Titelloze rpg van Kat

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 11 aug 2013, 21:02

Devon

Hij keek het jong na, en hoopte dat de gekwetstheid nep was.
"Als dat 'm al kwetst kan hij ook niets hebben," bromde hij, al had hij niet het idee dat het oprecht was.
Hij keek naar het meisje. Hij zag niet in waarom hij iemand zou vertrouwen die hem in de gaten hield, maar ze kwam niet over als een bedreiging, dus hij besloot er geen werk van te maken.
"Het doet er niet toe," zei hij rustig. Hij nam haar kort op. Net als Amroth leek ze hem vrij jong.
"Neem aan dat jij hier ook niet vrijwillig zit?"

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 11 aug 2013, 23:41

"Hmmm wat weerhoud ons eigenlijk om die lapzwans achterna te vliegen en hem onder genot van een paar rake klappen te ondervragen waar we zijn en hoe we hier weg komen?, Ik bedoel bepaald sterk ziet hij er niet uit en ik heb ook niet de indruk dat hij magische krachten bezit"
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 12 aug 2013, 07:52

Ze glimlachtte zachtjes. "Sorry...het spijt me echt dat ik jullie zat te bespieden... O ja, en ik zou die bro niet volgen want hij kan meer dan wij, want, zoals je ziet." Ze probeerde weer een kleine tornado te laten ontstaan, wat natuurlijk niet lukte." Zijn onze krachten afgesloten." Zei ze met een trieste glimlach.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 12 aug 2013, 09:17

ik ging weer in de grot staan en ik luisterde de elven af
ik glimlachte al bij het idee dat ze mij zouden volgen, maar die kleine elf zat in de weg
vlug pakte ik een mes uit mijn riem.
ik pakte hem vast en ik mikte hem bij de elf in haar hart.
ik was alleen niet zo'n goede gooier en ik raakte haar arm
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 12 aug 2013, 17:07

Ze gilde het uit, en draaide zich woest om. Ze gromde iets, en rukte de dolk eruit, waar ze zacht bij gromde. "Ok, dit bedoelde ik : Vertrouw hun soort niet. Maar ja, ik ga weer door, kijkend of er nog anderen zijn, en als jullie me zoeken, je weet me te vinden. Want ik ben overal." Zei ze glimlachend, en ze baande zich een weg door de struiken, het bos weer in.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 12 aug 2013, 18:24

HOE DURVEN JULLIE TE BEGINNEN ZONDER MIJ?! :evil:


Rose


Ik had me verslapen. toen ik ineens een gil onder me hoorde viel ik van schrik uit mn boom op de grond. "Wie Wat Hoe? Wat is er aan de hand?" Toen zag ik de bloedende arm van het meisje. "O mijn god! Wat is er met jou gebeurd? Zal ik het verbinden? Anders ontsteekt het straks nog." Ik liep naar een boom en plukte een lang blad af. "Kom maar met je arm."

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 12 aug 2013, 18:50

Sorry Kat!

"Ok, dit is nieuw..." Mompelde ze zacht, terwijl de vampier haar arm verzorgde. "Sinds waneer helpt jullie soort onze soort?" Vroeg Ze, helemaal verward, en hield haar arm stevig vast. "Jullie soort heeft gezorgd dat ik hier zit, en alsnog help je mij?" Zei ze met haar ogen helemaal wijd.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 12 aug 2013, 18:52

grom


Rose

"Vertel alsjeblieft niemand dat ik dit doe. Anders ga ik er aan." ik kijk de elf smekend aan

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 12 aug 2013, 18:55

"Mij best..." Fluisterde Ze zacht. "Maar speel geen spelletje met me!" Zei ze, en gaf haar hevig bloeddende arm aan het meisje.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 12 aug 2013, 18:55

Ik ging haar achterna "Wacht ! zou ik dat mes mogen gebruiken om die lapzwans te bewerken?" Tot mijn ergernis zag ik nog een vampier maar deze verbond haar arm? Waar was ik in vredesnaam terechtgekomen?
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Plaats reactie