AREA51

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 23 okt 2013, 00:14

'ik ben een weerwolf en was samen met mijn roedel te onvoorzichtig geweest en was toen opgepakt, maar wat ze met me doen weet ik niet maar sinds ik hier ben kan ik niet in wolf veranderen'
ik liet die ander ook maar met rust ik had geen zin in ruzie
We are back alright

Afbeelding

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 23 okt 2013, 00:15

Amroth schreef:._.
whuut
We are back alright

Afbeelding

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 23 okt 2013, 00:18

Yo amroth, zolang je char niet in direct gevaar is hoef je niet te verwachten dat Ymir zich ermee bemoeit



Ymir
Ze knikte.
"Ze verneuken je kracht hier totaal, ja," zei ze met een frons. Het maakte haar boos.
"Mij hebben ze hier gedumpt nadat bleek dat ik in een beer kon veranderen," bromde ze. Ze was de enige van haar groep, omdat ze er nooit in grotere groepen dan drie op uit trokken.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 23 okt 2013, 00:19

Ik wou hier weg, dit was de eerste keer in mijn leven dat ik überhaupt andere soorten ontmoete aangezien ik geen tijd had voor spelletjes met vampiers en weerwolven omdat ik altijd op de vlucht was voor de staat en de verhalen die ikvan andere hoorden hadden allemaal het zelfde moraal "Zolang je geen zelfmoordneigingen hebt blijf je uit de buurt van andere soorten" Nergens hier was een elf te bekennen, was ik dan de eerste elf van Area51?.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 23 okt 2013, 00:20

Oké ;P
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 23 okt 2013, 00:22

'een beer kan dat ook al?' vroeg ik
ik keek naar Bodolf (mijn oude alpha wolf) en knikte als teken dat het goed ging en hij zich geen zorgen hoeft te maken
____________________________________________

srry voor de late reactie ik zocht een goede naam voor de alpha wolf :P
We are back alright

Afbeelding

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 23 okt 2013, 00:27

Ymir
Ze lachte.
"Dat kan al eeuwen, knul," zei ze met een grijns. "Ons volk sloot ooit eens een pact met de beergoden, en inmiddels is er bijna geen stam meer zonder."
Een vlaagje wind deed een paar kortere, loshangende dreads licht bewegen.
"Waar kom je vandaan?" vroeg ze de weerwolf toen. Ze was niet zo'n koetjes en kalfjes mens, maar andere soorten vond ze nog wel interessant, vooral omdat diermensen, zoals het bij hun genoemd werd, toch op een bepaalde manier bekend terrein waren; ze stonden minder ver van haar af dan bijvoorbeeld vampiers en elven.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 23 okt 2013, 00:31

'waar ik vandaan kom?, ik kom uit Wasington DC' zei ik verbaasd omdat eindelijk iemand geïnteresseerd is in mij
We are back alright

Afbeelding

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 23 okt 2013, 00:32

Ik besloot me zelf te kalmeren en de rest van het plein te verkennen wat niet de beste optie was, ik stuitte namelijk op een clubje Vampiers "Kijk eens aan, een elf" merkte de gene met het rode haar op ik liep achteruit maar voelde al gauw een arm om me heen "Waar gaat dat heen?, Wil je niet eerst kennis maken?" "Nee dankje ik heb het niet zo op jullie soort" "Oh wat jammer nou en dat terwijl wij wel zo gesteld zijn op jouw soort" ik hoorde de bel gaan en stompte de vampier de een arm om me had geslagen in zijn maag waarop hij me los liet om naar zijn maag te grijpen. Ik liep vastberaden naar de geopende deur en liet me door gewapende mannen naar mijn cel brengen.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 23 okt 2013, 00:33

Ymir
"Nooit van gehoord. Ver hiervandaan?" vroeg ze. Het klonk vreemd, exotisch voor haar. Toch fascineerde het haar wel. Ze hield ervan, nieuwe gebieden leren kennen, en als ze iets kon toevoegen aan haar lijst van plaatsen waar ze nog eens terecht wilde komen; graag.
De commotie met het jochie van eerder trok kort haar aandacht, maar werd verdrongen door de bel en het feit dat ze terug naar hun cel moesten.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Plaats reactie