Smaragdgroen

Bespreek hier alle boeken
Plaats reactie
Gast

Smaragdgroen

Bericht door Gast » 14 aug 2012, 09:16

Het laatste en derde deel van de edelsteentriologie.

Het is mijn favoriet van de hele serie!
Misschien omdat er meer drama is en omdat het dikker is dan de andere 2 delen, maar dat maakt nu even niet uit!

Gwendolyn Stepherd heeft het helemaal gehad. Met het stomme tijdreisgen waarmee ze is opgezadeld en met de geheimzinnigheid van de Wachters. Waarom vertelt niemand haar ooit iets?! De reden dat ze per se naar dat verschrikkelijke bal in de achttiende eeuw moet, bijvoorbeeld. En Gideon kan ze al helemaal niet meer luchten of zien. Heeft hij zijn verliefdheid echt alleen maar gespeeld om de graaf van Saint Germain tevreden te houden? Ze besluit om samen met haar beste vriendin Leslie, de waterspuwergeest Xemerius en haar allang overleden opa op onderzoek uit te gaan.
Dan gebeurt er iets waardoor Gwendolyns leven nog een keer op zijn kop wordt gezet. Een confrontatie met de graaf van Saint Germain is onvermijdelijk en Gideon is hierbij onmisbaar.
Zullen ze samen het kwaad overwinnen? En zal het gebroken hart van Gwendolyn nog gelijmd kunnen worden?

Nou, een lange achterkant *hijg puf*.
Het is vooral mijn favoriet als ik keer op keer pagina 278 t/m 280 lees! I LOVE IT!

De kaften van alle drie de boeken zijn alledrie ook erg mooi en ik kan mijn ogen er soms niet vanaf houden, elke keer dat je ernaar kijkt ontdek je wel iets nieuws.

Als je dit boek uit hebt heb je de neiging om d hele serie nog eens te lezen, zo leuk blijven die boeken.

(1 tip wrm ik die 3 pagina's geweldig vind 3 woorden Drama, liefde en zwaardvechten)

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 06 okt 2012, 15:23

DIE BOEKEN ZIJN EGT MOOI!!! ik heb ze in 2 talen gelezen nl Nederlands en Duits... ze zijn ook eigelijk Duits xDD
ik heb ze vorige week voor de 5dekeer gelezen mhihih
en toen ben ik weer met warriorcats begonnen;ookal uit, en nu lees ik de GJ weer xdd
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

adrer
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 771
Lid geworden op: 29 jun 2012, 14:14

Bericht door adrer » 06 okt 2012, 17:22

Ik lees
Voel me hier alleen, this will become a ''Lonely easter''

adrer
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 771
Lid geworden op: 29 jun 2012, 14:14

Bericht door adrer » 06 okt 2012, 17:22

Iets
Voel me hier alleen, this will become a ''Lonely easter''

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 22 dec 2012, 12:52

Cool boek, heb het drie keer gelezen :D
Ben er volgens mij verslaafd aan :shock:
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Gast

Bericht door Gast » 22 dec 2012, 12:56

;)

Plaats reactie