kon hij wat haar betrof terugkomen. De wereld had geen plaats voor kinderen met grootheidswaanzin.
"Dus, waarom hebben ze jou hierin geflikkerd?" vroeg ze Lucian, doelend op de kracht die ze waarschijnlijk aan hem wilden onttrekken.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 23 okt 2013, 00:13

._.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Plaats reactie