the wars of the Risen world: the place where future ends...

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Plaats reactie
killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

the wars of the Risen world: the place where future ends...

Bericht door killerGirl1425 » 04 apr 2013, 08:12

Het lijkt een gewone zomer dag, je bent nog jong en denkt nog je eigen toekomst te kunnen bepalen.
de vampiers, elven, neko's en alle andere wezen leven tot nu toe in vrede met elkaar.
Met je groep vrienden heb je gewoon lol tot je opeens mensen hoort gillen uit jou stad.
natuurlijk ren je der heen maar je ziet iets wat je nooit had verwacht: mensen die jullie volken proberen uit te roeien , met als leider ene Dohor.
je zult alles achter moeten laten en vluchten, want je wilt nog een toekomst hebben.
je vrienden worden vermoord en jij blijft door rennen.
Uiteindelijk kom je wezens tegen die hetzelfde als jij mee hebben gemaakt.
Jullie proberen gewoon je eigen lot te volgen (wat julllie denken dat je lot is tenminste xP)
zullen jullie het redden of zul je sterven? Who knows...
enkele mensen zullen toch in opstand komen en helpen de andere, hulpeloze wezens.

Je bent een vampier/elf/neko/weerwolf/shapeshifter:
Je probeert je lot te volgen of je probeert de mensen die hetzelfde mee hebben gemaakt als jijzelf.

(effe ter info: een neko is een half kat half mens kijk maar effe op wikipedia xP)
Je bent een Mens:
je probeert de andere levende wezens uit te roeien of je helpt de hulpeloze wezens die jou hulp echt nodig hebben.

enjoy :D
(en please,Please,Please, deze keer niet zoveel ruzie maken, daar is de RPG niet voor bedoelt ;-; bedankt voor je steun (hoop ik..)Want gracie wil gewoon een keer een RPG met geen echt grote, kwetsende ruzie ;-; )
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 04 apr 2013, 08:15

Gracie's eigen lijstjuh!
Naam: Grace Ayame Black.
leeftijd: 15 (in menselijke jaren)
Wezen: Neko
Karakter: Aardig als je me eenmaal kent, kindda emo-achtig,als je me kwetst dan ben en blijf ik lang gekwetst.
Doel: de vrede terug te krijgen.
uiterlijk:
extra:Super snel door me kat achtige helft! ;)
Afbeelding
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 04 apr 2013, 10:44

Naam: Rathal
Leeftijd: 24
Uiterlijk: http://i206.photobucket.com/albums/bb46 ... 36c607.jpg
Wezen: Mens
Persoonlijkheid: Ontspannen tot het erop aankomt, agressief wanneer uitgedaagd, logisch denker, redelijk serieus, nuchter
Extra: Staat aan de kant van de wezens.

Naam: Tia
Leeftijd: 22
Uiterlijk: http://4.bp.blogspot.com/-4CmrKEEYWsA/U ... elfwip.png
Wezen: Elf
Persoonlijkheid: hard, cynisch en daadkrachtig. Tia is iemand die je in je team wil om mee samen te vechten, niet om mee te praten. Ze heeft geen boodschap aan je gevoelens en het hogere doel gaat altijd voor, ook al kost dat de levens van bondgenoten.
Extra: Nothing yet

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 04 apr 2013, 11:38

Naam: Lucy
Leeftijd: 19
Uiterlijk: Klikklik.
Wezen: ... hoe je het ook wil noemen. Ziet er mensachtig uit, heeft een soort hoorntjes op haar hoofd. Heeft onzichtbare 'armen' waarmee ze kan doen en laten wat ze wil.
Persoonlijkheid: Eenmaal haar hart gebroken, nu breekt ze jou. Ze is een afzijdig meisje wat bereid is voor haar vrienden te vechten maar als het even kan verdwijnt ze in de schaduw en zal ze eerder een boek pakken dan socializen met mensen.
Extra: Carefull, she might kill you.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 04 apr 2013, 14:30

xDD elfen lied

chevanne shilmar
16
uiterlijk zie pf
elf
aardig en vrolijk tot t er op aan komt dan switcht de knop om en zijn vijanden niet veilig.... tsja de rest zie je maar xDD
(z is gwn gebaseert op mezelf en waar k zin in heb maar ik hou t wel logisch hoor xDD)
extra: heeft sterke ijs krachten, schiet nooit mis met pijl en boog, is ook wel redelijk met andere wapens.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 04 apr 2013, 15:48

