Thieves

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Thieves

Bericht door Amroth » 26 jul 2014, 19:50

Proloog en achtergrond informatie
http://fantasierijk.forum2go.nl/thieves-t2472.html
[[ Achtergrond informatie om een beetje t idee te krijgen bij John
http://nl.wikipedia.org/wiki/Illuminati_%28orde%29
http://hetgrotereplaatje.nl/illuminati.html ]]

John Blackburn
Uiterlijkleeftijd: 20
Geboren in: 1760 (254 jaar oud)
Achtergrond: De 6e maar verborgen gehouden zoon van Mayer Amschel Rothschild welke de grondlegger was van de zogeheten Illuminati of Nieuwe Wereld Order, door dat hij zoon van deze bankier was kwam hij op vroege leeftijd al in contact met occultisme en andere vormen van duisternis, Op 19 jarige leeftijd sloot hij zijn eerste contract en van toen af aan moordde, bankierde en contracteerde hij er op los, nu vandaag de dag bezit de Rothschild familie 80% van alle Centrale Banken 70% van Alle mediabedrijven en houdt het alle grote regeringen in bedwang, ook John is nu een belangrijk figuur in de familie vanwege zijn moordspecialiteiten, vandaag de dag is hij nog steeds bezig alleen dan op wat speelsere manieren.
(Voor Thieves, je zou eventueel een Rothschild en dus fam. van John kunnen zijn)
(Blackburn gebruikt hij als naam om zo niet op te vallen)
(Blackburn maakt niet echt veel gebruik van het Rothschild vermogen)
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 26 jul 2014, 19:58

ik wil graag meedoen, maar ik snap er niks meer van.
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 27 jul 2014, 14:46

Ik doe mee
Ik doe mee
Ik doe mee!!
Alleen ben ik te lui om 20 regels aan achtergrondte schrijven dus bedenk ik mn eigen lijstje (a)

Name:Ruby Waters
Leeftijd: 16 jaar
gehypntiseerd mensje (door wie?)
Goede eigenschappen: Slim, zelfstandig, creatief
Slechte eigenschappen: koppig, slordig, gemakzuchtig
Pic: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag ... V4KeluLDng

Name: Louise achternaamloos
Leeftijd: 17
Becomes a thief
Goede eigenschappen: optimistisch, fantasierijk, vrolijk
Slechte eigenschappen: Naïef, onhandig
Pic: http://cache.desktopnexus.com/thumbnail ... mbnail.jpg

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 04 aug 2014, 18:27

Doen er nog meer mensjes mee?

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 05 aug 2014, 08:14

Me ! Me ! Pick me ! xD

Naam: Lena McCord.
Leeftijd: 18
Thief
Character eigenschappen: Aggressief, emotieloos, Koppig. Slim, Snel, en sneaky.
Pic : https://p.gr-assets.com/540x540/fit/hos ... 146572.jpg

Ben te lui om heel uitgebreid iets te gaan schrijven :/
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 05 aug 2014, 18:30

beginnen??

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 05 aug 2014, 18:31

Okay .
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 05 aug 2014, 19:48

*poof*
En toen had ik ineens geen inspiratie meer >,<

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 06 aug 2014, 08:33

Ik kan wel proberen te beginnen (Kan niet beloven dat het een goed begin wordt, maar ja...) :

Lena zat rustig op een bankje in het park, en keek een beetje rond. Een contact persoon van haar vader had beloofd hier rond enen te zijn, en hij, of zij, waren nu al veel te laat. Ze zuchtte geïrriteerd, en pakte haar tas. Ze liep het park uit. "Echt waar, weet de mens nu helemaal niks meer van tijd ?!" Mompelde ze in zichzelf. Een donkere grijns kwam tevoorschijn op haar gezicht. Ze had op die bank ongeveer twee uur zitten wachten, op iemand die ze helemaal niet kende. Ze zuchtte, en haar grijns verdween.

(Jupp, het enigste wat in mij opkwam... :c )
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 13 aug 2014, 11:10

ENIGEEEEE

L.
Met een brood onder haar arm rede Louise de straat uit. Achter me hoorde ze geroep maar ze keek niet om. ze wist wel dat ik sneller was dan die domme winkeleigenaar, maar ze wilde geen tijd verliezen ze had honger... Sinds ze weggelopen was had ze voor zichzelf gezorgd. Het was lang niet altijd even makkelijk en ze moest steeds een nieuwe plek vinden omdat het personeel uit de winkels haar na een tijdje herkende. Ze rende een steegje in en klom via de berg vuilnis die er lag het dak op. Hier was ze veilig. voorlopig. Ze had een hekel aan het leven op straat, maar het leven thuis was veel erger dus eigenlijk moest ze blij zijn dat ze hier zat en dat ze te eten had. Maar toch... Als er ooit op een dag iemand zou komen die dr op een of andere manier van de straat kon helpen zou ze ongelooflijk dankbaar zijn en zou alles doen om diegene terug te betalen. Maar zo iemand zou ik toch nooit tegenkomen... Dus het was zinloos om er depri ovr te doen. ze stond op en wandelde over de daken tot ik bij hssr favorite plekje wam. Daar ging ze op de schoorsteen zitten. Een van haar straatkatten sprong op dr schoot en ze aaide hem terwijl ze keek naar de stad onder zich. Vanaf hier kon ez alles en iedereen zien, maar niemand haar. Ze vond het een fijn gevoel.Niemand die achter je aan rende, nniemad die tegen je schreeuwde. Alleen zij met haar katten met het beste uitzicht van de stad.

Plaats reactie