between life and death

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Plaats reactie
tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

between life and death

Bericht door tim de grote » 26 jul 2014, 16:40

je bent een geest/persoon die geesten kan zien/normale persoon. die in een wereld leeft. een geest is een overleden persoon die geen rust vind om wat voor reden dan ook, maar is onzichtbaar voor de meeste personen. alleen mensen die een geest kunnen zien kunnen met ze praten ze zien (alsof dat nog niet duidelijk was) en ze voelen (net als bij een normaal mens). meestal zijn de geesten nog in deze wereld omdat ze iemand missen, een geliefde, een vriend of een familielid. meestal een normaal persoon. sommige mensen die geesten kunnen zien zijn geestenjagers en proberen de geesten weg te halen. anderen willen ze juist helpen.

en ja, dat helpen kan meestal maar op een manier... degenen die de geest mist ook vermoorden.

ja, het is niet de beste rpg, maar alleen dingen in het rpg lap pleuren werkt niet, dus zet ik mijn rpg hier maar neer
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 26 jul 2014, 16:47

naam: Tim
leeftijd: 20
type: geestenhelper
uiterlijk/uitrusting: hij is misschien redelijk groot, maar hij valt toch niet op, hij draagt altijd een lange zwarte jas met verschillende wapens erin, al zijn deze wapens, niet erg modern(vooral messen). verder heeft hij niet erg lang haar en hij loopt altijd een beetje gebogen
karakter: mysterieus, omdat hij mensen vermoord (voor de geesten) word hij in veel landen gezocht en daarom maakt hij ook het liefst weinig vrienden en zorgt hij er überhaupt voor dat niet veel mensen hem kennen. maar als je hem wel kent kan hij best aardig zijn, zolang je hem maar niet dwars zit
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 26 jul 2014, 16:48

en oh ja, het is uiteindelijk een moderne (nu) wereld geworden nadat de pol 1 voor middeleeuwen en 1 voor nu is geworden, ikzelf stemde niet en ik voel meer iets voor het nu dan voor de middeleeuwen



(tis eigenlijk best eenzaam dat ik nu gewoon in 5 minuten 2 keer op mijn eigen post reageer
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 29 jul 2014, 18:39

Ik denk dat ik mee doe ^^

Naam :Shadow Aya Wolfbane.
Leeftijd : 14
Type : Geestenjaagster.
Uiterlijk : Lang, donker rood haar, dat tot haar heupen gaat. Fel rode ogen, waar je denkt dat ze recht uit de hel komen. Ze draagt een zonnebril, het hele jaar lang, om haar ogen te verbergen. Ze draagt een lange, zwarte mantel, die al eeuwen in haar familie gebruikt werd. Haar wapen keuze is een geweer genaamd 'Bloody Rose'. Het doet mensen, en geesten, soort van pijn. Ze kan ook een zwaard gebruiken, maar dat doet ze niet graag.

http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2013/ ... 6jct60.jpg

Karakter : Snel geïrriteerd, en mysterieus. Ze heeft snel, en vaak een hekel aan mensen. Ze jaagt geesten, door een minder fijne ervaring met een soort van, 'Kwaadaardige' geest. Ze heeft maar een vriendin, die haar overal doorheen helpt, als Shadow hulp nodig heeft. Als je haar dwarszit, twijfelt ze niet om je te vermoorden. Maar, ze heeft een minder kwaadaardige kant. Ze staat bijvoorbeeld altijd voor haar vrienden klaar, maar haar probleem is, dat ze moeite heeft mensen te vertrouwen. Ze kan, als ze dat tenminste wil, aardig zijn. Omdat ze nog erg jong is, heeft ze , als ze met iemand bevriend is, ze er meteen geobserdeerde gevoelens voor.
Likes : Koken, tekenen, geesten jagen met haar Bloody Rose, Schermen, en vreemd genoeg ; dansen.
Dislikes : Honden, country muziek, mensen die niet weten hoe ze moeten reageren op haar, pesters.

Zow ^^
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Plaats reactie