Time to clear something up

Chatten? Doen we hier :D
Plaats reactie
Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Time to clear something up

Bericht door Piddle » 25 apr 2013, 20:01

Na aanleiding van een kleine discussie van net besloot ik dat ik even het een en ander over mezelf wil ophelderen.
Ik heb namelijk de indruk dat ik wordt ervaren als bazig/fel etc, door mijn manier van doen.

Ik bedoel het niet zo. Als ik schrijftips post, doe ik omdat ik nuttige info wil delen, als ik oefeningen post om beter te leren schrijven, is dat omdat ze mij hebben geholpen en ik anderen ermee wil helpen. Het is geen aanval op mensen hun manier van schrijven. Tuurlijk, er zijn heus wel dingen die ik zelf niet fijn vind lezen of graag anders zou zien, maar ik zal mensen zeker nooit dwingen te veranderen of iets dergelijks.

Wat het bazig zijn betreft. Ik weet van mezelf dat ik fel en outfront kan zijn, mijn mening durf te uiten en ik weet ook dat dat bij sommigen misschien hard of persoonlijk aankomt.
Toch is het niet mijn bedoeling mensen te kwetsen. Ik ben alleen gewend normaal tegengas te krijgen als ik 'te ver' ga, en dat blijft hier vaak uit.

Wat ik hiermee dus wil zeggen; ik ben er niet op uit mensen te kwetsen, maar ik ben ook maar een mens en ik heb mezelf ook niet altijd in de hand. Ik snap dat een aardig deel hier zich inmiddels behoorlijk aan me stoort en me liever ziet gaan, dus veel zal dit denk ik niet uithalen, maar ik wilde het toch even kwijt.
In het vervolg, als iemand vind dat ik op een bepaalde manier te ver ga, laat het me dan alsjeblieft gewoon direct weten. Als ik later bijvoorbeeld lees dat ik iemand heb gekwetst of boos gemaakt kan ik er ook niet echt veel meer aan doen.

Dat was het, pretty much. Ben benieuwd wie het daadwerkelijk doorleest xD

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 25 apr 2013, 20:04

Oké (;
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 25 apr 2013, 20:19

Je bent een schatje, Inge. Mensen die jou echt kennen weten je bedoeling.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 26 apr 2013, 08:23

ik heb het gelezen.
helemaal. elk woord :D

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 26 apr 2013, 08:26

Same goes for me ;)
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 26 apr 2013, 08:46

Yay ^_^

Hoop dat het duidelijk is dat ik het niet kwaad bedoel en zo o3o

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 26 apr 2013, 08:57

Het zal nog ff duren voor ik mezelf dat kan laten geloven, maar kat doet haar best :D

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 26 apr 2013, 09:47

Inge, i got that :-3
I believe ya :)
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Plaats reactie