RPG Huis van de Nacht

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Plaats reactie
Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 10 apr 2013, 13:54

Wat snap je niet?

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 10 apr 2013, 16:26

neeh, ik volg het niet ><
maar heb nu geen zin om terug te lezen >< xdd
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 11 apr 2013, 14:12

Pasqual
"Heeft die nu geen les?" Hij haalde zijn schouders op. Hij dacht van wel, maar dat kon hij natuurlijk niet zeker weten.
"I guess so, maar goed, ze is nu dus hier." Hij glimlachte vriendelijk, haalde zijn hand even door zijn warrige, donkerbruine haar en stak hem daarna even kort op naar Chevanne.
"heej" zei ze.
"Hmmm," mompelde Rebecca terug. Hij keek even kort naar Rebecca, knipoogde en ging toen overeind zitten. Jammer, rust weg.
"Hi," antwoordde hij. Ook hij ging weer liggen en staarde naar de sterren. Zijn hand in de buurt van Rebecca was wat grasjes aan het uittrekken. Af en toe raakte hij haar hand per ongeluk aan. Hij zuchtte ontspannen en stopte met de grasjes uit te trekken. Even buiten zijn in plaats van de lessen te volgen was een goede afleiding.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 11 apr 2013, 21:04

Lot
ik pakte mijn boeken in en liep de klas uit. ik hield van Literatuur. deze school was ook veel leuker en de lessen waren boeiender dan in mijn vorige school. voordat ik werd gemerkt, had ik problemen met mijn familie, school, eigenlijk alles. maar hier ging alles goed. en op de dagen dat ouders hierheen mochten komen (dat had ook een naam tog? nja. lang geleden da ik die boeken hb gelezen xdd) weigerde ik gewoon om hen te zien, dat wil zeggen, als ze al kwamen. Ik liep naar buiten. God, wat hield ik van de nacht!
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 11 apr 2013, 21:31

ff ook een stukkie geschiedenis van mij xD
______________
ik ging zitten op een bankje en staarde de oneindige sterren hemel in.
vroeger, voor dat ik hier kwam, was het voor mij allemaal niet heel anders.
ik had geen ouders meer en woonde in een weeshuis. ik werd wakker, ging ontbijten, ging naar school, ging weer naar het weeshuis ging naar mijn kamer, maakte huiswerk, ging naar de kantine voor avond eten en ging naar bed en dat steeds weer opnieuw. het enige verschil is dat ik hier geen zonlicht kon zien, maar de sterren hemel was veel mooier. ik zuchtte even bij de gedachte. ik pakte een tekening waar ik al aan begonnen was en legde hem op een boek op mn schoot en begon verder te schetsen.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 11 apr 2013, 22:25

Lot
zonder dat ik het wist was ik een liedje gaan neuriën.
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 12 apr 2013, 21:13

Laat ik mijn naam er dan ook maar boven gaan zetten xD

Rebecca
Ik grijnsde naar Pasqual en liet mijn hand over het gras glijden. "Hi," zei hij tegen Chevanne en hij ging weer liggen. Terwijl hij gras uit de grond trok raakte zijn hand een paar keer per ongeluk mijn hand aan. Toen stopte hij met het gras mishandelen en zuchtte. Ik ademde diep de frisse buitenlucht in en glimlachte tevreden. "Heb je ooit wel eens nagedacht over wat je zou willen doen als je de verandering voltooit?" De vraag was eruit voor ik er erg in had. Ik voelde mijn wangen rood worden en draaide snel mijn hoofd om zodat hij het niet kon zien.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 12 apr 2013, 22:06

ik dan ook wel xDD

chevanne
ik keek op en toen ik de vraag die rebecca richting pasqual stelde hoorde en grijnzde toen ik haar reactie zag nadat ze het had gezegd. snel pakte ik een nieuwe teken pagina en begon te schetsen, dit kon nog leuk worden.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 12 apr 2013, 22:31

Pasqual
Hij dacht even na over haar vraag. Hoewel hij echt verbaasd was dat hij op deze school terecht was gekomen, en hoewel hij nachtenlang had wakker gelegen wat hij nu moest doen met zijn leven, wist hij eigenlijk niet wat hij later wou doen. Na zijn transformatie. Het leek nog zo onwerkelijk en nog zo ver weg.
"Ik.. weet het niet," antwoordde hij met een glimlach. "Ik bedoel, als ik over mijn transformatie nadenk, zie ik niets anders dan een zwart gat, haast alsof ik dood ga ofzo." Hij liet een lachje horen. Toen rolde hij zich om zodat hij naar Rebecca kon kijken.
"En jij dan?"
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 13 apr 2013, 09:56

"Ik.. weet het niet. Ik bedoel, als ik over mijn transformatie nadenk, zie ik niets anders dan een zwart gat, haast alsof ik dood ga ofzo." "Je hebt nog wel even om dat uit te zoeken hoor!" Ik lachte naar hem en hij draaide zich om. "En jij dan?" Ik wist natuurlijk dat die vraag zou komen, maar toch had ik even geen antwoord klaar. "Tja, ik ben nu hoge priesteres in opleiding (fyi: dat komt er automatisch bij als je leider van de duistere dochters bent enzo), dus als ik de verandering doorsta zal ik waarschijnlijk bij een school gaan werken." Ik trok een grimas bij die gedachte en nam me voor om aan mijn mentor te vragen wat ik nog meer kon gaan doen. "Niet dat ik daar nou zo veel zin in heb," zuchtte ik.

Plaats reactie