Titelloze rpg van Kat

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Plaats reactie
killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 12 aug 2013, 18:59

Ze gaf hem het mes. Ze haalde haar schouders op terwijl ze naar het meisje naast haar wees. "Doe die bloedzuigerguy de groeten van me." Zei ze sarcastisch.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 12 aug 2013, 19:40

Rose


"Mocht je of een van je vrienden gewond zijn kom naar de grote eik in het midden van het eiland. daar ben ik meestal te vinden." fluister ik .Ik verbond haar arm en rende het bos weer in. Hopelijk had niemand me gezien.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 12 aug 2013, 19:51

Devon

Hij keek toe. Dus dit was er een van dezelfde soort die hen ineens hielp? Hij vertrouwde haar niet, maar het scheelde wel, want anders had dat meisje nog steeds rondgelopen met een grote bloedende wond. Een wond die ervoor zorgde dat hij toch niet anders kon dan tot de conclusie komen dat de vampier van eerder redelijk gestoord moest zijn, balancerend op het randje van downright insane.
Een stel elven vastzetten op een eiland om niet nader verklaarde redenen was een ding, vervolgens een van hen met een mes bewerken zonder duidelijke aanleiding was verscheidene nieuwe levels van gestoord.
Devon liep naar de anderen toe en keek naar de vampier die in ieder geval op dit moment aan hun kant leek te staan.
"Waarom zijn we hier eigenlijk?" vroeg hij, zonder er doekjes om te winden. Hij was hier niet om vrienden te maken en wilde als het even kon zo snel mogelijk weer weg.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 12 aug 2013, 19:55

Ze klom in een boom, en zat rond te kijken. Ze klom weer naar beneden, en pakte een stok, terwijl ze rustig in de richting van het strand liep, en nu veel beter oplette dan normaal.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 12 aug 2013, 20:02

oh nevermind, over een paar dingen heen gelezen, ignore my post, herschrijf m later wel xD eerst fallout spelen

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 12 aug 2013, 20:08

Ik negeerde de vampier en richtte me een oogwenk op Devon "Geen idee wat jij gaat doen maar ik ga die vampier een kopje kleiner maken" Met het mes in mijn hand liep ik loerend door het bos opzoek naar die vervloekte grot, terwijl ik dat deed dacht ik aan de woorden van het bespiedende meisje, Overmacht of niet ik zou die vampier er voor laten boeten dat hij een soortgenoot heeft verwond, en dan nog een beetje extra er op inhakken omdat hij en zijn vriendjes ons hier hebben gebracht.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 12 aug 2013, 20:12

Zuchtend ging ze bij een boom zitten, en dacht ze een beetje na over de training die ze zichzelf dag in, dag uit als opdracht gaf. Ze stond op, en begon over het strand heen te rennen.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 12 aug 2013, 20:36

ik zag de elf een mes pakken en ik zag ook dat de andere elf terug kwam, verbonden met een blad.
ik gromde.
ik kende maar een persoon die dat kon zijn.
maar daar was nu geen tijd voor, die elf leek gevaarlijk.
vlug pakte ik een boog van mijn rug en ik mikte hem op de elf.
misschien was ik geen ster in boogschieten, maar mijn pijlen misten nooit
ik schoot het mes uit zijn handen waardoor het in een boom bleef steken.
ik schreef vlug een briefje en bond het aan een pijl.
het is hopeloos.
jullie zijn verloren.
verzet is nutteloos

m.o.v

Tim
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 12 aug 2013, 21:15

Plots vloog het mes uit mijn handen "What the..." nog een schot vlak naast me in een boom met een briefje er aan, de brief gaf me de indruk dat dit mormel nog al erg hoge verwachtingen van zich zelf had, Ik besloot zijn advies te negeren en pakte het mes uit de boom, Opgeven behoorde niet tot mijn opties, ik stapte stevig door en schoot op eens uit het niks de lucht in, vloekend bungelde ik aan een knoop hoog in een boom. Ik was zo stom geweest het mes van schrik te laten vallen, ik probeerde me zelf naar mijn voeten te slingeren om me zelf los te maken maar ik kwam alleen maar strakker vast te zitten en knalde een paar keer tegen een paar dikke takken aan.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 12 aug 2013, 21:26

Devon
Hij was uiteindelijk maar achter de jongen aan gegaan, Amroth, omdat deze nogal roekeloos op hem overkwam. Hijzelf kon ook wraakzuchtig zijn, maar hij wilde eerst meer weten voor hij lukraak een aanval uitvoerde.
Het koste hem niet veel moeite Amroth te vinden. Zijn blik bleef kort rusten op het touw waar die mee vast zat en hij raapte toen het mes op, waar hij de jongen mee naar beneden haalde.
"Wees voorzichtig. Je wraakactie komt niet ver op deze manier," zei hij rustig. Hij rechtte zijn rug en keek rond. Hij besloot zo op onderzoek uit te gaan, het terrein te verkennen. Met een beetje geluk kon hij een paar vallen onschadelijk maken en hun materiaal gebruiken. Hij keek naar het touw en toen naar de boom. Hij klom erin en maakte het touw los van de tak waar het aan zat.
"Ik stel voor dat we dit meenemen."

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Plaats reactie