9/11 Fake Or Real

Voer hier je discussies over alles wat je kwijt wil.
Plaats reactie
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

9/11 Fake Or Real

Bericht door Amroth » 23 mei 2013, 21:17

Wat vindt jij van 9/11?
Ik zeg dat het een hoax (Uitleg Klik hier
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 23 mei 2013, 21:18

Dat het een hoax is*
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 23 mei 2013, 21:35

Yeah, cuz, you know, terroristen kunnen onmogelijk EN vliegtuigen op een gebouw afsturen EN bommen plaatsen. That's like dividing shit by zero. They're way too frikkin dumb for that, I mean, they're just monkeys with clothes, right?
Heb ff je linkje aan een skim-read onderworpen en het lijkt mij gewoon enorme bullshit.
In de grotjes van Afghanistan zitten ook slimme gekken sweetie, embrace it.

hashtagsarcasm. Can't take this shit seriously.

Afbeelding

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 23 mei 2013, 21:57

er zit weinig logica in 9/11

Het nabranden van het gebouw, de doden die al op de begaande grond lagen af te branden, een gebouw dat niet geraakt is en toch instort.

De media is machtig en kan iedere simpele ziel voorschotelen wat ie maar wil.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 23 mei 2013, 22:07

Too sarcastically amused and lazy to be serious, maar dude, vind je dit niet heel vergezocht? Een nabrandend gebouw lijkt me nou niet meteen het resultaat van het werk van da big evulz. As for the dead; er zijn redelijk wat manieren om dood te gaan, and most of em ain't pretty, als er al explosies waren geweest zal er ook wel meer gebeurd zijn. Probably more suicide terri's of zo.
Niet geraakt toch ingestort? Schokgolf, bom; plenty of stuff that could happen. No big deal.


Uhuh, ja, ze hebben vast massaal afgesproken een heel nieuw verhaal te bedenken en het allemaal op die oneschuldige terroristjes te schuiven.
Jouw sources zijn evengoed media kiddy, en je lijkt die ook maar wat graag voor waar aan te nemen. A bit hypocritical, dontcha think?

Maar hey, als jij graag wil geloven dat de big evulz erachter zit; be my guest. Las laatst op een ander forum nog een leuk topic van een gedachtegenootje van je; kerel beweerde erbij te hebben gezeten en te zijn ontsnapt.
Hij vertelde alles vanaf een traceerbaar IP-adres; fucking grappig.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 24 mei 2013, 06:58

Serieus amnam je fantasie slaat een beetje door
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 24 mei 2013, 07:41

Tim, dat is jou idee maar wie kan tracken wie de waarheid spreekt? geen enkel van ons maar ik ben er van overtuigd dat er heel veel dingen niet kloppen bij 9/11 tevens bij Boston, flesjes rode vloeistof naast slachtoffers?

En Inge, ik geloof uiteraard niet linea recta alles wat naar mijn idee 'spannend' klinkt ik heb eerst een beetje research gedaan.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 24 mei 2013, 15:02

How about sportdrank? Kan rood zijn.

Btw, mensen op de begane grond kunnen toch ook zijn gestorven van de schokgolven? Hersens die de druk niet aan kunnen ofzo.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 24 mei 2013, 15:07

ja maar verklaar dan dat die lijken al fikten. hoewel lijkt me trouwens wel een geniale lichamelijke reactie. als ik dood ga opvlammen.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 24 mei 2013, 15:09

Lol xD jij wilt dus gecremeerd worden? :)

Plaats reactie