Delft: Man springt voor trein

Heb jij een nieuwtje of een mededeling? Plaats het hier!
Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 08 mei 2013, 17:22

Pm, topic; op zich maakt dat me niet eens zo heel veel uit. Waar het mij puur om ging, en ik weet niet zeker of dat over is gekomen, is dat als iemand een probleem met me heeft, deze dat op een constructieve manier brengt, zodat ik er wat aan heb. Voorkomt dat hele achteraf gedoe van "Ja, toen en toen..."
You get my drift.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 08 mei 2013, 17:25

tim de grote schreef:even een vraagje amnam.
is dit ook niet kant kiezen in de zin van ik richt me tegen iemand?>
Nee- Hoewel ik nu me zelf tegensprek (NWO affaire ,affaire wat een leuk woord) Dat is gewoon Inge der mening en als het in jouw ogen harteloos is oké maar hou het voor je, we willen het hier gezellig houden.
En Kat, niks persoonlijks maar jij staat ook niet stil bij elke zelfmoord melding want hoe betreurend het ook is, 10tallen mensen plegen dagelijks zelfmoord en als we daar alle aandacht aan besteden worden we er zelf ook niet beter op.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 08 mei 2013, 17:31

mag ik ff mijn mening uitspreken am?

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 08 mei 2013, 17:32

Ja maar probeer anderen er niet mee te beledigen
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 08 mei 2013, 17:33

Amroth schreef:
tim de grote schreef:even een vraagje amnam.
is dit ook niet kant kiezen in de zin van ik richt me tegen iemand?>
Nee- Hoewel ik nu me zelf tegensprek (NWO affaire ,affaire wat een leuk woord) Dat is gewoon Inge der mening en als het in jouw ogen harteloos is oké maar hou het voor je, we willen het hier gezellig houden.
En Kat, niks persoonlijks maar jij staat ook niet stil bij elke zelfmoord melding want hoe betreurend het ook is, 10tallen mensen plegen dagelijks zelfmoord en als we daar alle aandacht aan besteden worden we er zelf ook niet beter op.
Ik wil hier toch heel even tegenin gaan; ik snap dat je de sfeer graag goed wil houden, maar ik snap ook dat kath er niet op zit te wachten haar mening voor zich te moeten houden als ik de mijne gewoon kan uiten.
Ik heb er persoonlijk ook geen moeite mee als ze de hare uit; wat ik al zei, als het redelijk gebeurd zal je mij niet boos zien worden, en in mijn ogen was dit op zich geen gemene opmerking of zo. Goed, dat ze me harteloos vind was misschien wat kil geformuleerd, maar persoonlijk zit ik daar eigenlijk niet mee.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 08 mei 2013, 17:36

ff tussendoor dit forum word steeds gezelliger (sarcastische reactie op het gedoe van tegenwoordig)
We are back alright

Afbeelding

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 08 mei 2013, 17:36

Misschien zit het hem in de verschillende manieren van meningen uiten? Waar de een onderbouwt is met argumenten, is de andere mening onderbouwt uit.. nog meer meningen.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Sleipnir
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 84
Lid geworden op: 30 mar 2013, 23:45

Bericht door Sleipnir » 08 mei 2013, 19:11

CutiePie schreef:Misschien zit het hem in de verschillende manieren van meningen uiten? Waar de een onderbouwt is met argumenten, is de andere mening onderbouwt uit.. nog meer meningen.
Je mening hoeft niet altijd op keiharde feiten gebaseerd te zijn. Je hebt een standpunt, dat kun je onderbouwen met feiten, of met meningen van anderen (beschouwing) of die van jezelf (betoogstyle). Dus beide is in feite goed, zolang je het netjes weet te formuleren :3

Also Kath, niet iedereen deelt jouw mening.
Afbeelding
So stand in line while they ink numbers in your head,
You're now a slave until the end of time here.

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 08 mei 2013, 19:27

Hm. Fair enough :')
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Plaats reactie