(we beginnen by the friends ;) And niemand kent elkaar tot nu toe, onthoudt dat please ^-^)

Vrijdag 13 october 393 magische jaartelling (menselijke jaartelling 2003)

lachend rende ik met me vrienden over de eenzame vlakte.
mijn haar vloog door de wind en lachend viel ik op de grond.
Mijn vriendin Lena krabde me achter mijn oren en ik lachte nog harder.
Ik wil niet dat dit ooit eindigt...
van het ene op het andere moment hoorde ik schoten, gegil, en gesnik.
ik en mijn maten stonden op en renden als de wiedde weerga naar het dorp.
ik slaakte een gil toen ik zag waar de mensen mee bezig waren.
mijn kleine zusje lag daar met een kogel door haar hoofd en was dood...
ik hoor Lena gillen en draai me om.
ze had een mes door der maag gekregen en ik zag hoe de persoon op me af kwam.
ik zette het op een rennen en zag hoe de moordenaars achter me aan kwamen.
mijn vrienden kregen al gauw een kogel door hun koppen, ik kon niks meer voor hun doen...
ik hoorde een schot en slaakte een zachte gil.
mijn staart begon hevig te bloeden.
Waarom gebeurde dit?! Waarom wou de al machtige mens nog machtiger worden?! Maar ik kreeg, hoe zeer en hard ik ook nadacht, geen reden...
ik zag het eenzame en gevaarlijke bos, me enigste hoop.
al rennend en al snikkend wist ik, dat ik niet mijn eigen lot kon volgen...
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 04 apr 2013, 16:13

Naam: Kathy
Leeftijd: 17
Uiterlijk:
Afbeelding
Wezen: Umm... is Anthro een wezen?
Persoonlijkheid: In een woord: BADASS :D Altijd al geweest, zal ook altijd zo blijven. Ze heeft nooit echt vrienden gehad, en is liever alleen. Ook kan ze heel goed voor zichzelf zorgen en zal ze niet snel om hulp willen vragen, ook niet wanneer ze weet dat ze die hard nodig heeft.
Favo wapen: Glock 45 cal

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 04 apr 2013, 16:30

Tia

Schoten weerklonken in de verte en de jonge elf keek met een frons op. Een aanval. Haar ogen vernauwden zich. Gevechten kende ze, maar ze wist dat ze nu, ongewapend, tegen vuurwapens niet op zou kunnen.
Ze keek kritisch rond; ze bevond zich aan de rand van een bos. In een jogtempo begaf ze zich tussen de bomen.
Tia wist wat ze moest doen; ze had training gehad en was rationeel. Ze was geen helding, geen icoon, geen stoere soldaat. Ze was een overlever.
Nog geen twintig meter het bos in hoorde ze stemmen, een bang, de rest dominant. Ze begaf zich dichter in de buurt van het geluid. Tussen de bomen door zag ze hoe een pistool op een jonge elf werd gericht. De trekker werd overgehaald en na een oorverdovende knal, zakte de elf ineen. Tia's blik veranderde niet, maar ze wist wat haar te doen stond. Als ze ook maar enige waarde hechtte aan haat vaderland zou ze moeten vechten. Geruisloos ging ze ervandoor; ze zou zich bewapenen en zich klaarmaken voor de strijd. Ze zou kijken of er een groep was waarmee ze samen kon werken; ze was niet zo stom om alleen te willen opereren; met aantallen maakte je eerder een vuist.
Een plan moest er komen, redeneerde ze terwijl ze tussen de bomen door schoot, richting de stad. Er moest bewapening komen, kwaliteiten moesten uitgenut worden.
Tia zelf zou zonder meer aan het front zijn als dit een oorlog werd. Hoewel ze nu wegrende was ze geen vluchter, ze was een vechter, maar wel een met gezond verstand en rationaliteit.


