the wars of the Risen world: the place where future ends...

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 08 apr 2013, 21:58

Ik knipperde verbaasd met mijn ogen toen Lucy wegrende. Nou ja, zij zal wel weten wat ze moet doen. Ik draaide me om toen Verona begon te praten. "Hoe is het om een wezen te zijn? Hebben jullie een hekel aan de mensen, dus aan mij en aan Lucy?" Hier dacht ik even over na voor ik antwoord gaf. "Het is... vreemd. Maar ik ben natuurlijk nooit mens geweest, dus ik zou niet weten hoe dat voelt. Het is gewoon vreemd om anders te zijn. Niet vervelend vreemd, niet leuk vreemd, gewoon. Vreemd." Ook over de volgende vraag moest ik even nadenken. "Nee, dat denk ik niet. Net als wezens zijn jullie individuen. Je kan ons niet allemaal op een hoop gooien, en dus ook niet iedereen haten." Ik keek even verlegen naar mijn voeten. Ik deel niet vaak mijn mening met anderen, zeker niet met mensen die ik nog maar net had ontmoet.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 08 apr 2013, 22:01

ik dacht ook even na. "ik ben mn hele leven geweedt wat ik ben dus dat jan ik niet verglijken maar ik heb geen hekel aan mensen, ik heb een hekel aan ehm.. personen met slechte bedoelingen, laat ik het zo zeggen"
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 08 apr 2013, 22:13

OOC: Laatste post voor vandaag.

Verona
Ze glimlachte en draaide even met een vinger in haar haar. "Begrijpelijk. En eh, tja, als je nooit echt mens bent geweest, nee, dan weet je het verschil niet. Nou ja, aan mens zijn is niets, heel saai, je voelt je heel zwak met zo'n gigantisch sterke beste vriendin." Ze toverde weer een glimlach op haar gezicht en besefte weer dat ze achteraf iets had gezegd wat ze niet had moeten zeggen. Heel veel reactie gaf ze er niet op, ze deed alsof ze op iemand anders doelde.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 08 apr 2013, 22:21

Ik kon me wel wat voorstellen bij wat Verona vertelde. Bij haar laatste opmerking keek ik haar afkeurend aan. "Hebben de mensen haar vermoord?" Vroeg ik snel, voor iemand anders de verspreking zou opmerken.

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 09 apr 2013, 16:04

zuchtend zat ik nog tegen de boom aan , kijkend naar de door hun gebouwde hut.Ik doorzocht de man zijn pak en vond een klein zakmes, misschien niet groter dan een muis.Ik zag een touw liggen. ik tilde het eruit en liep op een lange tak af.Ik bond het mes aan de top vast als een soort speer."Ik blijf vanavond op de wacht staan, ik ben gewend om overdag te slapen" zei ik met een rustig glimlachje. Langzaam liep ik naar een tak en ging erin zitten , wachtend tot dat er iets gebeurd.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 13 apr 2013, 18:09

"Ik blijf vanavond op de wacht staan, ik ben gewend om overdag te slapen" Hoorde ik iemand achter me zeggen. Ik draaide me om en knikte naar Grace. "Is goed. Moet iemand je nog afwisselen?"

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 13 apr 2013, 18:36

"Nee, niet echt..." zeg ik met een rustige glimlach. ik zie een beweging uit mijn ooghoek en schiet er een pijl op af, ik raak de persoon in zijn hart en ie valt bloedend en dood neer.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 15 apr 2013, 19:56

Gaan we hier nog verder mee of niet? XD

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 15 apr 2013, 21:01

(Bijna) elk rpg schijnt na 5/6 pagina's dood te gaan for some reason, so I guess not? xD

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 15 apr 2013, 21:36

waarom? dat is echt stom xD

Plaats reactie