We Will Die

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

We Will Die

Bericht door Amroth » 25 apr 2013, 19:01

Er zit geen magie of whatever in deze rpg maar het is Science Fiction en dat valt naar mijn idee onder fantasy (of de toekomst)
Wie weet wordt dit onze echte toekomst... PREPARE!
Het is 2021, de wereldwijde oorlogen zijn gestopt en alle landen zijn lid geworden van de wereldunie, De Wereld Unie is zoiets als de Europese Unie; bemoeierig en bevelend maar dan 10 x zo erg.
Dit is allemaal te danken aan de Nieuwe Wereld Orde die stiekem gesteund werd door multinationals "We moesten het geheim houden anders zou de missie niet slagen" aldus Koning Willem-Alexander.
Maar nu komt de duisternis, de WereldUnie wordt zoals gepland overgenomen door De NWO de waarheid komt boven water drijven maar pas nadat alles gelukt is, de NWO heerst nu over planeet aarde en gaat aan de slag.
Nu hoofddoel 1 binnen is (Absolute Wereld Heerschappij) gaat de NWO verder naar de andere 2 hoofddoelen:
- Een wereld-religie
- De wereldbevolking reduceren tot de beheersbare 500 miljoen.
Probleempje de wereldbevolking bestaat nu in 2021 uit 7,5 miljard mensen...

Je bent in deze proloog uiteraard een mens, en je kunt er voor kiezen om:

- Niks doen en continu vluchten
- Wanhopig proberen mee te werken met de NWO (Denk aan de NSB in de 2e wereldoorlog.)
- Naar de wapens grijpen en proberen te vechten tegen de NWO, rebellen krijgen steun van sommige multinationals zie het als kleine verzetgroepjes in WW 2, klein maar toch een beetje effectief.

Succes!
Btw, in vele staten van Amerika kun je aan wapens komen dit kan niet zomaar in Nederland dus de Vs lijkt Mij een goede startplek.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 25 apr 2013, 19:03

Waarom kan je de NWO niet joinen? - als in echt joinen, niet een of ander desperate hulpje zijn

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 25 apr 2013, 19:04

waarom niet?
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 25 apr 2013, 19:07

mij best probeerde het alleen zo realistisch mogelijk te houden, leden van de NWO (Illuminatie) zijn meestal invloedrijk neem rappers zoals Jay-Z of mensen zoals Bill Clinton.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 25 apr 2013, 19:11

oké.

naam: tim
schuilnaam: bill gates
karakter: koppig, slim en heeft doorzettingsvermogen, vertrouwt mensen te veel of niet en onhandig
uiterlijk:
Afbeelding
extra: heeft beschikking tot veel computers in de wereld
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 25 apr 2013, 19:11

Awesome. Ik denk zelf namelijk aan een niet al te iconisch iemand, meer iemand die achter de schermen voor ze werkt - denk aan een hacker die zich met propaganda bezig houd - die ervan is overtuigd dat wat ze doet het goede is, door wat haar is verteld.
Het lijkt me zeer interessant zo'n char uit te proberen.

Ik neem denk ik ook een rebel, wederom iemand die gelooft het goede te doen, maar die bereid is zeer ver te gaan en een -het-doel-heiligt-de-middelen instelling heeft, waardoor hij het risico loopt uiteindelijk geen haar beter te worden dan de gemiddelde terrorist als niemand hem terugroept als hij te ver gaat.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 25 apr 2013, 19:16

er gaan geruchten rond dat Anonymous en de NWO samenwerken, wel laten we dat dan maar eens bestempelen als realiteit in deze rpg.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 25 apr 2013, 19:18

Maar Anonymous zijn White Hats

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 25 apr 2013, 19:24

zullen we starten?
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 25 apr 2013, 19:27

ik heb geen zin meer in deze rpg, als jullie willen kunnen jullie er zelf nog wat van maken.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Plaats reactie