RPG Huis van de Nacht

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 14 apr 2013, 17:07

(ook goed. zolang ik nu maar geen les heb ^^ xdd)

Lot
Toen ik bij mijn boom kwam, klom ik er snel in en staarde wat voor me uit.
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 14 apr 2013, 17:10

(je kan ook gewoon spijbelen xd)

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 14 apr 2013, 17:14

(neeh, dat weten die vamps weer xDD ofjah, eig wel een goed idee >D )
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 14 apr 2013, 21:39

Pasqual
Hij lachte vrolijk met haar mee. Ze vertelde het wel heel leuk.
"Hm, zitten daar wel leuke mensen?" vroeg hij toen. "En paarden zien als honden? Grote fout, geloof mij."

- kort stuk is heel kort -
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 14 apr 2013, 23:28

"Hm, zitten daar wel leuke mensen? En paarden zien als grote honden? Grote fout, geloof mij maar." "Nou ja, ik volg haar lessen." Ik knipoogde naar hem. "Het laatste meisje die er zo over dacht heeft het volgens mij niet lang uitgehouden!" Ik grinnikte om de flashback. "Ja, als het om haar paarden gaat maakt Lenobia niet graag grapjes."

(Mja, inspiratieloos :'))

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 15 apr 2013, 09:20

Pasqual
"Nee, dat begrijp ik. Je moet goed met paarden om kunnen gaan, denk ik zo." Hij dacht even terug aan toen hij nog niet gemerkt was, toen hij een stuk of vier paarden had. Caramba, Digno, Papalita en Bylur. Twee kwamen van de ranch van zijn vader, Caramba en Digno. En twee had hij later gekocht. Wacht, néé. Caramba had hij gekregen van zijn vader toen zijn ouders naar Spanje gingen. Als omkoperij. En Digno had Pasqual meegenomen naar zijn woonplaats. Digno was geweldig. Het zou echt fijn zijn als Pasqual weer met paarden bezig kon zijn.
"Gezellig dat jij haar lessen volgt. Dan zitten er dus leuke mensen." Hij glimlachte vrolijk naar haar. "Had je voorheen paarden of ben je er pas sinds je hier bent mee bezig?" vroeg hij toen.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 15 apr 2013, 13:53

"Ik heb vroeger wel paard gereden, maar pas sinds ik hier ben vind ik het echt leuk. Ik word er rustig van." Ik lachte verlegen. Paardrijden was vroeger nooit mijn ding geweest, waarschijnlijk omdat mijn moeder me had gedwongen om de lessen te volgen. Mijn pony was overigens wel super lief geweest, maar toen mama had gemerkt dat ik haar leuk vond had ze haar verkocht. In plaats daarvan kreeg ik een eigenwijs kreng, die ik niet eens alleen kon opzadelen. Nee, paardrijden was daarna niet iets wat ik graag deed.

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 22 apr 2013, 11:45

Pasqual
"Cool. Als ik hier aan de lessen kom, zouden we samen een buitenrit kunnen maken." Een glimlach lag rond zijn lippen. De andere mensen irriteerden hem lichtjes, maar het paste niet bij hem om geïrriteerd te zijn. Hij kwam overeind en keek vragend naar Rebecca.
"Zullen we een kleine wandeling maken? Ik eh, ik weet niet." Hij wou niet hardop uitspreken dat de aanwezigheid van anderen nogal geforceerd voelde. Alsof ze hier waren omdat Pasqual en Rebecca hier waren.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 22 apr 2013, 14:11

Rebecca
"Dat zou leuk zijn!" Hij ging overeind zitten en keek me aan. "Zullen we een kleine wandeling maken? Ik eh, ik weet niet." "Ja!" Ze bloosde omdat ze wist dat het veel te gretig had geklonken, maar ze irriteerde zich echt kapot aan Chevanne. Ze stond op en klopte het zand van haar kleren af. "Zullen we gaan?"

(Ah, veel beter, geen ik-persoon meer.)

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 24 apr 2013, 20:32

Pasqual
"Jebs, goed plan." Hij begon weg te lopen, strekte toen zijn hand uit naar die van Rebecca en omsloot haar hand met de zijne. Meer zodat... wist hij veel. Zodat ze elkaar niet kwijt zouden raken? Naah, dat was onzin. Pasqual hield gewoon haar hand vast zodat hij wist dat ze niet achter zou raken. Alsof hij bevestiging nodig had dat ze met hem meeliep. Die gedachte was zo bizar dat hij haar even vreemd aankeek en toen naar haar glimlachte. HIj liet haar hand zachtjes los.
"Eh, sorry daarvoor," grinnikte hij. "Ik eh. TJa. "
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Plaats reactie