ORPG

Chatten? Doen we hier :D
Plaats reactie
Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

ORPG

Bericht door Strepenzebra » 30 mar 2013, 17:02

Anyone die een ORPG met me wilt doen?
Onderwerp maakt me niet uit, verzin maar wat. xD

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 30 mar 2013, 17:12

ik wel ik weet alleen geen onderwep xD
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 30 mar 2013, 17:26

Ken je de boekenserie Stravaganza? Waarschijnlijk niet.

Anyway: dat gaat over jongeren in de 'mensenwereld' die ongelukkig zijn en dan een soort amulet vinden, naar een fantasiewereld gaan en daar een soort missie hebben, waarmee ze de plaats moeten redden, maar wat ze moeten doen, moeten ze zelf uitzoeken.
Misschien is dat een leuk idee?

Als het hier dag is, is het daar nacht, dus dan 'teleporteren' ze 's nachts, met alle problemen van dien in de echte wereld. x3

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 04 apr 2013, 22:35

Dat is echt zon leuke serie :3 heb net het nieuwste (en laatste volgens mij :() boek uit :)

EDIT: Nope, ik heb net stad van schepen gelezen, maar er is dus ook stad van zwaarden nog :)

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 04 apr 2013, 22:46

Oeh, I'd love to do o3o
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 05 apr 2013, 18:21

Nullah schreef:Dat is echt zon leuke serie :3 heb net het nieuwste (en laatste volgens mij :() boek uit :)

EDIT: Nope, ik heb net stad van schepen gelezen, maar er is dus ook stad van zwaarden nog :)
Oh, echt? OMG, die moet ik lezen. xD
Ik heb eerste en vierde deel recent nog gelezen, 2de en 3de ook maar da's al hele tijd geleden. Dus miss dat ik ze alledrie vragen voor verjaardag.

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 05 apr 2013, 21:09

Strepenzebra schreef:
Nullah schreef:Dat is echt zon leuke serie :3 heb net het nieuwste (en laatste volgens mij :() boek uit :)

EDIT: Nope, ik heb net stad van schepen gelezen, maar er is dus ook stad van zwaarden nog :)
Oh, echt? OMG, die moet ik lezen. xD
Ik heb eerste en vierde deel recent nog gelezen, 2de en 3de ook maar da's al hele tijd geleden. Dus miss dat ik ze alledrie vragen voor verjaardag.
same here, het was even schakelen toen ik die laatst ging lezen xD we hebben de eerste... JAAAA ik ga de serie opnieuw lezen. Zodra ik mn engels boek uit heb :(

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 05 apr 2013, 21:26

Nullah schreef:
Strepenzebra schreef:
Nullah schreef:Dat is echt zon leuke serie :3 heb net het nieuwste (en laatste volgens mij :() boek uit :)

EDIT: Nope, ik heb net stad van schepen gelezen, maar er is dus ook stad van zwaarden nog :)
Oh, echt? OMG, die moet ik lezen. xD
Ik heb eerste en vierde deel recent nog gelezen, 2de en 3de ook maar da's al hele tijd geleden. Dus miss dat ik ze alledrie vragen voor verjaardag.
same here, het was even schakelen toen ik die laatst ging lezen xD we hebben de eerste... JAAAA ik ga de serie opnieuw lezen. Zodra ik mn engels boek uit heb :(
Mijn moeder had paar maanden geleden 2 boeken ervan gekocht, maar dat waren dus dat eerste en vierde deel. Lekker slim. xD

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 05 apr 2013, 21:42

Strepenzebra schreef:
Nullah schreef:
Strepenzebra schreef: Oh, echt? OMG, die moet ik lezen. xD
Ik heb eerste en vierde deel recent nog gelezen, 2de en 3de ook maar da's al hele tijd geleden. Dus miss dat ik ze alledrie vragen voor verjaardag.
same here, het was even schakelen toen ik die laatst ging lezen xD we hebben de eerste... JAAAA ik ga de serie opnieuw lezen. Zodra ik mn engels boek uit heb :(
Mijn moeder had paar maanden geleden 2 boeken ervan gekocht, maar dat waren dus dat eerste en vierde deel. Lekker slim. xD
Hahahaha, handig xD al zijn ze wel apart van elkaar te lezen

Plaats reactie