RPG Huis van de Nacht

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 13 apr 2013, 13:36

Pasqual
"Leraar?!" Pasqual keek haar verbaasd aan. "Wil je echt leraar worden? Ugh, ik bedoel, dan word je een soort van onsterfelijk, en dan wordt je docent, gadverdamme." Hij grijnsde en stak zijn tong naar haar uit. "Nou ja, het is beter dan wat ik voor ogen heb, I guess," zei hij toen. Even bekeek hij Rebecca nauwkeurig. Haar lange blonde haar was erg... lang en blond en deed hem denken aan Chloë. Iets waar hij.. liever niet aan dacht, dus schudde hij gauw zijn hoofd. Hij moest zich vermannen. Hij ging een vampier worden, dus waarom blijven hangen in het gezeur van het menselijk leven?
"Hoe was jouw leven hiervoor?" vroeg hij, terwijl hij ongemerkt zijn hand op haar wang had gelegd. Een aantal seconden liet hij deze liggen, totdat hij weer terugkwam uit zijn hersenkronkel en wíst dat dit niet Chloë was. Gauw haalde hij zijn hand van haar wang af en voelde hoe hij rood werd. Lekkere actie, Pasqual dacht hij verbitterd.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 13 apr 2013, 18:05

Rebecca
"Haha, nee, ik wil absoluut geen leraar worden!" Ik grijnsde vrolijk terug. "Werken met kinderen is echt niet beter dan, nou ja, wat dan ook." Hij keek me aan alsof hij me nu pas voor het eerst zag. Ik sloeg snel mijn ogen neer en trok mijn shirt recht. "Hoe was jouw leven hiervoor?" Terwijl hij de vraag stelde legde hij zijn hand op mijn wang. Ik keek verbaasd aan en glimlachte toen. Na een paar seconden knipperde hij met zijn ogen en trok snel zijn hand terug, alsof hij zich gebrand had. Hij werd rood en ik draaide mijn hoofd weg. Wat had ik fout gedaan? "Umm, het was makkelijk. Ik hoefde niets zelf te doen, behalve zorgen dat ik elke dag naar school ging. Ik heb eigenlijk nooit ergens voor hoeven werken," bekende ik zachtjes. "Maar toen ik gemerkt werd veranderde dat. Mijn ouders willen niets meer met me te maken hebben." Ik haalde een schouder op en lachte een scheef lachje. "Ik heb me tot nu toe prima te weten redden." Toen keek ik hem weer nieuwsgierig aan. "Hoe zag jou leven eruit?"

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 13 apr 2013, 18:11

Pasqual
"Sorry, eh.." stamelde hij, zijn ogen neerslaand. Toen keek hij weer op. "Balen van je ouders, maar kan niet heel veel anders zeggen. De mijne hebben ongeveer hetzelfde gedaan. En ik red me wel. Mijn leven hiervoor was voornamelijk paarden trainen. Was een beroemde.. nou ja.. beroemd.. Ik was een ruiter, trainde op hoog niveau. Dat was ook m'n toekomstplan, de paarden. Maar toen werd ik gemerkt." Hij glimlachte en keek haar vriendelijk aan.
"Je lijkt op een meisje die ooit mijn vriendin is geweest," zei hij toen eerlijk. "Alleen je gedraagt je een stuk leuker." Hij grijnsde. Dat was namelijk geen leugen.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 13 apr 2013, 18:16

t leek net als of ze me vergeten waren, was niet erg hoor, ik was er aan gewent, niet belangrijk zijn.
i kinda envyed rebecca now...
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 13 apr 2013, 18:35

yolo

SORRY, dat was een vriendin van me >.>

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 13 apr 2013, 18:45

Rebecca
"Je zou nog steeds met paarden kunnen werken! Je kan zelfs een eigen paard toegewezen krijgen, als je dat wil!" Ik glimlachte weer naar hem. Zijn volgende woorden lieten de glimlach op mijn gezicht bevriezen. "Je lijkt op een meisje die ooit mijn vriendin is geweest." Ik staarde hem met een emotieloos gezicht aan, me afvragend wat hij als volgende ging zeggen. "Alleen je gedraagt je een stuk leuker." Hij grijnsde naar me. "Okee.." Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen. "Wat.. uhm.. is er gebeurd?"

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 13 apr 2013, 19:33

Pasqual
"Lang verhaal," vertrouwde hij haar toe.
Het was echt een lang verhaal. Lang en onprettig. Nog steeds. Hoewel hij het inmiddels redelijk verwerkt had, was het soms nog lastig.
"En ik kan nog steeds met paarden werken?" vroeg hij aarzelend. "Hoe en wat? Dat zou namelijk echt geweldig zijn."
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 13 apr 2013, 19:45

still there, sketching, listening, and envying you xdd
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 13 apr 2013, 20:31

W8, de lessen zijn nu afgelopen he? ik vind van wel ^^
_______________
Lot
ik pakte mijn mp3 en zette Oath op (ZO EEN MOOI LIEDJJ!!! xdd)
toen liep ik verder, geen idee waar ik heen ging. waarschijnlijk weer naar mijn boom bij de oostelijke muur, maar ik dacht nu even niet na en bleef gewoon lopen...
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 14 apr 2013, 09:49

(Nee, het is nu pauze ofzo xD de lesdag is pas net begonnen :'))

Rebecca
"Lang verhaal." Ik wachtte even, maar hij ging niet verder.
"En ik kan nog steeds met paarden werken? Hoe en wat? Dat zou namelijk echt geweldig zijn." Ik draaide me weer op mijn rug. Na even diep adem gehaald te hebben antwoordde ik. "Ja hoor, natuurlijk kan dat! Ik kan wel even voor je kijken of je overgeplaatst kan worden naar paardrijden. Lenobia --dat is de lerares-- zal het vast leuk vinden om jou in haar klas te hebben! Er zijn teveel halfwassen die paarden als grote honden zien, volgens haar." Ik lachte even kort en streek het haar uit mijn gezicht.

Plaats reactie