RPG Huis van de Nacht

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 25 apr 2013, 09:21

Rebecca
"Jebs, goed plan." Toen hij haar hand vastpakte maakte haar hart een klein sprongetje, maar ze liet niets merken en liep gewoon verder. Ze had met de tijd geleerd dat het beter is nooit je echte emoties te tonen, omdat je daarmee ook je zwakheden verraad. Pasqual keek haar even vreemd aan en glimlachte toen, waarna hij haar hand losliet. "Eh, sorry daarvoor," Hij grinnikte, maar zelf snapte ze eigenlijk niet wat er zo grappig was. "Ik eh. Tja." Ze wendde snel haar gezicht af om de pijn die waarschijnlijk in haar ogen te lezen was te verbergen, en beet toen beschaamd op haar lip. Wie was deze gast die ze pas net ontmoet had, maar nu al haar stemming kon bepalen?

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 26 apr 2013, 09:37

Pasqual
Een frons tekende zijn gezicht toen hij zag dat haar gezicht vertrok. Had hij iets verkeerd gedaan? Toen ze verder waren en ze buiten het hoorbereik van de andere waren, keek hij haar aan.
"Wat... deed ik iets verkeerd? Ik bedoel, eh." Normaal was hij niet zo onzeker aangelegd, maar bij Rebecca... Redelijk. Ze was het eerste meisje sinds tijden waarmee hij had gepraat en vriendelijk had gedaan. HIj had niet echt vrienden hier, zocht ook niet echt toenadering en bleef liever op een afstandje observeren. Niet dat hij bang was voor sociaal contact, maar gewoon. HIj vond het wel fijn om nu de jongen te zijn die op de achtergrond aanwezig was, heel goed kon helpen, etc.
Iets kwam in hem omhoog. Elke aanraking.
"Vind je me leuk?" vroeg hij toen.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 26 apr 2013, 15:26

Rebecca
Nadat het even stil was geweest ving Pasqual haar blik en bleef staan. "Wat... deed ik iets verkeerd? Ik bedoel, eh." Hij keek haar onzeker aan en ze trok vragend een wenkbrauw op. Snapte hij het niet? Natuurlijk had hij iets verkeerd gedaan. Hij gaf gemixte signalen, en Rebecca wist niet meer wat ze van hem moest denken. "Vind je me leuk?" Vroeg hij toen plotseling. Ze knipperde even met haar ogen, dat was wel een hele directe vraag. "Erm.." Ze keek verward naar haar schoenen en dacht na. Vond ze hem leuk? Als vanzelf schoot het antwoord haar te binnen en al even onverwacht was het haar mond uit. "Ja." Haar ogen verwijdde zich en ze maakte zich klaar om uitgelachen te worden, om daarna vernietigend te zeggen dat het een grapje was geweest en dat ze hem toch nooit leuk kon vinden, en wie dacht hij wel niet dat hij was?

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 06 mei 2013, 18:07

Pasqual

Een mix van verscheidene dingen was op zijn gezicht te lezen en nieuwsgierig hield hij deze schuin met een kleine glimlach op zijn lippen. Dat verklaarde het. Zijn gedrag. Haar gedrag. Al het gedrag.
"Cool," zei hij, niet helemaal zeker wetend wat hij moest zeggen. Wat hij tegen haar moest zeggen. Dus stak hij zijn hand maar weer naar de hare uit, om verder te lopen.
"Eh..." Er viel een ongemakkelijke stilte toen ze een stukje verder liepen.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 06 mei 2013, 23:26

Rebecca
Zijn reactie verbaasde haar. "Cool," zei hij met een lichte glimlach. Ze beet op haar lip en pakte zijn hand aarzelend vast toen hij die uitstak. "Eh..." Dat was een bijna perfecte beschrijving van hoe ze zich nu voelde, verwarring met een vleugje schaamte. Ze liepen verder in een ongemakkelijke stilte, en Rebecca dacht koortsachtig na over wat ze kon zeggen. Maar helaas had ze niet genoeg moed om te vragen wat hij van haar vond, en dat was het enige wat ze kon bedenken. En trouwens, wat voor stomme reactie is 'cool' nou weer? Had hij echt niets beters kunnen verzinnen? Pff. Jongens. Ze zuchtte diep en keek om zich heen, eigenlijk naar alles behalve hem.

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 11 mei 2013, 21:18

Pasqual
Hoewel hij niets meer wist te zeggen, vond hij het zeker leuk om bij Rebecca te zijn. \hij had graag wat meer willen praten, maar de woorden bleven steken en zo nu en dan keek hij haar onderzoekend aan. Twijfelend, niet zeker of hij de stilte tussen hen moest verbreken. Moest hij wat over zichzelf vertellen, moest hij haar naar iets vragen? Het was niet dat hij niet nieuwsgierig naar haar was, maar... hij wou gewoon niet onbeleefd zijn en het was niet echt iets voor hem om haar het oren van het lijf te vragen.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 11 mei 2013, 21:26

Rebecca
Ze liepen een tijd door, en Rebecca voelde dat hij af en toe naar haar keek, maar zij bleef stug naar de grond voor haar voeten staren. Na nog een paar minuten in stilte te hebben doorgebracht bleef ze staan. "Umm, misschien is het beter als ik terug ga naar de les. Of..." nu keek ze hem wel aan, waarschijnlijk met zo'n ikbenbambischietmealsjeblieftnietdood-blik. Maar goed, was dat niet precies hoe ze zich voelde?

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 11 mei 2013, 21:35

Pasqual
Hij glimlachte naar haar toen ze naar hem keek.
"Ik.. weet het niet. Ik weet niet.. wil je nog iets speciaals doen? Ik ga sowieso niet meer terug naar de les. Het is heerlijk buiten. De sterren... Ik...'

- rete inspiloos. -
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 11 mei 2013, 22:00

Rebecca
"Ik.. weet het niet. Ik weet niet.. wil je nog iets speciaals doen? Ik ga sowieso niet meer terug naar de les. Het is heerlijk buiten. De sterren... Ik..." Nee, dat was waar. Het was ook lekker buiten, en ze had helemaal geen zin meer in lessen. Maar wat moest ze dan doen? Hier rond blijven slenteren in een ongemakkelijke stilte en niets kunnen zeggen zonder het nog erger te maken? Nee, daar had ze absoluut geen zin in. "Nee, ik ga terug naar de les. Ik spreek je later nog wel." Zodra ze zich om had gedraaid wenste dat ze het niet had gezegd, maar nu was het al te laat.

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 13 mei 2013, 11:41

Pasqual
Hij grijnsde wat ongemakkelijk.
"Oké.. is cool. Ik zie je dan later wel, denk ik dan?" Het vragende aspect bleef tussen hun inhangen en hij schoof wat ongemakkelijk met zijn voeten. De les zou hij vandaag toch niet meer volgen en wat onhandig omhelsde hij Rebecca. "Eh, later," zei hij nogmaals, een kleine grijns die op zijn lippen lag.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Plaats reactie