Inspirational things

Post hier je blog berichten
Plaats reactie
Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 24 jul 2013, 20:35

Terug uit Engeland.

Chille vakantie gehad; veel gelopen, veel hoogteverschil ook en het was heerlijk. Kon even helemaal tot mezelf komen daar op die paar bergtoppen waar we heen zijn gelopen.

Made myself a little promise. Ik ga de Cumbrian Mountains helemaal doortrekken ooit, maar op één voorwaarde; dat ik weer met mezelf in het reine kom.


On a different note, ik wil hier ook weer wat actiever schrijven. Nu nog fucked up moe, maar dat trekt de komende dagen wel weer weg.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 30 jul 2013, 19:35

Fuck yeah; morgen Eileen meeten o3o

Also kwam vandaag terug van een feestje; heb zo ongeveer het hele feest verslapen daar en toen ik wakker werd bleek een complete relatie kapot te zijn gegaan in de tijd dat ik out was, schijnen mensen stampend door het huis gerend te hebben, keiharde dubstep te hebben gedraaid en what not. I don't remember a shitty thing XD En dat terwijl ik als enige honderd procent nuchter was XD

Also, zo lekker aan het posten gaan ^^

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 30 jul 2013, 21:21

En dan lukt het posten niet omdat je ondertussen druk bezig bent een kameraad op te vangen die op voorgenoemd feestje zijn vriendin is kwijtgeraakt.

Why do people think I am a good advisor? :C Op een paar jongere lui na ben ik in de klas volgens mij een van de minst ervaren mensen op romantisch en sexueel gebied. Why this sudden faith in me? ;____;
Doing my best for them though, hoop dat dat genoeg is.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 31 jul 2013, 00:56

Lees ik dit nu pas. WAT JE GAAT EILEEN MEETEN? IK BEN ZO JALOERS! *ja ik moet eigenlijk allang in mijn bed liggen want ik ben echt dood morgen, nja.. slaapmeds innemen doen verrassend veel wonderen*
Haha. Ik ga je morgen uithoren over dat feest, want crappy internetverbinding zorgt ervoor dat ik de helft van wat je aan het roddelen was niet heb kunnen horen - tot mijn spijt -. Ik ben normaal niet zo sociaal retard maar vond het gebrekkig om weer te zeggen dat ik je niet kon verstaan, dat je je verhaal weer opnieuw zou doen en ik weer de helft zou missen omdat crappy internetverbinding. Je snapt het wel.

Nu ga ik dan maar echt slapen. Ik zie je morgen. ^^ Ayeee dat is zoo leuk om te zeggen.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 31 jul 2013, 20:07

Meeting was awesome o3o I am happeh o3o

@Eileen; sorry dat ik je jaloers heb gemaakt, zullen wij dan ook eens meeten? XD

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 31 jul 2013, 21:07

Awesome? Da's nog licht uitgedrukt. Ik mis je. Heel erg. Dus met spoed dat wij weer gaan afspreken. Dan is het maar in een weekend na de vakantie, dat kan me aan m'n kont roesten, IK MOET JE ZIEN. En snel.

- hug -
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 31 jul 2013, 21:13

Likewise ;____; Ik vond het echt superawesome. Ik zat eerst dik in de stress van; wat als het away from keyboard nou niet klikt? Wat als ik te raar ben? Maar het was nog veel awesomer dan onze skypetalks XD

We moeten sowieso trouwens ook gewoon regelmatig een voicechat doen; camchat is te slechte verbinding, maar voicechat moet toch wel lukken denk ik.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 09 aug 2013, 18:43

Vond deze net op tumblr. Die zin in het tweede panel raakte me. Dunno why..

Afbeelding

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 12 aug 2013, 19:59

Kleine rant. Omdat ik me vandaag buitengewoon onvriendelijk voel.

Ik zit nu ook op een Engelstalig rpgforum. Ik ben de naam even kwijt maar hij zit in mijn tabbladen dus dat maakt niet uit. Anyhoo, na mij aangemeld te hebben maakte ik een topic waarin ik een oproep plaatste. Of er rpgers waren die het geen punt vonden opgescheept te zitten met een cynisch meisje uit Nederland dat de Engelse taal niet echt vloeiend beheerst.

Als je je in zo'n positie bevindt, een waarbij de helft van dat forum een logischere keuze is voor een rpg maatje dan jijzelf, stel je je prioriteiten bij en ben je bereid van alles te accepteren.

Zo kwam het dat ik in een rpg kwam met een kerel van zevenentwintig die al vroeg probeerde zwangerschap en genderbending erdoor te krijgen. No mister. Your characters dick will not enter my characters ladybits. Not funny, in your bench.
Uiteindelijk kwamen we op een plot waar hij geen furries bij in probeerde te krijgen en waar een hoop oorlog, sci-fi en actie in zat en begonnen we te posten.
Binnen drie posts, vlak nadat de personages elkaar hadden ontmoet, had die van hem al een crush op die van mij, ondanks het feit dat ze absoluut niet bij elkaar pasten - zelfs niet op een vreemde opposites attract manier - en dat zij, mijn character, zich net zo zeer tot hem aangetrokken voelde als tot een dode koe midden op de snelweg met een paar bierdopjes ter garnering.

Dit alles had ik nog mee kunnen leven als hij niet ook nog eens de onaangename gewoonte had dingen zo te formuleren dat het nog ingewikkelder is voor de lezer dan een vrouw voor een man die de fout maakt haar te willen begrijpen.
Als hij er al aan denkt om leestekens te gebruiken, iets wat ik bij iedere post in stilte toejuich, vergeet hij de hoofdletters of kloppen de zinnen gewoon niet en heb ik alsnog zin om een lepel te pakken, mijn ogen eruit te scheppen en bleekmiddel in de vrijgekomen gaten te gieten.

Zo. dat wilde ik even kwijt. Ik voel mij nu een stuk beter.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 12 aug 2013, 22:46

Oh you. <3

*gaat nu echt internetteslet uitzetten*
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Plaats reactie