Rathal

In de stad zat hij onderuitgezakt op een terras toen er iemand de straat op kwam met een megafoon in zijn handen. Rathal fronste. De gespierde jongen nam de mannelijke centaur in kwestie met opgetrokken wenkbrauwen in zich op.
Deze begon een verhaal af te steken; vrienden hadden hem doorgegeven dat de mensen de aanval openden op de wezens.
Rathal's spieren verstrakte. Hij mocht dan een mens zijn, hij het racisme tegen wezens nooit goedgekeurd. Hij draaide zich geschrokken om naar een wat oudere nymf aan een tafel naast hem.
"Is het waar wat hij-" begon hij. Zijn keel voelde droog aan. Hij stond gehaast op.
Van meerdere kanten kwamen nu wezens nerveus de straat op. Anderen leken eerder woedend of ronduit bang. Rathal wist dat hij voorzichtig moest zijn; hij was een mens; wezens die hem niet kenden.. Hij haalde diep adem; rustig blijven, dacht hij. Je hebt wel ergere dingen aan je hoofd nu.
Hij baande zich een weg door de mensenmassa, maar realiseerde zich dat hij eigenlijk geen flauw idee had waar hij heen moest of wat hij moest doen; de chaos overviel hem te veel.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 04 apr 2013, 16:45

schoten, gegil, geschreeuw om help, dode lichamen en gewonden...
met grote ogen en schokkende ademhaling stond ik even als versteend naar het tafereel te kijken. iedereen en alles waar ik om gaf, weg...
na een paar seconden die voor mijn gevoel minuten, zelfs uren hadden geleken ging ik logisch denken, alles was al weg, het enige wat ik nog kon redden was mezelf. ik haalde even diep adem en sloot m'n ogen voor een seconde, toen ik ze opende stond er een vastberaden blik op mn gezicht en begon te sprinten, weg van dit alles.
toen ik de bosrand bereikt had en schutting kon vinden tussen de bomen liet mn brein me toe om te denken tijdens het rennen.
ik kon dit lange na niet in mn eentje stoppen....
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 04 apr 2013, 17:45

ik rende met een hoog tempo door het bos en raakte uiteindelijk de mensen kwijt.
Ik zakte opeens door een val en zat gevangen in een net.
"What the...!" ik rukte het net kapot en zette het op een rennen.
er schoten schaduwen langs de bomen en tranen vloeiden over mijn wangen.
ik wou alleen nog maar weg, weg van deze hel.
ik zag nog steeds het tafreel voor me en zakte in elkaar.
Huilend zat ik op de grond en gilde het uit.
ik zag een scherpe steen en sneed een klein stukje van me arm open.
het bloed liep hevig langs me arm en ik huilde.
terwijl de tranen over me wangen stroomden, en het bloed mijn hele hemd verkleurde, stond ik op en liep in de oostelijke richting
ik zag en schedel liggen en slaakte een gil.
ik zag dat het een vroegere vampier schedel was.
ik liep verder, want ik wou voor het duister was, het bos uit zijn.
na uren lopen, kwam ik op een open plek aan en zakte doodop in elkaar.
"Moet..Verder..." mompelde ik zachtjes.
ik kon niet genoeg moed, en kracht oprapen om verder te gaan.
mijn hele hemd was rood van het bloed gekleurd.
en ik leunde tegen een boom aan, en viel in een onrustige en pijnlijke slaap.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Plaats reactie